Homoudesta voi parantua!

Repe Ruutikallo

Näin väitetään tuolla alempana.

Olisin halukas kuulemaan selvityksen edes yhdestä tapauksesta, jossa homosta on tullut hetero "parantumisen" kautta. Siis henkilöstä, joka on ollut homo myös toisten homojen todistuksen eikä vain oman väittämänsä mukaan ja joka nyt on onnellisesti hetero.

Löytyykö?

48

5545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskossa Herraan

      Sain tulla uskoon, pitkän etsikkoajan jälkeen! Ennen elin maailmassa, missä seksi hallitsi suurta osaa ajatusta ja tekemistä, mukaan mahtui naisia ja miehiä, yhdessä ja erikseen.
      Kiitos jumalan, että hän armahtaa kuitenkin syntistä ja puhdistaa Jeesuksen verellä synneistä!

      Onnellisesti naimisissa uskovan vaimon kanssa!

      Herran siunausta kaikille!!

    • Tero

      En ole homo, mutta hyväksyn ihmisen erilaisuuden. Niin varmaan Jumalakin hyväksyy. Vain ahdasmieliset ihmiset ajattelevat, että jostain inhimillisestä ominaispiirteestä voi parantua. Entäs jos minä parannun joskus heterona olemisesta...

      • baabel

        Käsittääkseni Raamatussa todetaan,että homous on jumalan tahdon vastaista sekä luonnotonta.
        Ei homouden yleisyys tee siitä sen hyväksyttävämpää Jumalan silmissä.Sairaassa maailmassa oikean ja väärän erottaminen toisistaan
        tuntuisi olevan yhä vaikeampaa.
        Oikaiskaa,jos olen harhateillä käsityksineni.
        En ole henk.kohtaisesti uskossa.


      • Tuulikki
        baabel kirjoitti:

        Käsittääkseni Raamatussa todetaan,että homous on jumalan tahdon vastaista sekä luonnotonta.
        Ei homouden yleisyys tee siitä sen hyväksyttävämpää Jumalan silmissä.Sairaassa maailmassa oikean ja väärän erottaminen toisistaan
        tuntuisi olevan yhä vaikeampaa.
        Oikaiskaa,jos olen harhateillä käsityksineni.
        En ole henk.kohtaisesti uskossa.

        Kyllä homous on Jumalan tahdon vastaista.


      • Repe Ruutikallo
        Tuulikki kirjoitti:

        Kyllä homous on Jumalan tahdon vastaista.

        sitten jatkuvasti sallii sen, että muutama prosentti ihmisistä syntyy homoiksi? Kyseessähän on selvästi Hänen luomansa lajin geeniperimään sisältyvä "virhe", joka mahdollistaa homouden kaltaisen lajin säilymisen kannalta peräti huonon ominaisuuden. Minua mietityttää suuresti se, että koska Jumala on kaikkivaltias, hän on tietenkin luonut homouden ihan tarkoituksellisesti. Mutta selittäisikö joku, mikä se tarkoitus mahtaa olla, jos kerran homous on Hänen tahtonsa vastaista?

        Onko muuten ihmis- ja eläinkunnassa muitakin synnynnäisiä piirteitä, jotka ovat Jumalan tahdon vastaisia, ja mitkä ne ovat?

        Itse asiassa muuten jossain määrin uskon tuohon homoudesta parantumiseen. Tapahtuuhan päinvastaistakin: monien maiden vankilaoloissa ainoa mahdolinen seksuaalisen käyttäytymisen muoto on homoseksuaalisuus, ja niinpä vain jotkut heteromiehet alkavat vankeudessa käyttäytyä homoseksuaalisesti. Miksipä ei sama onnistu toiseenkin suuntaan, jos motivaatio on tarpeeksi kova, kuten halu vapautua "synnistä" uskovalle homolle voi olla.


      • Leppäkerttu
        Repe Ruutikallo kirjoitti:

        sitten jatkuvasti sallii sen, että muutama prosentti ihmisistä syntyy homoiksi? Kyseessähän on selvästi Hänen luomansa lajin geeniperimään sisältyvä "virhe", joka mahdollistaa homouden kaltaisen lajin säilymisen kannalta peräti huonon ominaisuuden. Minua mietityttää suuresti se, että koska Jumala on kaikkivaltias, hän on tietenkin luonut homouden ihan tarkoituksellisesti. Mutta selittäisikö joku, mikä se tarkoitus mahtaa olla, jos kerran homous on Hänen tahtonsa vastaista?

        Onko muuten ihmis- ja eläinkunnassa muitakin synnynnäisiä piirteitä, jotka ovat Jumalan tahdon vastaisia, ja mitkä ne ovat?

        Itse asiassa muuten jossain määrin uskon tuohon homoudesta parantumiseen. Tapahtuuhan päinvastaistakin: monien maiden vankilaoloissa ainoa mahdolinen seksuaalisen käyttäytymisen muoto on homoseksuaalisuus, ja niinpä vain jotkut heteromiehet alkavat vankeudessa käyttäytyä homoseksuaalisesti. Miksipä ei sama onnistu toiseenkin suuntaan, jos motivaatio on tarpeeksi kova, kuten halu vapautua "synnistä" uskovalle homolle voi olla.

        Sinulle selviää aivan täysin asia kun olet lukenut kirjan josta mainitsin.Sillä kyse on omien vanhempiesi suhteesta sinuun.Siinä kirjassa juuri selitetään kuinka homous on lähtenyt kehittymään ja kuinka siitä pääsee vapaaksi.Usko tai älä mutta TÄMÄ ON TOTTA!!


      • Repe Ruutikallo
        Leppäkerttu kirjoitti:

        Sinulle selviää aivan täysin asia kun olet lukenut kirjan josta mainitsin.Sillä kyse on omien vanhempiesi suhteesta sinuun.Siinä kirjassa juuri selitetään kuinka homous on lähtenyt kehittymään ja kuinka siitä pääsee vapaaksi.Usko tai älä mutta TÄMÄ ON TOTTA!!

        lukeakin jos sattuu aikaa jäämään. Mieluiten olisin kyllä tavannut täältä vaikkapa sinun tiivistelmäsi siitä, mitä tuo kirja yllä esittämiini kysymyksiin vastaa. Ei kai se ole kovin vaikeaa, jos kerran olet lukenut ja ymmärtänyt kirjan.

        Varmaan kirja selvittää senkin, miten jotkut kasvavat homoiksi myös muslimimaissa, joissa aihe on tabu ihan toisella tavalla kuin meillä ja rangaistukset homoilusta erittäin ankarat.


      • Knööli

        Taas nähdään tästäkin keskustelusta kuinka eri asioita on lähimmäisen rakkaus ja "kristillinen lähimmäisen rakkaus"


      • dude
        Repe Ruutikallo kirjoitti:

        sitten jatkuvasti sallii sen, että muutama prosentti ihmisistä syntyy homoiksi? Kyseessähän on selvästi Hänen luomansa lajin geeniperimään sisältyvä "virhe", joka mahdollistaa homouden kaltaisen lajin säilymisen kannalta peräti huonon ominaisuuden. Minua mietityttää suuresti se, että koska Jumala on kaikkivaltias, hän on tietenkin luonut homouden ihan tarkoituksellisesti. Mutta selittäisikö joku, mikä se tarkoitus mahtaa olla, jos kerran homous on Hänen tahtonsa vastaista?

        Onko muuten ihmis- ja eläinkunnassa muitakin synnynnäisiä piirteitä, jotka ovat Jumalan tahdon vastaisia, ja mitkä ne ovat?

        Itse asiassa muuten jossain määrin uskon tuohon homoudesta parantumiseen. Tapahtuuhan päinvastaistakin: monien maiden vankilaoloissa ainoa mahdolinen seksuaalisen käyttäytymisen muoto on homoseksuaalisuus, ja niinpä vain jotkut heteromiehet alkavat vankeudessa käyttäytyä homoseksuaalisesti. Miksipä ei sama onnistu toiseenkin suuntaan, jos motivaatio on tarpeeksi kova, kuten halu vapautua "synnistä" uskovalle homolle voi olla.

        "Itse asiassa muuten jossain määrin uskon tuohon homoudesta parantumiseen. Tapahtuuhan päinvastaistakin: monien maiden vankilaoloissa ainoa mahdolinen seksuaalisen käyttäytymisen muoto on homoseksuaalisuus, ja niinpä vain jotkut heteromiehet alkavat vankeudessa käyttäytyä homoseksuaalisesti. Miksipä ei sama onnistu toiseenkin suuntaan, jos motivaatio on tarpeeksi kova, kuten halu vapautua "synnistä" uskovalle homolle voi olla."

        Minkä takia aina unohdetaan ETTEI homous ole pelkkää seksiä vaan myös kiintymistä/ihastumista samaan sukupuoleen! Se että jotkut vankiloissa lusivat naiset tai miehet tyydyttävät seksuaalisia tarpeitaan saman sukupuolen kustannuksella ei oikeastaan edes liity homoseksuaalisuuteen.

        Ehkä tätä voisi verrata siihen kuinka jotkut(sekä homot että heterot) tyydyttävät itseään erilaisin laittein, keppien tai muiden seksilelujen avulla.
        Siis huomaatkaa, että tässä on kyse aivan eri asiasta!


      • puurot ja vellit taas sekaisi
        Repe Ruutikallo kirjoitti:

        sitten jatkuvasti sallii sen, että muutama prosentti ihmisistä syntyy homoiksi? Kyseessähän on selvästi Hänen luomansa lajin geeniperimään sisältyvä "virhe", joka mahdollistaa homouden kaltaisen lajin säilymisen kannalta peräti huonon ominaisuuden. Minua mietityttää suuresti se, että koska Jumala on kaikkivaltias, hän on tietenkin luonut homouden ihan tarkoituksellisesti. Mutta selittäisikö joku, mikä se tarkoitus mahtaa olla, jos kerran homous on Hänen tahtonsa vastaista?

        Onko muuten ihmis- ja eläinkunnassa muitakin synnynnäisiä piirteitä, jotka ovat Jumalan tahdon vastaisia, ja mitkä ne ovat?

        Itse asiassa muuten jossain määrin uskon tuohon homoudesta parantumiseen. Tapahtuuhan päinvastaistakin: monien maiden vankilaoloissa ainoa mahdolinen seksuaalisen käyttäytymisen muoto on homoseksuaalisuus, ja niinpä vain jotkut heteromiehet alkavat vankeudessa käyttäytyä homoseksuaalisesti. Miksipä ei sama onnistu toiseenkin suuntaan, jos motivaatio on tarpeeksi kova, kuten halu vapautua "synnistä" uskovalle homolle voi olla.

        Tässä on taas sekotettu kaks asiaa.Homoseksuaalisiin tai heteroseksuaalisiis tekoihin kykenee kuka vaan olosuhteiden takia tai mistä syystä vaan.Ei honmous ole vaan seksiä toisen homon kanssa.Se on sitoutumista,pysyvyyttä ja elämän rakentamista ihan ilman seksiä koko suhteessakin.Että repikää siitä seksihullut heterot.
        Nim.Homon äiti


      • Repe Ruutikallo
        puurot ja vellit taas sekaisi kirjoitti:

        Tässä on taas sekotettu kaks asiaa.Homoseksuaalisiin tai heteroseksuaalisiis tekoihin kykenee kuka vaan olosuhteiden takia tai mistä syystä vaan.Ei honmous ole vaan seksiä toisen homon kanssa.Se on sitoutumista,pysyvyyttä ja elämän rakentamista ihan ilman seksiä koko suhteessakin.Että repikää siitä seksihullut heterot.
        Nim.Homon äiti

        tietysti kumpikin. Terveellinen muistutus itse kullekin, vaikka tietysti olen tiennyt että homojen tunne- ja tarveskaala on täsmälleen sama kuin heteroilla. Ensisijaisesti olin toki keskustelemassa homojen "parantajien" kanssa, ja silloin puhutaan hieman toisin kuin niiden kanssa, jotka jo valmiiksi ymmärtävät homot ihan tavallisiksi ihmisiksi. Toki esimerkkini oli huonompi kuin tulin ajatelleeksi.


      • Ihmisen hyväksyminen on eriasia, kuin homon hyväksyminen ihminen jeesuksen silmin on joka tarvitsee apua häneltä,homouskin on lankeemusken seurausta,kuten kaikki sairaudet osalta voi parantuakin,ymmärän sairauden sillä tavalla että se pistin lihassa ettei ylpeilisi.


    • Leppäkerttu

      Kirjan,nimeltä:- RAKKAUDEN UUSI SUUNTA-kirjoittanut:Mario Bergner.

      Kirjan kannessa teksti:Kristuksen lunastava työ seksuaalisuuden alueella.

      Kun olet lukenut kirjan,tuskin epäilet enää sen jälkeen voiko homoudesta parantua.

      Siunausta sinulle!

      • 18v homokundi

        Kiva, taas uusi opas.

        Mä oon yrittänyt parantua varmaan tuhannella eri tavalla. Ja olkaa hei kilttejä, ei enää sitä "Rukoile ja luota vaan jeesukseen" -hokemista. On kokeiltu jos minkälaiset terapiat istunnot psykologit ja poppamiehet.

        Mutta yks on vielä kokeilematta: lobotomia. Ja hei kattokaas sellainen linkki kun www.geocities.com/purefingay ja sieltä uskovan homokundin Sakun tarina. Se kuvaa melko hyvin munkin ajatuksia ja kokemuksia. Kiitti teille kaikille, jotka ette oo homoja eikä oo niitä kokemuksia, hyvistä neuvoista. Kyllä suurin varmuus tulee tietämättömyyydestä.


      • Repe Ruutikallo
        18v homokundi kirjoitti:

        Kiva, taas uusi opas.

        Mä oon yrittänyt parantua varmaan tuhannella eri tavalla. Ja olkaa hei kilttejä, ei enää sitä "Rukoile ja luota vaan jeesukseen" -hokemista. On kokeiltu jos minkälaiset terapiat istunnot psykologit ja poppamiehet.

        Mutta yks on vielä kokeilematta: lobotomia. Ja hei kattokaas sellainen linkki kun www.geocities.com/purefingay ja sieltä uskovan homokundin Sakun tarina. Se kuvaa melko hyvin munkin ajatuksia ja kokemuksia. Kiitti teille kaikille, jotka ette oo homoja eikä oo niitä kokemuksia, hyvistä neuvoista. Kyllä suurin varmuus tulee tietämättömyyydestä.

        sis painostettu ja vaadittu "parantumaan"? Oletko elänyt ja kasvanut uskonnollisessa ilmapiirissä? Onko syyllistetty kovasti? Sanottu, että joudut helvettiin jos toteutat homouttasi? Oletko itse uskovainen? Näitä kysymyksiä heräsi, kun kirjoitat lähes paniikinomaisesta "parantumisen" etsinnästäsi.

        Vastauksiisi saakka ainakin kovasti myötätuntoa! Itse en ole homo, päinvastoin, mutta mulla on vain jokin vaistomainen taipumus asettua vääryyttä kärsineiden ja päähänpotkittujen puolelle, enkä ole siitä ollenkaan pahoillani.


      • Kalsu
        Repe Ruutikallo kirjoitti:

        sis painostettu ja vaadittu "parantumaan"? Oletko elänyt ja kasvanut uskonnollisessa ilmapiirissä? Onko syyllistetty kovasti? Sanottu, että joudut helvettiin jos toteutat homouttasi? Oletko itse uskovainen? Näitä kysymyksiä heräsi, kun kirjoitat lähes paniikinomaisesta "parantumisen" etsinnästäsi.

        Vastauksiisi saakka ainakin kovasti myötätuntoa! Itse en ole homo, päinvastoin, mutta mulla on vain jokin vaistomainen taipumus asettua vääryyttä kärsineiden ja päähänpotkittujen puolelle, enkä ole siitä ollenkaan pahoillani.

        kun et ole homo, päinvastoin?

        Vakavasti puhuen kirjoiutuksesi oli fiksu. Itse en oikein usko näihin parantumisiin. Käyttäytyminen voi muuttua ja ihminen ehkä itsekin uskoa muuttuneensa heteroksi, mutta tuskin hänen perusluonteensa muuttuu. Voihan alkoholistikin "parantua", mutta lopun elämäänsä hän on alkoholisti riippumatta siitä, onko uskova vai ei.


      • 18v homokundi
        Repe Ruutikallo kirjoitti:

        sis painostettu ja vaadittu "parantumaan"? Oletko elänyt ja kasvanut uskonnollisessa ilmapiirissä? Onko syyllistetty kovasti? Sanottu, että joudut helvettiin jos toteutat homouttasi? Oletko itse uskovainen? Näitä kysymyksiä heräsi, kun kirjoitat lähes paniikinomaisesta "parantumisen" etsinnästäsi.

        Vastauksiisi saakka ainakin kovasti myötätuntoa! Itse en ole homo, päinvastoin, mutta mulla on vain jokin vaistomainen taipumus asettua vääryyttä kärsineiden ja päähänpotkittujen puolelle, enkä ole siitä ollenkaan pahoillani.

        tai miten sen nyt katsoo... Jotkut on ihan oikeesti sitä mieltä, että homous on jotenkin oma valinta. Että mä jonain aamuna näpsäytin sormia ja sanoin että hei mäpäs kokeilen miltä tuntuu olla homo, ja sitten olisin jääny koukkuun siihen.

        Olen salassa keskustellut ehkä kahdeksan ihmisen kanssa, kun netti keskusteluja ei lasketa mukaan. Ei kai mua suorastaan oo syyllistetty, mutta kuitenkin suhtauduttu niinku pitaliseen johon pitää suhtautua kohteliaasti.

        Joo, siis oon uskovainen. Mun parantumisen etsintäni ON paniikinomaista. Vai huvittaisko SUA elää koko ikäs selibaatissa?


      • Repe Ruutikallo
        18v homokundi kirjoitti:

        tai miten sen nyt katsoo... Jotkut on ihan oikeesti sitä mieltä, että homous on jotenkin oma valinta. Että mä jonain aamuna näpsäytin sormia ja sanoin että hei mäpäs kokeilen miltä tuntuu olla homo, ja sitten olisin jääny koukkuun siihen.

        Olen salassa keskustellut ehkä kahdeksan ihmisen kanssa, kun netti keskusteluja ei lasketa mukaan. Ei kai mua suorastaan oo syyllistetty, mutta kuitenkin suhtauduttu niinku pitaliseen johon pitää suhtautua kohteliaasti.

        Joo, siis oon uskovainen. Mun parantumisen etsintäni ON paniikinomaista. Vai huvittaisko SUA elää koko ikäs selibaatissa?

        on. Oletko tullut miettineeksi (tottakai olet, mutta jos nyt taas miettisit), onko sellainen raamatuntulkinta ainoa oikea, joka vaatii sua kokonaan kieltämään sen mikä sinusta "luonnon arvonnassa" on tullut? Tunnen uskovaisia, jotka sijoittavat Raamatun homoilukiellot samaan sarjaan kuin käskyn hakata oikea käsi irti jos se viettelee. Harva hakkaa, sillä toisten tuomitseminen on jotenkin kivuttomampaa...

        Koska en itse ole uskovainen, en ehkä pysty antamaan viimeisen päälle hyödyllisiä neuvoja. Sen kyllä tiedän, että kaikkien uskovien usko ei vaadi homoja ruotuun, ja sinun voisi olla terveellistä keskustella vaihteeksi hieman vapaamielisemmin uskovien kanssa.

        Varmasti et elä koko elämääsi selibaatissa, vaikka uskonveljet sitä sinulta kuinka vaatisivat "parantumista" odoteltaessa. Ehkä nämä uskonveljesi saavat vielä aikaan sen, että luovut koko uskostasi kun alat ajatella, että ei voi olla jumalaa joka vaatii yhdeltä ihmiseltä mahdottomia... ovatkohan sitten tyytyväisiä?

        Maailmassa on tuhansia ja taas tuhansia uskovia homoja, jotka silti toteuttavat homouttaan. Taivaan portilla sitten katsotaan, kuka saa pitkän nenän. Veikkaan että monelle kiihkouskovaiselle käy kuin Pinokkiolle... hyvä jos tekopyhyydessään ja tuomitsemisvimmassaan nippa nappa välttävät löylypuolen, mikäli sellainen yleensä on olemassa...

        Tuntuu muuten siltä, että elät jonkin herätysliikkeen vaikutuspiirissä. Olenko oikeassa?


      • 18v homokundi
        Repe Ruutikallo kirjoitti:

        on. Oletko tullut miettineeksi (tottakai olet, mutta jos nyt taas miettisit), onko sellainen raamatuntulkinta ainoa oikea, joka vaatii sua kokonaan kieltämään sen mikä sinusta "luonnon arvonnassa" on tullut? Tunnen uskovaisia, jotka sijoittavat Raamatun homoilukiellot samaan sarjaan kuin käskyn hakata oikea käsi irti jos se viettelee. Harva hakkaa, sillä toisten tuomitseminen on jotenkin kivuttomampaa...

        Koska en itse ole uskovainen, en ehkä pysty antamaan viimeisen päälle hyödyllisiä neuvoja. Sen kyllä tiedän, että kaikkien uskovien usko ei vaadi homoja ruotuun, ja sinun voisi olla terveellistä keskustella vaihteeksi hieman vapaamielisemmin uskovien kanssa.

        Varmasti et elä koko elämääsi selibaatissa, vaikka uskonveljet sitä sinulta kuinka vaatisivat "parantumista" odoteltaessa. Ehkä nämä uskonveljesi saavat vielä aikaan sen, että luovut koko uskostasi kun alat ajatella, että ei voi olla jumalaa joka vaatii yhdeltä ihmiseltä mahdottomia... ovatkohan sitten tyytyväisiä?

        Maailmassa on tuhansia ja taas tuhansia uskovia homoja, jotka silti toteuttavat homouttaan. Taivaan portilla sitten katsotaan, kuka saa pitkän nenän. Veikkaan että monelle kiihkouskovaiselle käy kuin Pinokkiolle... hyvä jos tekopyhyydessään ja tuomitsemisvimmassaan nippa nappa välttävät löylypuolen, mikäli sellainen yleensä on olemassa...

        Tuntuu muuten siltä, että elät jonkin herätysliikkeen vaikutuspiirissä. Olenko oikeassa?

        Minä en viime aikoina ole enää pystynyt elämään selibaatissa. Ja, oikeassa oot, olen pietistisen, varsin konservatiiviseksi tunnetun herätysliikkeen jäsen - ainakin ulkonaisesti.

        Mä vaan en tiedä kun Raamattu kieltää homouden harjoittamisen niin ehdottomasti sekä vanhassa että uudessa testamentissa ja jos me aletaan purkaan noita raamatun ohjeita yks toisensa perästä niinkun itseä miellyttää, mitä siitä kirjasta jää sit enää jäljelle muuta ku kannet?

        Jos tää nyt sattuu mua koskettaan henk koht, voi olla joku toinen jolla huoruuden himo on syttyny niin ettei pysty kulkeen muuten ku suoro kourassa ympäriinsä. Se vaan on jotenki "kunniallisempaa"


      • Jumala hyväksyy heteronkin

        No, joka tapauksessa homon on lohduttavaa tietää, että Jumala hyväksyy heteronkin.Ehkä joskus vielä jopa parantaa tämän kaiken tietämisen synnistä.Aamen.


      • Leppäkerttu
        Jumala hyväksyy heteronkin kirjoitti:

        No, joka tapauksessa homon on lohduttavaa tietää, että Jumala hyväksyy heteronkin.Ehkä joskus vielä jopa parantaa tämän kaiken tietämisen synnistä.Aamen.

        Sain sydämelleni kehoituksen että minun piti tulla nettiin kertomaan miten Jumala voi parantaa.En itse ole homo enkä sen kummempi kuin kukaan muukaan.Kirjassa on niin laajasti käsitelty ihmisen kokonaisuutta ja sitä kuinka vain Jeesus kykenee ihmetekoihin.Hän on ainut parantaja.Ja jokaisella meistä on tunne-elämässä erilaisia kipuja joihin kykenee vain yksi.Ja Hän on Parantajamme,emme tarvi muuta.

        Hän parantaa meidät aivan kokonaan ja pysyvästi,vain Hänellä on siihen kyky.Riippuu vain siitä HALUAMMEKO parantua.

        Eihän lääkäritkään paranna ja tule kotiin väkisin jos emme pyydä heitä parantamaan.Eihän Jeesuskaan tee mitään väkisin,ei mitään.Jos annamme itsemme Hänelle,Hän tekee enemmän kuin osaamme koskaan edes uneksiakaan.

        Mikäli en olisi saanut tuntea Jumalan suurta rakkautta ja hoitoa,kaiken tuskan ja kärsimyksen,itkun,lohduttomuuden jälkeen,en voisi silloin kirjoittaa tänne ja lohduttaa muita.

        Minun sydämelläni on erityisesti kaikki sellaiset joita on kohdeltu väärin,ja joita on sivuutettu,hyljätty,ivattu,nolattu.
        Tunnen suurta myötätuntoa ja rakkautta heitä kohtaan ja siksi Jumala on kehoittanut minua puhumaan siitä kaikesta mitä Hän on hyväkseni tehnyt.

        Se on ollut jotain niin valtavaa että olen vain ja ihmettelen että voiko tämä kaikki edes olla totta.Mutta Totta tämä kaikki on,Jumala on RAKKAUS !

        Ei ole minulla muuta kuin ykkösenä on Jeesus ja Hän ohjaa ja neuvoo mikä on milloinkin kakkosena:)
        Olen rakastunut Häneen ja rukoilen että tekin jotka tätä luette,voitte olla yhtä onnekkaita.

        Tämä ilo on kaikille,ei vain minulle!!

        SIUNAUSTA JA JUMALAN RAKKAUTTA!!!


      • Repe Ruutikallo
        18v homokundi kirjoitti:

        Minä en viime aikoina ole enää pystynyt elämään selibaatissa. Ja, oikeassa oot, olen pietistisen, varsin konservatiiviseksi tunnetun herätysliikkeen jäsen - ainakin ulkonaisesti.

        Mä vaan en tiedä kun Raamattu kieltää homouden harjoittamisen niin ehdottomasti sekä vanhassa että uudessa testamentissa ja jos me aletaan purkaan noita raamatun ohjeita yks toisensa perästä niinkun itseä miellyttää, mitä siitä kirjasta jää sit enää jäljelle muuta ku kannet?

        Jos tää nyt sattuu mua koskettaan henk koht, voi olla joku toinen jolla huoruuden himo on syttyny niin ettei pysty kulkeen muuten ku suoro kourassa ympäriinsä. Se vaan on jotenki "kunniallisempaa"

        ..onhan se noinkin. Mutta onko sulla muita vaihtoehtoja kuin koettaa vain uskoa homona? Minun muistaakseni synnit ovat kuitenkin anteeksi saatavissa, homouskin, jos se mikään synti edes on. Niillä uskovilla jotka homouden hyväksyvät on ihan kelpo perustelut siihen kuinka raamatun homokiellot ovat tiukasti Lähi-Idän ammoisiin tapoihin sidottua kamaa eivätkä sovi sellaisenaan meidän aikaamme. Ei naisenkaan tarvitse enää vaieta seurakunnassa, ei ole koskaan tarvinnut jos tarkkoja ollaan. Nuo seksijutut ovat vain niitä joiden tiimoilta ihmiset näkevät loputtomasti vaivaa toisistaan, etenkin kiihkouskovaiset jotka ovat omalla sairaalla tavallaan seksihulluja kaikki tyynni.


      • Kysyn vaan
        18v homokundi kirjoitti:

        Minä en viime aikoina ole enää pystynyt elämään selibaatissa. Ja, oikeassa oot, olen pietistisen, varsin konservatiiviseksi tunnetun herätysliikkeen jäsen - ainakin ulkonaisesti.

        Mä vaan en tiedä kun Raamattu kieltää homouden harjoittamisen niin ehdottomasti sekä vanhassa että uudessa testamentissa ja jos me aletaan purkaan noita raamatun ohjeita yks toisensa perästä niinkun itseä miellyttää, mitä siitä kirjasta jää sit enää jäljelle muuta ku kannet?

        Jos tää nyt sattuu mua koskettaan henk koht, voi olla joku toinen jolla huoruuden himo on syttyny niin ettei pysty kulkeen muuten ku suoro kourassa ympäriinsä. Se vaan on jotenki "kunniallisempaa"

        Tohon aiempaan Repen vistiin lisäyksenä, alappas listata kaikki mahdolliset Raamatusta löytyvät synnit... ja aseta ne samalle viivalle. Miten käy...?

        Ps. Voin olla vääräsä, mutta ehkäpä masturboit...? Sekin on Raamatun mukaan syntiä!


      • Walter22
        18v homokundi kirjoitti:

        Kiva, taas uusi opas.

        Mä oon yrittänyt parantua varmaan tuhannella eri tavalla. Ja olkaa hei kilttejä, ei enää sitä "Rukoile ja luota vaan jeesukseen" -hokemista. On kokeiltu jos minkälaiset terapiat istunnot psykologit ja poppamiehet.

        Mutta yks on vielä kokeilematta: lobotomia. Ja hei kattokaas sellainen linkki kun www.geocities.com/purefingay ja sieltä uskovan homokundin Sakun tarina. Se kuvaa melko hyvin munkin ajatuksia ja kokemuksia. Kiitti teille kaikille, jotka ette oo homoja eikä oo niitä kokemuksia, hyvistä neuvoista. Kyllä suurin varmuus tulee tietämättömyyydestä.

        Ihmisillä on asioista niin monenlaisia mielipiteitä,ihan sen mukaan,mitä ajatussuuntaa
        tai elämtapaa itse sattuu toteuttamaan/elämään todeksi omassa elämässään.Uskon ymmärtäväni tilannettasi edes vähän,koska olen itsekin joutunut kokemaan kovia monella tasolla elämässäni!

        Kaikesta huolimatta uskon Jeesukseen ja siihen,mitä Raamattu sanoo mm.HOMOUDESTAKIN.Se on Jumalalle kauhistus ja synti siinä missä moni muukin asia,joka rikkoo Jumalan luomisjärjestystä ja hyvää tahtoa vastaan meitä ihmisiä kohtaan.Toki on muitakin syntejä,jotka aivan samalla eivät johda hyvään mm.kateus,huorinteko,vihamielisyys,anteeksiantamattomuus ym,jotka loppupeleissä vahingoittavat meitä itseämme ja läheisiämme.Onko sulla hyviä hetero kavereita,joihinka pystyt luottamaan ja avautumaan näissä ahdistavissa tilanteissa?Onko sulla oikeesti halua muuttua,koska Jumala on meille antanut tässä ajassa kuitenkin vapaan tahdon elää ja tehdä päätöksiä,niin kuin itse haluamme,mutta kaikki ei ole hyväksi meille ja tämän vuoksi raamattu tuomitsee nämä teot synniksi!Tiedät varmaan paljon itsekin aiheesta....Olen itse joutunut pettymään moniin uskovaisiin kanssasisariin ja veljiin monissa asioissa ja uskon,että Jumala on halunnut kasvattaa ymmärtämään,että seurakunnissakin ihmiset on vaan ihmisiä...vajavaisia,syntisiä.Kuka enemmän kuka vähemmän,mutta se ei taas ole meidän tehtävä arvioida sitä.Mutta kuitenkin meillä on yksi päämäärä seurata kaikki Jeesusta Kristusta,mutta loppusaltaan ei pidä odottaa liian "täydellistä kenestäkään ihmisestä",muuten joudut pettymään liikaa.Mutta on hyviäkin ihmisiä OIKEASTI JA JOIHIN VOI LUOTTAA JA JOIDEN KANSSA VOI RAKENTUA YHDESSÄ SAMASTA USKOSTA.Toivottavasti selviät ja jaksat taistella tätä maailman henkeä/kiusauksia vastaan...heikoista hetkistä huolimatta,mutta muista olla rehellinen itsellesi ja Jumalalle yli kaiken olipa tilanne,mikä tahansa.
        Se on kaikken tärkeintä.Tarvitset lujaa tahtoa ja kannustusta läheisiltä,jotka ovat oikeita läheisiä,että pääset nauttimaan täysipainoisesta elämästä heterosuhteessa vielä!!!Rukous on kans tosi tärkeätä kaikissa asioissa,mitä kohtaat..myös muissakin ongelmissa.Siunausta veljeni


      • Walter22
        18v homokundi kirjoitti:

        Kiva, taas uusi opas.

        Mä oon yrittänyt parantua varmaan tuhannella eri tavalla. Ja olkaa hei kilttejä, ei enää sitä "Rukoile ja luota vaan jeesukseen" -hokemista. On kokeiltu jos minkälaiset terapiat istunnot psykologit ja poppamiehet.

        Mutta yks on vielä kokeilematta: lobotomia. Ja hei kattokaas sellainen linkki kun www.geocities.com/purefingay ja sieltä uskovan homokundin Sakun tarina. Se kuvaa melko hyvin munkin ajatuksia ja kokemuksia. Kiitti teille kaikille, jotka ette oo homoja eikä oo niitä kokemuksia, hyvistä neuvoista. Kyllä suurin varmuus tulee tietämättömyyydestä.

        JA VIELÄ NOISTA ITSETUHOISISTA AJATUKSISTA...USKOTPA SIIHEN TAI ET,SUNKIN ELÄMÄLLÄ ON VARMASTI TARKOITUS JA HYVÄ SELLAINEN Jumalan suuressa suunnitelmassa.Sun elämä on tosi arvokas...elä edes mieti mitään noin ikävää.
        Et ehkä näe sitä nyt,kun ahdistaa ja on paha olla,mut siitähän on vaan yks tie ylös päin..

        Voit alottaa sen miettimisen jo tästä hetkestä,kun rupeat miettimäänkin vähän toisella tavalla,mitä kaikkea hyvää sun elämässä kuitenkin on OLEMASSA JO NYT...pieniäkin asioita...niistä se lähtee!!!Usko vaan.Elämä ei aina ole niin helppoa tosiaankaan,mut kyllä sä siihen paljon itsekin voit vaikuttaa sata varmasti.Elä vaivu epätoivoon...se on vaan Pahasta,eikä auta ketään,vähiten sua ittees!Hyvät harrastukset on kans hyvä keino irrottautua ikävistä ajatuksista ja rentoutua samalla.Ootko käyny muuten Pirkko Jalovaaran tai Seppo Juntusen pitämissä kokouksissa ikinä?
        Siunausta elämääsi vielä


    • ***

      Tosiuskisten mielestähän paras homo on kuollut homo!
      Nää äsläniläiset ja muut kaappihomot ajaa tätä eheytymisasiaa seuraavasti:homoudesta voi parantua lakkaamalla toimimasta homoutta edistävällä tavalla.Eli siis lopettamalla homoseks.teot.Nää teothan on tosiaan ihan yhtä keskeisellä sijalla homojen kun äsläniläistenkin arjessa. Eli homo eheytyy lopettamalla homostelun ja ryhtymällä lopuksi elämäänsä selibaattiin ja pidättäytymällä hohojen seurasta(vrt.hylkää homot ystävänsä,sillä eihän homon ystävyydellä ole kuin 1 tarkoitus) ja suostumalla elämään yksinäisyydessä ja kieltämään rakkauden ja läheisyyden elämässään tai suostumalla ja pakottamalla mahd.tulevan aviopuolison elämään yksinäisyydessä ja valheessa.

      Tunnen näitä ns. eheytyneitä homoja.Yksi käy terapiassa ja on pikku hiljaa eheytymässä takaisin elämään ja hyväksymässä homoutensa,kaksi teki itsemurhan ja yksi on hullujenhuoneella.

      Että sellasta.Raakaa rahastusta ihmisten hädällä ja jumalan leikkimistä.Nää uskiksethan pyrkii omimaan uskon ja jumalankin itselleen,joten tyytyisivät sitten taapertamaan keskenään omalla leikkikentällään ja jättäisivät muut rauhaan.

      Kiinostais kuulla, miten hyväksytty uskisten mielestä on homosuhde,jossa ei syystä tai toisesta ole seksiä,mutta tyypit on sitoutuneet toisiinsa loppuiäkseen.

      Jee jee...jne

    • Aslan oikeustoimien kohteena

      Jep.Tää eheytysliike Aslan on nyt sitten erotettu ev.lutkirkon piiristä ts, eivät saa enää pitää tilaisuuksiaan ja harjoittaa natsismiaan kirkon yhteydessä.Lisäksi terv.huollon oikeusturvakeskus on puuttunut terapianimitykseen ja syytteitä nostettu henkisestä(ja fyysissestä väkivallasta)Olis mielenkiintoista kuulla miten ne on edenneet.

      Nää äsläniläiset kaappihomothan elää ihan kulississa,kaikki homosuhteiss,suoraan homon sylistä televisiohaastatteluun...

      • Repe Ruutikallo

        tietää lisää tästä Aslanista. Vaikuttavat varsinaisilta vintiöiltä. Löysin tietysti heidän kotisivunsa, mutta sehän valottaa toimintaa vain eräältä kantilta...


      • melkein kuollut äsläniläisten
        Repe Ruutikallo kirjoitti:

        tietää lisää tästä Aslanista. Vaikuttavat varsinaisilta vintiöiltä. Löysin tietysti heidän kotisivunsa, mutta sehän valottaa toimintaa vain eräältä kantilta...

        Joo, ei äsläniläisten kotisivut kerro niistä paljon mitään.Väittävät toimivansa kaikenlaisen eheytymisen puolesta, mutta selkeä pääpaino on kuitenkin homojen kasvattamisella;)

        Melkein otin oman henkeni, viittä vaille pääsin hoitoon, edelleen käyn terapiassa 2xvko noitten äsläneitten jäljiltä.En pystynyt tappamaan itseäni pystyyn enkä elämään ilman läheisyyttä.Seksiin en pysty kenenkään kanssa,kiitos vaan äsläneitten. Kun olin toisen kerran yrittänyt itsemurhaa, tuli äslänin sanansaattaja sairaalaan ja sanoi,että kyllä me ymmärretään, että syntitaakkasi on niin raskas, ettet näe muuta ratkaisua kun kuolema.Ihan epävirallisesti tuli. Ja että yhdessä rukoilemalla ja entiset homotuttavat(lähimmät ystäväni9 jättämäll paranen saatanan vallasta.

        Toisin kävi, jäin vahingossa henkiin.
        Hakusanalla aslan vois löytyä jotain ja siitä toisestakin puolesta.


      • ei kaipaa eheytyä :-)
        melkein kuollut äsläniläisten kirjoitti:

        Joo, ei äsläniläisten kotisivut kerro niistä paljon mitään.Väittävät toimivansa kaikenlaisen eheytymisen puolesta, mutta selkeä pääpaino on kuitenkin homojen kasvattamisella;)

        Melkein otin oman henkeni, viittä vaille pääsin hoitoon, edelleen käyn terapiassa 2xvko noitten äsläneitten jäljiltä.En pystynyt tappamaan itseäni pystyyn enkä elämään ilman läheisyyttä.Seksiin en pysty kenenkään kanssa,kiitos vaan äsläneitten. Kun olin toisen kerran yrittänyt itsemurhaa, tuli äslänin sanansaattaja sairaalaan ja sanoi,että kyllä me ymmärretään, että syntitaakkasi on niin raskas, ettet näe muuta ratkaisua kun kuolema.Ihan epävirallisesti tuli. Ja että yhdessä rukoilemalla ja entiset homotuttavat(lähimmät ystäväni9 jättämäll paranen saatanan vallasta.

        Toisin kävi, jäin vahingossa henkiin.
        Hakusanalla aslan vois löytyä jotain ja siitä toisestakin puolesta.

        Yritin etsiä linkkejä, joissa kerrottiin Aslanin tulleen erotetuksi tai suljetuksi pois eri linkkiölistoilta, mutta en kiireessäni löytänyt. Mutta sellaista tietoa olen vimeisen kuukauden aikan anähnyt netissä.


      • puoikuollut
        ei kaipaa eheytyä :-) kirjoitti:

        Yritin etsiä linkkejä, joissa kerrottiin Aslanin tulleen erotetuksi tai suljetuksi pois eri linkkiölistoilta, mutta en kiireessäni löytänyt. Mutta sellaista tietoa olen vimeisen kuukauden aikan anähnyt netissä.

        ???No ei kai ne sitä mitenkään mainosta.Ainaskin kolmella paikkakunnalla ne on saaneet ensin luvan pitää tilaisuuksiaan(terapiakoulutusta..) ev.lutkirkon tiloissa, mutta sitten ennen tapahtyumaa on seurakunta kieltänyt tilaisuudet ja vetänyt nimensä pois.Jyväskylässä ja Hesassa ainakin näin kävi ja nää oikeusjutut on kai vielä kesken.Niitä myös kiellettiin käyttämästä terapianimeä sivuillaan ja käskettiin poistaa homovihaiset kannanotot ja perätön tieto sivuiltaan ja nyt noi sivut onkin aikapaljon siistiytyneet.Kysele netissä josko kellään olis printattuna noita vanhoja sivuja.


      • Tooto
        puoikuollut kirjoitti:

        ???No ei kai ne sitä mitenkään mainosta.Ainaskin kolmella paikkakunnalla ne on saaneet ensin luvan pitää tilaisuuksiaan(terapiakoulutusta..) ev.lutkirkon tiloissa, mutta sitten ennen tapahtyumaa on seurakunta kieltänyt tilaisuudet ja vetänyt nimensä pois.Jyväskylässä ja Hesassa ainakin näin kävi ja nää oikeusjutut on kai vielä kesken.Niitä myös kiellettiin käyttämästä terapianimeä sivuillaan ja käskettiin poistaa homovihaiset kannanotot ja perätön tieto sivuiltaan ja nyt noi sivut onkin aikapaljon siistiytyneet.Kysele netissä josko kellään olis printattuna noita vanhoja sivuja.

        Minä oon vahvasti uskoon tullut. Vaikka en Jeesuksen kautta. Kuusen näre se mulla oli.

        Ensimmäiset viisi vuotta oli ihan mahdoton saarnaamisen tarve. En uskaltanut kenellekään sanoa itsestäni mitään kun pelkäsin että Jumala suuttuu.

        Nyt sanoisin että ennen mä miehen kanssa sänkyyn menen kuin kiihko uskovaisen.


      • just noin
        Tooto kirjoitti:

        Minä oon vahvasti uskoon tullut. Vaikka en Jeesuksen kautta. Kuusen näre se mulla oli.

        Ensimmäiset viisi vuotta oli ihan mahdoton saarnaamisen tarve. En uskaltanut kenellekään sanoa itsestäni mitään kun pelkäsin että Jumala suuttuu.

        Nyt sanoisin että ennen mä miehen kanssa sänkyyn menen kuin kiihko uskovaisen.

        Sama täällä ja mä oon sentään lesbo.Uskovaiseen akkaan en koskis ees pitkällä tikulla.Hyi.


    • Saddamisti ;-)

      ...jotkut `parantua´,kuten myös ristinuskosta,kö ?!?
      Tosin uskikset tiedon ja n.s.`homot´ oman identiteettinsä "löytämisen" kautta,kö ?!?
      Tosin ei kaikki...onneksi... eiku,valitettavasti !?!
      ;^D

    • happyhetero

      vai sitä pitää oikein tosissaan pohtia, ollako homo vai hetero. luoja loi meidät omaksi kuvakseen. ollaan tyytyväisiä siitä, mitä luoja teki. ennemmin mietityttää ollaanko hyviä ihmisä, lähimmäisiä. petihommat jokainen hoitaa luojan antamien eväitten mukaan, mutta mitä tehdään kanssaihmistemme eteen.

    • saarnaaja

      Homoudesta voi parantua, niin kuin jokainen voi yhtä lailla parantua omasta paheestaan - kaikki ovat syntiä tehneet ja samaan eroon Jumalasta menossa kuin homotkin. Moni paljon pahempikin asia kuin homous saattaa olla joillakin synnynnäistä taipumusta, jolle ei muka mahda mitään, mutta se ei ole mikään syy harjoittaa pahetta ja kaiken kruunuksi tyrkyttää sitä mm. seurakuntaan!
      Synneistä on aina vaikea parantua, ja homoudesta paraneminen vei minulta pitkän aikaa, mutta se tapahtui, eikä jälkeäkään ole jäänyt. Ihme se on kieltämättä...
      Voin todistaa senkin, että mikään oma tahdonvoima ei asiaa saattanut ratkaista asiaa - se oli korkeammassa kädessä.

      • dude

        Ennenkin täällä joku on tommosta väittäny, mutta kun kysyin jos henkilö haluaisi jutella asiasta hieman lähemmin niin yhtäkkiä sitä "ex-gayta" ei enää ollutkaan.

        Kristitynhän ei saa vannoa ettei joutuisi tuomion alaiseksi, mutta voisitko käsi Raamatulla vannoa kaikkivaltiaan Jumalan kautta että tämä mitä kerroit on totta?


      • saarnaaja

        Älkää ensinkään vannoko. Mutta olo on ollut kepeä sen jälkeen kun homoudesta pääsin parannukseen. Kaikilla on omat syntinsä jotka ovat aina yhtä pahoja kuin homous, ja joista on yhtä vaikea -mutta yhtäkaikkinen mahdollisuus päästä eroon. Pääsin tekemään parannuksen homoseksualismista, mikä oli todella vaikeaa, senkin voin todistaa. Jos sellaiseen kuin homouteen takeruu tahallaan, niin Jumala hylkää siihen paheeseen - siksi on muihin synteihin nähden vaikeampi päästä parannukseen, vaikka muut synnit ovat yhtä pahioja: kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Herran kirkkautta vailla. En vihaa enkä tuomitse homoja sen takia, että heidän syntinsä ovat tällä hetkellä erilaisia kuin minun.


      • dude
        saarnaaja kirjoitti:

        Älkää ensinkään vannoko. Mutta olo on ollut kepeä sen jälkeen kun homoudesta pääsin parannukseen. Kaikilla on omat syntinsä jotka ovat aina yhtä pahoja kuin homous, ja joista on yhtä vaikea -mutta yhtäkaikkinen mahdollisuus päästä eroon. Pääsin tekemään parannuksen homoseksualismista, mikä oli todella vaikeaa, senkin voin todistaa. Jos sellaiseen kuin homouteen takeruu tahallaan, niin Jumala hylkää siihen paheeseen - siksi on muihin synteihin nähden vaikeampi päästä parannukseen, vaikka muut synnit ovat yhtä pahioja: kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Herran kirkkautta vailla. En vihaa enkä tuomitse homoja sen takia, että heidän syntinsä ovat tällä hetkellä erilaisia kuin minun.

        Jos et tee/toimi sen mukaan mitä puhut niin puheesi menettää arvonsa ja siitä tulee pelkkää roskaa. Ei se ole enää Jumalan sanaa kopioituna Raamatusta vaan ennemminkin Jumalan pilkkaa.

        Voisitko nyt todistaa jollain tavalla että olet todella eheytynyt homo?

        Muuten näet puheillesi käy edellä kuvatun tavoin, siitä tulee roskaa.


    • Preacher

      Homoudesta voi parantua. Minä olin homo, kunnes tein parannuksen mokomasta alentavasta paheesta. Olin hinttari jo varhaisessa nuoruudessa ennen kuin muilla ikäisilläni oli ylipäänsä haluja. En ollut kranttu seuran laadun suhteen sittemmin vanhempana, niin kovasti piti suuntaus miehiin otteessaan. Voin todistaa, että on lähes mahdotonta parantua homoseksualismista, mutta ei ihan. Pitää vähän lisätä taustoja tähän testimonyyn.

      Mitään ongelmaa ei asian kanssa ollut kouluaikoina, kun en kertonut kenellekään eikä kukaan kysynyt, vaikka kova-äänisiäkin epäilyjä ja yksi pieni "kiinnijääminen" tapahtui matkan varrella. Saattaapa olla että monikin tiesi mutta suvaitsi :)

      Irtipääseminen tapahtuu samoin kuin mistä tahansa paheesta käytännönteknisesti. On vain tahdottava irtipääsyä, rukoiltava ja oltava masentumatta, vaikka ei heti onnistuisikaan. Eräs gay-kaveri,jota naiset kiusasivat, sanoi ettei hän edes haluaisi olla hetero. Pitää haluta! Tässä on eräs perusperiaate niille, jotka etsivät tietä pois homoseksualismista.

      • Repe Ruutikallo

        Varmasti kova motivaatio on välttämätön. Jos heteroilla olisi ympäristön aiheuttamia paineita muuttua homoiksi, jotkut varmaan muuttuisivatkin kun sitä tarpeeksi kovasti haluaisivat. Todellisuus tuntee kuitenkin vain tapauksia, joissa korkeintaan muutaman vuoden perhe-elämää viettänyt mies tai nainen joutuu heittämään pyyhkeen kehään ja toteamaan että perhana, taidan sittenkin tykätä enemmän omasta sukupuolestani. Aina se on vähemmän iloinen paikka, vaikka toisaalta identiteettinsä kanssa riitelemisen loppuminen on ihmisen eheyden kannalta myönteistä.


    • Piru

      Eli siis on myös mahdollista että hetero yhtäkkiä parantuu homoksi. Eihän siinäkään muuta tapahdu kun ikänsä heterojen maailmassa elänyt yhtäkkiä tajuaa olevansa homo eikä kiellä sitä mitä on. Ihan sama kun pienitissinen laittaa silikonit, kyllähän ne näyttää isolta mutta onko ne aidot?

      Jos homo "parantuu" niin ei ole ollut alunperinkään homo tai sitten hän seurakunnan painostuksesta kieltää sen mitä on toisten hyväksynnän saamiseksi.

    • mariliina3

      Tuntuu, että ihmiset tuhoavat sielunsa pohtimalla liikaa
      "Olenko oikeanlainen?"
      "Kelpaanko Jumalalle?"

      Homoseksuaalisuus on kyllä tekoja punkan pohjalla, mutta eniten se on tunteita. Sama rakastumisen alkuhuuma, rakkaus, perheen perustus jne. kuin heterosuhteissakin.

      Ja homoudesta eheytymisessä kannattaa muistaa, että on välimuodot, bi-seksuaalitkin...Homosta ei tule heteroa, mutta voi huomata olevansa bi ja siten "muuttua heteroksi".

      Ja niin, kaksi naista tiedän, ketkä ovat laitettu eheytykseen, ei toiminut. Lesboja ovat vieläkin. Toinen uskossa.
      Ja minä taas...Ollut miestenkin kanssa, mutta naisissa on Sitä Jotain

    • selibaattionvaihtoeh

      Haluistaan huolimatta ei tarvitse langeta!
      Jos vastakkainen sukupuoli ei kiinnosta niin sitten on tarkoitettu tekemään muuta.

      Katoliset papit, munkit, nunnat näyttää esimerkkiä.
      Katollisessa kirkossa elää selibaatissa myös ne oikeat kristityt, jotka on eronneet tai se vastakkainen sukupuoli ei kiinnosta.

      Homosuhteessa elävä voi olla uskovainen, mutta ei hän ole oikea kristitty.
      Oikea kristitty ei edellytä tulikintojen muuttuvan palvelemaan häntä vaan muuttuu itse, että pystyy noudattamaan raamatun sanaa.

      • NäinMeillä

        "Katoliset papit, munkit, nunnat näyttää esimerkkiä.
        Katollisessa kirkossa elää selibaatissa myös ne oikeat kristityt, jotka on eronneet tai se vastakkainen sukupuoli ei kiinnosta."

        Virallisesti joo muttä käytäntö on kyllä aika lailla toista. Papit ja muut kirkon työntekijät ovat erityisesti kunnostautuneet lasten hyväksikäyttäjinä ja eronneet elävät uusissa suhteissaan avoliitossa kun perinteinen liian ehdoton avioliitto ei enää kiinnosta.
        Ehkäisyäkään ei virallisesti käytetä mutta kummasti syntyvyys on maailman alhaisimpia. Kumma juttu...


    • Repo Ruutikallo
      Vastaus
      Niin voi parantua,sen parantaja on maailman vapahtaja meidä herramme jeesus kristus,hänen kautta voi parantua.
      Sehän on synnin seurauta,kuten kaikki sairaudetkin,mitä ihminen kantaa maanpäällä.

    • paul93

      Menkää kertomaan 80-vuotiaille homoille tai lesboille, että homoseksuaalisuus on vain ohimenevä vaihe sekä siitä pystyy kääntymään heteroksi.

    • Repe Ruutikollo
      vastaus

      Ei ominvoimin mistää voi,tulla terveeksi se on kysin Jeesuksen teko,homoskin on synnin seurausta,lihan himo kunse on suuri synnyttä se teon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2612
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      334
      2444
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      94
      2136
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      61
      1828
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1743
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1714
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      122
      1462
    9. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      61
      1458
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe