Joulun odotusta huuhaan väki!

Sydän.Ystävä

Joulumieli ja joulurauha ovat jokaisella sydämessä,niitä ei voi toinen antaa eikä auttaa etsinnässä,ne voit löytää joululauluista perinteisistä tai muistamalla kortilla ihmistä yksinäistä.
Joten eikun laulamaan vaan ja unohdetaan kiireet edes hetkeksi :))

21

789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Carmencita

      for you too!!
      Mukava taas sinuakin nähdä, missäs Sy on luuhannu? ;-))

      • Sydän.Ystävä

        missäkin,jotensakkin ei hirveesti kiinosta olla koneella....
        Mitäs sun rauhaan kuuluu? Joko on pukille kirjoitettu? ;))


      • Carmencita
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

        missäkin,jotensakkin ei hirveesti kiinosta olla koneella....
        Mitäs sun rauhaan kuuluu? Joko on pukille kirjoitettu? ;))

        ja sen verran kilttinä tässä ollaan oltu että varmaan saan läjäpäin lahjoja. ;-))
        Ei minuakaan täällä enään kauhean usein nää, kiirettä pitää ja mielenkiinto jo muualla.
        Nyt olen sairaslomalla niin voi vähän tännekkin kuikuilla. ;-))


      • Sydän.Ystävä
        Carmencita kirjoitti:

        ja sen verran kilttinä tässä ollaan oltu että varmaan saan läjäpäin lahjoja. ;-))
        Ei minuakaan täällä enään kauhean usein nää, kiirettä pitää ja mielenkiinto jo muualla.
        Nyt olen sairaslomalla niin voi vähän tännekkin kuikuilla. ;-))

        toivottavasti ei mitään vakavaa?
        Varmaan "pukki" muistaa kilttiä tyttöä,antamalla...paketteja ;))
        Miekii oon ollu niin kiltti,että olen jo etukäteen saanut monta kivaa lahjaa ;D


      • Carmencita
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

        toivottavasti ei mitään vakavaa?
        Varmaan "pukki" muistaa kilttiä tyttöä,antamalla...paketteja ;))
        Miekii oon ollu niin kiltti,että olen jo etukäteen saanut monta kivaa lahjaa ;D

        antamalla. ;-))
        Etukäteen ja jälkikäteenkin. ;-)
        ei mitään vakavaa, perjantana jo töihin.
        Mitäs kivaa sinä jo olet saanu??

        *utelias*


      • Sydän.Ystävä
        Carmencita kirjoitti:

        antamalla. ;-))
        Etukäteen ja jälkikäteenkin. ;-)
        ei mitään vakavaa, perjantana jo töihin.
        Mitäs kivaa sinä jo olet saanu??

        *utelias*

        paljon rakkautta ja sympatiaa eräältä tärkeältä henkilöltä ;))


      • Nimetön
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

        paljon rakkautta ja sympatiaa eräältä tärkeältä henkilöltä ;))

        niin sitä pitää, muuten, ihan samanlaista minäkin olen saanú, ihan runsain mitoin. ;-))
        Ollaan me oltu sitten oikein super kilttejä. ;-)


      • Sydän.Ystävä
        Nimetön kirjoitti:

        niin sitä pitää, muuten, ihan samanlaista minäkin olen saanú, ihan runsain mitoin. ;-))
        Ollaan me oltu sitten oikein super kilttejä. ;-)

        Toivottavasti ollaan jatkossakin ;DDD


      • Carmencita
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

        Toivottavasti ollaan jatkossakin ;DDD

        ollaan ja saadaan "lahjoja". ;-))
        välillä vaan tuntuu että voiko tämmöistä ollakkaan, tuntuu niin hyvältä tämä elämä.
        ;-))


      • Sydän.Ystävä
        Carmencita kirjoitti:

        ollaan ja saadaan "lahjoja". ;-))
        välillä vaan tuntuu että voiko tämmöistä ollakkaan, tuntuu niin hyvältä tämä elämä.
        ;-))

        ihanaa antaa ja saada,siitä tulee niin hyvä mieli ;)
        Hienoo,kun sulla elämä niin auvoista,toivon samanlaista jatkoakin sulle :))


    • joulu on taas.....Kattilat täynnä puuroooooooo"...
      Muksaa joulun odotusta sinullekin.......=:0))))))

      • Sydän.Ystävä

        hyvältä....hienosti laulettu,mutta puuroo ei ehken vielä kannata jouluksi keittää ;))


    • Timo-Pekka

      tehdään kvalla tohinalla ,lahjat on jo ostettu ,mutta kinkku on vielä hankkimatta

      • Sydän.Ystävä

        olet ollut viisas,kun olet jo lahjatkin hankkinut :)
        Minä kyllä ajattelin olla hankkimata koko lahjoja,mieluummin leivon vaikka kakkuja ja annan niitä :))


      • Timo-Pekka
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

        olet ollut viisas,kun olet jo lahjatkin hankkinut :)
        Minä kyllä ajattelin olla hankkimata koko lahjoja,mieluummin leivon vaikka kakkuja ja annan niitä :))

        lapsille lahjoja osataa,kinkun suhteen olen vähän niin ja näin,että ostaisiko valmiin kinkun vai perinteisen


      • Sydän.Ystävä
        Timo-Pekka kirjoitti:

        lapsille lahjoja osataa,kinkun suhteen olen vähän niin ja näin,että ostaisiko valmiin kinkun vai perinteisen

        tietty,aattele se ihana rasvan käry,joka leijailee huoneeseen paiston aikana ;))
        Tunnelmaa sekin :)


      • Timo-Pekka
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

        tietty,aattele se ihana rasvan käry,joka leijailee huoneeseen paiston aikana ;))
        Tunnelmaa sekin :)

        kanssa sen perinteisen kinkun kannalla


    • AMR-52

      ..jo yhen vihon kannest kantee..))) moikka,SY...))) ratiritirallaaaaa...)))))

      • Sydän.Ystävä

        halla,kuuraparta....moi vaan antza :)
        Mitens sulla joulun odotus menee? Ootko ollu kilttinä? ;)


      • AMR-52
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

        halla,kuuraparta....moi vaan antza :)
        Mitens sulla joulun odotus menee? Ootko ollu kilttinä? ;)

        ....kuten kilttinä..))) pukki kyl ohitten viilettää,noh villauksen nään,ko naapuris pistäytyy. aijan yli voip lintal jottai puottaa...)))))))))


    • Alien-8

      Kiva,kun poikkesit tänne huuhaallekin:))Juuh,tänään tuli aloitettua ne joululaulut tuol firmas..

      Taitaapa se joulupukki jo nyt juosta hiki hatussa kilttien SY:n ja Doen..eikun Alienin postilaatikoilla;=)))

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe