Pidetääks tänää

pikkujoulut

nyyttikestien muodossa. Kaikki huuhaalaiset konellee klo 20.00 ja aletaas rupatteleen ja syömää ja juomaa omia eväitä. Lauletaan ja runoillaan ym kilpailuja ... idis hyvä..

12

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nylkkäri

      saatan yrittää roikkua mukana.
      olisi hienoa olla turussa kun joulurauha julistetaan.
      oikeastaan joulurauhan julistaminen on vain tekosyy.

    • vaan mut on pikkasen hiljasta nyt....hmmmmm.....=:0))))))

    • ssbadammm

      mä laulan TIP TAP TIP TAP TIPE TIPE TIP TAP TIP TIP TAP, miks ihmeessä kaikki aina huutaa niitä ja sormet käy et melkein putoovat

      • "soihdut sammuu huuhaan väki nukkuuuuuuuuu....huuhaaa nukkuuuuuuuuuu...."joku voi jatkaa.....=:0D


      • ssbadammm
        BBrunetti kirjoitti:

        "soihdut sammuu huuhaan väki nukkuuuuuuuuu....huuhaaa nukkuuuuuuuuuu...."joku voi jatkaa.....=:0D

        käy alkuun, alkuunkaan nyt hei, alkossa on käyty ja pulloi on monenlaista...


      • ssbadammm kirjoitti:

        käy alkuun, alkuunkaan nyt hei, alkossa on käyty ja pulloi on monenlaista...

        alkossa käynny....ei ku ryyppäämään.....
        tuota noin...mul on vaan sipsejä......
        ai nii täs sulle tonttuhattu...*nakkaa kulkunen kilisee...*=:0)))))))))


      • ssbadammm
        BBrunetti kirjoitti:

        alkossa käynny....ei ku ryyppäämään.....
        tuota noin...mul on vaan sipsejä......
        ai nii täs sulle tonttuhattu...*nakkaa kulkunen kilisee...*=:0)))))))))

        mut jos joku muu käyny vaikkapa sitten :DD
        mulla on kyllä pipareita ja torttui (siis ihan niitä syötäviä, niitä mitä jouluna tehdää aina)
        juu, niitä sattuu olee, muuta ei oo, mut kiitti tonttulakist :D
        kilisee kilisee kulkunen...


    • nylkkäri

      pukki.
      pukista tuli mieleen mitä eroa on blondilla ja pukilla.
      pukki antaa kontin blondi nelinkontin.

      • "valkopartaaaaa vanha ukkiiiii" ku ei oo muita täs nyt........=:0)))))))))))


    • nylkkäri

      kaikille rauhaisan joulun helliä sanoja ja hyvää mieltä.toivon myös,että kaikki ne eronneet (ukot)joille elatumaksut ovat myrkkyä muistaisivat lapsiaan sekä lapsensa äitiä.kauniit sanat ja muisaminen eivät maksa paljon.itse haluan muistaa rinaa en vain tiedä miten

    • ssbadammm

      tääki piti aina laulaa:
      Morsgrisar är vi allihopa,
      allihopa, allihopa,
      morsgrisar är vi allihopa,
      allihopa du med,
      du med och jag med

      • loppu kun

        mä ehdin vast nyt mukaan,, hauskaa joulua sitten, joulukaraoke. nyt syttyy valot tuhannet, tännekin pohjolaan, ...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe