poltatko koskaan röökiä sisällä " esim sängyssäsi?
kysymys?
13
532
Vastaukset
- luke67
Mä en polta mitään röökiä.
- sätkä
poltan parvekkeella, joskus kaljoitellessa poltan sisällä mutta en sängyssä!!!
- luke67
Parveketta, siks poltan ain sisäl, mut en sängys millonkaan.
- Alien-8
Tällä hetkelläkin rööki hampaissa naputtelen tätä viestiä.Vuoteessa en polta.Siellä vaan nukun ja nain.
- hornetti
herralla seosookin
- Alien-8
hornetti kirjoitti:
herralla seosookin
aina "tarpeen"vaatiessa;=)
- hornetti
Alien-8 kirjoitti:
aina "tarpeen"vaatiessa;=)
kerran vuodessa
- Alien-8
hornetti kirjoitti:
kerran vuodessa
tarve kerran kuukaudessa on voimakkaimmillaan..ja sitten hoidetaankin "homma" 3 kertaa vuorokauden aikana.Naisystäväni asuu näet aikamoisen välimatkan päässä..ja olen vanhanaikaisesti uskollinen..;)
- sukka
Alien-8 kirjoitti:
tarve kerran kuukaudessa on voimakkaimmillaan..ja sitten hoidetaankin "homma" 3 kertaa vuorokauden aikana.Naisystäväni asuu näet aikamoisen välimatkan päässä..ja olen vanhanaikaisesti uskollinen..;)
vastauksia on tullut, kirjoittakee viellä lisää jos jaksatte...
- zombi
kerran.. Se oli vähän ennen sitä huoneistopaloa..
- sukka
*kannattavaa* =) kun kerta huoneistokin palo, eiks je
- sukka
mä ite poltin viimeks kun yks tumma ihonen jätkä tarjos mulle röökii...
en polta röökilä sisällä.......
parvekkeelle se on mentävä......=:0))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4942452Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852439Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211541Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771502Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101450- 671343
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔381293- 271258
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2741145Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871113