millaisia kokemuksia?
Mercilon
5
362
Vastaukset
- hei
Itse olen käyttäny mercilonia nyt 7 kk, eikä ole mitään sivuoireita ollut.
- nimetön
ihan ok tuote!
- Jane
Jatkuva päänsärky sekä tiputteluvuoto. Älyttömät seksihalut ja niukemmat menkat (joista ainakin jälkimmäinen oli tosin vain plussaa).
- kate
Erittäin yvä kokemus, söin 8vuotta. EI MITÄÄN sivuoireita, ei edes menkkakipuja. Menkat tuli päivälleen säännöllisesti eikä kertaakaan välivuotoja yms. Mulla nosti yläpainetta, normaalisti tosi alhainen alle 100, mercilonien aikaan 130 eli ok.
- -83-
3,5 vuotta olen kyseisiä pillereitä syönyt ja lopettamassa juuri käyttöä. Pillereiden aloituksesta uskon johtuneen päänsäryt ja erilaiset vatsavaivat ja pahoinvoinnit. Gynekologin mukaan normaalit sivuvaikutukset. Haluttomuutta ja muutenkin mielialan laskua ollu myös. Vaikka hyöty pillereistä on suuri niin sain nyt tarpeekseni ja haluan pitkästä aikaa kokeilla millaista elämä on ilman.
Mutta nämähän nyt on täysin yksilöllisiä mitä niistä seuraa. Toisille sopii, toisille ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734678Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv852924Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232414Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska221805- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131425- 1851318