Joulupukki on rikkain

Suomi24toimitus

Joulupukki on maailman rikkain satuhahmo, paljastaa arvostettu talouslehti Forbes. Lehden mukaan joulupukilla on ääretön omaisuus.

Rikkaimman 15:n listalle nousevat myös sarjakuvahahmo Riku Rikas, Teräsmiehen vihollinen Lex Luthor, Simpson-hahmo Montgomery Burns, maailman rikkain ankka Roope Ankka sekä Harry Potter-kirjojen Lucius Malfoy.

Rikkaimpien fiktiivisten hahmojen listalta ovat tippuneet mm. öljypohatta J.R. Ewing sekä 007-elokuvasta tuttu Auric "Kultasormi" Goldfinger.

Tutustu rikkaiden hahmojen listaan:
http://www.forbes.com/2005/11/29/forbes-fictional-rich_cx_mn_de_05fict15land.html

Mitä sinä tekisit, jos sinulla olisi Joulupukin omaisuus?

17

2458

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeppe

jaa-a, varmaan kaikenlaista tulisi tehtyä..
      Mutta eikö jumala ole rikkain satuhahmo...? =)

• satuhahmo

Ei ole satuhahmo..

• satuhahmo
        satuhahmo kirjoitti:

Ei ole satuhahmo..

Joku noista ihmisen kehittämistä miljoonista jumalista on... kenties jopa se, jota pidät sinä oikeana?

• satuuuuu

Mistä päättelet, että Jumala olisi rikas?

• jeppe
        satuuuuu kirjoitti:

Mistä päättelet, että Jumala olisi rikas?

no eikö se ole? Jos oletetaan että koko maailmankaikkeus olisi jumalan luomaa, eikö silloin kaikki materiaali olisi hänen.. timantit yms arvokas.. Ja mistä päättelet että jumala olisi edes olemassa...?

• ole koskaan
        satuhahmo kirjoitti:

Joku noista ihmisen kehittämistä miljoonista jumalista on... kenties jopa se, jota pidät sinä oikeana?

nähnyt joulupukkia eikä jumalaa.

• prkl joo

hyvä että kaiken maailman tutkijoilla riittää aikaa tutkia todella tärkeitä asioita niinkuin nyt tätäkin.

• listalta

tuolta puuttui jeesus ja jumala, kyllä he ovat aikamoisia satuhahmoja vaikka jotkut (ei omilla aivoilla ajattelevat) vastaan väittävätkin.

• mutta

Eihän Jumalalla tai ainakaan Jeesuksella ollut tarinoiden mukaan suurta rahallista omaisuutta. Kannattaisikohan ensin hieman ajatella ennen kuin kirjoittaa... (ihan omilla aivoilla, jos sinulla sellaisia on)

• tyypillistä

Suomessa satuhahmo rikas, kansa köyhä tai työtöntä (15%, euroopan ennätys)

On siinä hyvinvointia kerrakseen!

• niinpä niin

Aina noita valittajia riittää! Kuka tahansa suomessa voi menestyä.. Se on ihan itestä kiinni!

• Heiduliini

jaa-a... jos olisin miljonääri, antaisin puolet rahoista vanhemmilleni sekä siitä osan sisaruksilleni.:)
      loput rahat(ainakin suurimman osan)laittaisin säästöön..
      ja sit ne mitä En laittais talteen, niin mä ostaisin tulostimen, television(plasma-tv), ostaisin jotain roinaa mulle ja sit ostaisin KAIKKEE mitä mä oon aina halunnu...:):):):):)

• Maire

Juu, mökki pitäis laittaa ja kiertee vähän muailmoo.

• on Jumala.

• .......

No mutta eihän Jumala ole rikas. (rahallisesti)

• ...vai?
        ....... kirjoitti:

No mutta eihän Jumala ole rikas. (rahallisesti)

Kaikkien kirkkojen varallisuus, niin suomessa kuin muualla...? Pelkästään Suomessa "Herran huoneella" on rahaa kuin roskaa.

• kirkoilla
        ...vai? kirjoitti:

Kaikkien kirkkojen varallisuus, niin suomessa kuin muualla...? Pelkästään Suomessa "Herran huoneella" on rahaa kuin roskaa.

on myös vaikka kuinka paljon´metsiä, kiinteistöjä, osakehuoneistoja, asunto-osakkeita ja silti kirkollisvero on niin korkea.
        Taitaa olla huonoja talousmiehiä siellä "herran" huoneissa, kun eivät osaa hoitaa seurakuntiensa taloutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1786
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe