Joulumieli ja joulurauha ovat jokaisella sydämessä,niitä ei voi toinen antaa eikä auttaa etsinnässä,ne voit löytää joululauluista perinteisistä tai muistamalla kortilla ihmistä yksinäistä.
Joten eikun laulamaan vaan ja unohdetaan kiireet edes hetkeksi :))
Joulun odotusta huuhaan väki!
21
789
Vastaukset
- Carmencita
for you too!!
Mukava taas sinuakin nähdä, missäs Sy on luuhannu? ;-))- Sydän.Ystävä
missäkin,jotensakkin ei hirveesti kiinosta olla koneella....
Mitäs sun rauhaan kuuluu? Joko on pukille kirjoitettu? ;)) - Carmencita
Sydän.Ystävä kirjoitti:
missäkin,jotensakkin ei hirveesti kiinosta olla koneella....
Mitäs sun rauhaan kuuluu? Joko on pukille kirjoitettu? ;))ja sen verran kilttinä tässä ollaan oltu että varmaan saan läjäpäin lahjoja. ;-))
Ei minuakaan täällä enään kauhean usein nää, kiirettä pitää ja mielenkiinto jo muualla.
Nyt olen sairaslomalla niin voi vähän tännekkin kuikuilla. ;-)) - Sydän.Ystävä
Carmencita kirjoitti:
ja sen verran kilttinä tässä ollaan oltu että varmaan saan läjäpäin lahjoja. ;-))
Ei minuakaan täällä enään kauhean usein nää, kiirettä pitää ja mielenkiinto jo muualla.
Nyt olen sairaslomalla niin voi vähän tännekkin kuikuilla. ;-))toivottavasti ei mitään vakavaa?
Varmaan "pukki" muistaa kilttiä tyttöä,antamalla...paketteja ;))
Miekii oon ollu niin kiltti,että olen jo etukäteen saanut monta kivaa lahjaa ;D - Carmencita
Sydän.Ystävä kirjoitti:
toivottavasti ei mitään vakavaa?
Varmaan "pukki" muistaa kilttiä tyttöä,antamalla...paketteja ;))
Miekii oon ollu niin kiltti,että olen jo etukäteen saanut monta kivaa lahjaa ;Dantamalla. ;-))
Etukäteen ja jälkikäteenkin. ;-)
ei mitään vakavaa, perjantana jo töihin.
Mitäs kivaa sinä jo olet saanu??
*utelias* - Sydän.Ystävä
Carmencita kirjoitti:
antamalla. ;-))
Etukäteen ja jälkikäteenkin. ;-)
ei mitään vakavaa, perjantana jo töihin.
Mitäs kivaa sinä jo olet saanu??
*utelias*paljon rakkautta ja sympatiaa eräältä tärkeältä henkilöltä ;))
- Nimetön
Sydän.Ystävä kirjoitti:
paljon rakkautta ja sympatiaa eräältä tärkeältä henkilöltä ;))
niin sitä pitää, muuten, ihan samanlaista minäkin olen saanú, ihan runsain mitoin. ;-))
Ollaan me oltu sitten oikein super kilttejä. ;-) - Sydän.Ystävä
Nimetön kirjoitti:
niin sitä pitää, muuten, ihan samanlaista minäkin olen saanú, ihan runsain mitoin. ;-))
Ollaan me oltu sitten oikein super kilttejä. ;-)Toivottavasti ollaan jatkossakin ;DDD
- Carmencita
Sydän.Ystävä kirjoitti:
Toivottavasti ollaan jatkossakin ;DDD
ollaan ja saadaan "lahjoja". ;-))
välillä vaan tuntuu että voiko tämmöistä ollakkaan, tuntuu niin hyvältä tämä elämä.
;-)) - Sydän.Ystävä
Carmencita kirjoitti:
ollaan ja saadaan "lahjoja". ;-))
välillä vaan tuntuu että voiko tämmöistä ollakkaan, tuntuu niin hyvältä tämä elämä.
;-))ihanaa antaa ja saada,siitä tulee niin hyvä mieli ;)
Hienoo,kun sulla elämä niin auvoista,toivon samanlaista jatkoakin sulle :))
joulu on taas.....Kattilat täynnä puuroooooooo"...
Muksaa joulun odotusta sinullekin.......=:0))))))- Sydän.Ystävä
hyvältä....hienosti laulettu,mutta puuroo ei ehken vielä kannata jouluksi keittää ;))
- Timo-Pekka
tehdään kvalla tohinalla ,lahjat on jo ostettu ,mutta kinkku on vielä hankkimatta
- Sydän.Ystävä
olet ollut viisas,kun olet jo lahjatkin hankkinut :)
Minä kyllä ajattelin olla hankkimata koko lahjoja,mieluummin leivon vaikka kakkuja ja annan niitä :)) - Timo-Pekka
Sydän.Ystävä kirjoitti:
olet ollut viisas,kun olet jo lahjatkin hankkinut :)
Minä kyllä ajattelin olla hankkimata koko lahjoja,mieluummin leivon vaikka kakkuja ja annan niitä :))lapsille lahjoja osataa,kinkun suhteen olen vähän niin ja näin,että ostaisiko valmiin kinkun vai perinteisen
- Sydän.Ystävä
Timo-Pekka kirjoitti:
lapsille lahjoja osataa,kinkun suhteen olen vähän niin ja näin,että ostaisiko valmiin kinkun vai perinteisen
tietty,aattele se ihana rasvan käry,joka leijailee huoneeseen paiston aikana ;))
Tunnelmaa sekin :) - Timo-Pekka
Sydän.Ystävä kirjoitti:
tietty,aattele se ihana rasvan käry,joka leijailee huoneeseen paiston aikana ;))
Tunnelmaa sekin :)kanssa sen perinteisen kinkun kannalla
- AMR-52
..jo yhen vihon kannest kantee..))) moikka,SY...))) ratiritirallaaaaa...)))))
- Sydän.Ystävä
halla,kuuraparta....moi vaan antza :)
Mitens sulla joulun odotus menee? Ootko ollu kilttinä? ;) - AMR-52
Sydän.Ystävä kirjoitti:
halla,kuuraparta....moi vaan antza :)
Mitens sulla joulun odotus menee? Ootko ollu kilttinä? ;)....kuten kilttinä..))) pukki kyl ohitten viilettää,noh villauksen nään,ko naapuris pistäytyy. aijan yli voip lintal jottai puottaa...)))))))))
- Alien-8
Kiva,kun poikkesit tänne huuhaallekin:))Juuh,tänään tuli aloitettua ne joululaulut tuol firmas..
Taitaapa se joulupukki jo nyt juosta hiki hatussa kilttien SY:n ja Doen..eikun Alienin postilaatikoilla;=)))
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522