IRAN ON UHKA KOKO

maailmanrauhalle

Ennustukset joita on tehty tuhansia vuosia sitten alkavat tapahtua.
Iran, joka on Israelin arkkivihollinen suunnittelee Israelin siirtämistä Pohjois-Amerikkaan.Tuskin tämä on retoriikkaa - vaan aikomukset ovat tosia.
Ihmettelen kuinka ne huivipäät elävät vielä keskiaikaa kun eivät ole kuulleetkaan juutalaisten teurastuksesta Saksassa toisen maailman sodan aikana.
Vielä enemmän minä ihmettelen sitä,että Venäjä ei mainitse lainkaan sitä,että Hitlerin kaasukammioissa meni paljon venäjän kansalaisia.
Venäjä taisi tehdä virheen kun avusti Irania ydinaseen kehityksessä.
Viimeinen taisto alkaa ja turvapaikkaa ei löydy mistään kenellekään.
Atomin hiukkaset kulkevat joka koloon.
Ainoa turvapaikka on Jeesuksen luona Taivaassa ja sinne pääsevät vain ne jotka ovat ottaneet Jeesuksen Kristuksen henkilökohtaisena vapahtajana vastaan.Kaikki muut joutuvat menemään helvettiin,jossa on iankaikkinen tuska ja valitus.Sieltä ei pääse koskaan siviliin.Sano siis Jeesukselle,että tässä olen ota minut luoksesi taivaaseen ja lue Raamattua varsinkin Uutta Testamenttia sillä sieltä elämä lähtee.Kuolema ei enää peloita vaan pikemminkin tulee hyvä mieli siitä,että kuolema on minulle voitto.Eläköön Jeesus ja Jeesus elää!

14

542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ISRAELI

on vakaasti sitä mieltä, että messias ei ole vielä tullut?

• tarkkaporkkana

sinne eivät ainakaan pääse, nehän on itsessäään perkeleitä sanoi jo aikoinaan LUTHER!!!

• ei pääse

Luther oli kyllä oikeassa aikoinaan,mutta niin on tänäänkin myös suomalaisten kohdalla.98% tästä rosvoporukasta menee helvettiin ja vain noin pari% saa turvapaikan.Siitäkin populasta seulotaan vielä pois niin ei sinne kovin moni pääse.Sen tähden sinne ei ole pyrkijöitäkään kun niin pieni osa pääsee perille.

• absoluuttiseen pakkaseen

Jo on taas kuoleman kauppiaat liikkeellä. Taivaaseen Taivaaseen. Tuommoisten höyrypäiden kirjoittelut olisi siirrettävä huu haa osastolle.

• ei ei

Valitettavasti absoluuttista pakkasta ei ole vielä pystytty synnyttämään,joten pelastuin siitäkin.Missä lie huu haa osasto? inhorealistina haluaisin tutustua siihen osastoon.Oletko käynyt kun tunnut tietävän.
        En kaupannut kuolemaa vaan iankaikkista elämää ja turvallisuutta,joten luepa tarkemmin teksti ettet puhuisi ohi asian näin yleisellä osastolla.
        Jeesus sanoi,että jos siellä ei olisi tarpeeksi tilaa kaikille niin hän menee sitä rakentamaan,joten sinullekin ystäväni siellä on turvapaikka valmiina.

• Edelleen Tuomas
        ei ei kirjoitti:

Valitettavasti absoluuttista pakkasta ei ole vielä pystytty synnyttämään,joten pelastuin siitäkin.Missä lie huu haa osasto? inhorealistina haluaisin tutustua siihen osastoon.Oletko käynyt kun tunnut tietävän.
        En kaupannut kuolemaa vaan iankaikkista elämää ja turvallisuutta,joten luepa tarkemmin teksti ettet puhuisi ohi asian näin yleisellä osastolla.
        Jeesus sanoi,että jos siellä ei olisi tarpeeksi tilaa kaikille niin hän menee sitä rakentamaan,joten sinullekin ystäväni siellä on turvapaikka valmiina.

Ainoa perusteesi uskoon on siis sen pelko, että ellen usko joku tulee rääkkäämään minua ikuisesti. EI RIITÄ!

Ellei se suuri vastaus ole sen kummempi kuin: "Pelasta oma perseesi kärventymästä." niin fuck it.

• Rokanantti
        Edelleen Tuomas kirjoitti:

Ainoa perusteesi uskoon on siis sen pelko, että ellen usko joku tulee rääkkäämään minua ikuisesti. EI RIITÄ!

Ellei se suuri vastaus ole sen kummempi kuin: "Pelasta oma perseesi kärventymästä." niin fuck it.

Olikohan antti jo helvetissä käynyt kun ukkoloihe perskarvat kärventyivät se on sinunkin päämääräsi.
        Arpa on heitetty!

• Ihmettelijä????

Mä oon lukenu lehestä ihan itse että raamatun jutut on muuttunut vuosisatojen varrella. Eli jos alan lukeen raamattua, luenko oikeeta tekstiä? epäilen, taitaa nykyäänki raamattuki olla piraatti.

• on vuoden -38

Kaikki sen jälkeen tehdyt ovat sikaari- konjakkiväännöksiä.
        Lue uutta älä vanhaa siinä on salaisuus.

• Huuhaa Innanen

ja ollaan ihan soossissa!
      Eihän mitään muuta voi tehdä kun maailman loppu on tulossa...

• tule 1000 vuoteen

Se on kirjoitettu Raamattuun.

• miten joku jeesustelija

jaksaa puolustella juutalaisia, kun nehän ne hakkas
      sen tyypin ristille ja tappo poijjes?
      Eiks jeh? Niin miten te niiku voitte sanoo jotain tollasii? Vai ootko sä hämmentäjä, jonka duuni on sumuttaa ihmisiä uskomaan että se on itseasiassa JEESUS joka kohta hyökkää, ja että JEESUS on ottanut G.BUSHIN hahmon ja johtaa näin maailmaa??
      Ainakin jeesekselle Bush yritti syitä vierittää sanomalla että se käski hyökätä.
      Mitä ne sanookaan alkoholisteista, jotta jos ei jeesus tai akka pelasta, niin sitten se menoa se.
      Nyt se on ollut irakin menoa ja taitaapa jotku persesilmiset immeiset tahtoa koko maailman menoa,
      mutta vaikea on agitoida uutta ristiretkeä ilman vakavaa iskua ameriikan maaperälle, ja tätä Laden, Osman bin välttelee kovasti kunnes?
      Voihan ne jotain lavastaa, mutta siitä narahtaa aina.

• Ajatteleva

Korjaan alkulauseesi: Jeesuksen löivät ristille me eurooppalaiset eli silloiset Rooman sotilaat.

Yritä perehtyä asioihin ennen kuin kirjoitat ajatuksiasi esille.

• aina

Toisilla ihmisillä on vaikeuksia luetun ymmärtämisessä.Enhän minä sanallakaan puolustanut Israelia vaan totesin,että atomisota on lähellä kun Iran saa aseensa kuntoon ja uhkaa hävittää Israelin maailman kartalta.Ymmärrätköhän tämän.
        Bushista ja Amerikasta en puhunut mitään.
        Juuri tämän vuoksi suosittelen sinullekin Jeesusta mantteliksi atomisodan varalta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen