nyyttikestien muodossa. Kaikki huuhaalaiset konellee klo 20.00 ja aletaas rupatteleen ja syömää ja juomaa omia eväitä. Lauletaan ja runoillaan ym kilpailuja ... idis hyvä..
Pidetääks tänää
12
366
Vastaukset
- nylkkäri
saatan yrittää roikkua mukana.
olisi hienoa olla turussa kun joulurauha julistetaan.
oikeastaan joulurauhan julistaminen on vain tekosyy. vaan mut on pikkasen hiljasta nyt....hmmmmm.....=:0))))))
- ssbadammm
mä laulan TIP TAP TIP TAP TIPE TIPE TIP TAP TIP TIP TAP, miks ihmeessä kaikki aina huutaa niitä ja sormet käy et melkein putoovat
"soihdut sammuu huuhaan väki nukkuuuuuuuuu....huuhaaa nukkuuuuuuuuuu...."joku voi jatkaa.....=:0D
- ssbadammm
BBrunetti kirjoitti:
"soihdut sammuu huuhaan väki nukkuuuuuuuuu....huuhaaa nukkuuuuuuuuuu...."joku voi jatkaa.....=:0D
käy alkuun, alkuunkaan nyt hei, alkossa on käyty ja pulloi on monenlaista...
ssbadammm kirjoitti:
käy alkuun, alkuunkaan nyt hei, alkossa on käyty ja pulloi on monenlaista...
alkossa käynny....ei ku ryyppäämään.....
tuota noin...mul on vaan sipsejä......
ai nii täs sulle tonttuhattu...*nakkaa kulkunen kilisee...*=:0)))))))))- ssbadammm
BBrunetti kirjoitti:
alkossa käynny....ei ku ryyppäämään.....
tuota noin...mul on vaan sipsejä......
ai nii täs sulle tonttuhattu...*nakkaa kulkunen kilisee...*=:0)))))))))mut jos joku muu käyny vaikkapa sitten :DD
mulla on kyllä pipareita ja torttui (siis ihan niitä syötäviä, niitä mitä jouluna tehdää aina)
juu, niitä sattuu olee, muuta ei oo, mut kiitti tonttulakist :D
kilisee kilisee kulkunen...
- nylkkäri
pukki.
pukista tuli mieleen mitä eroa on blondilla ja pukilla.
pukki antaa kontin blondi nelinkontin. - nylkkäri
kaikille rauhaisan joulun helliä sanoja ja hyvää mieltä.toivon myös,että kaikki ne eronneet (ukot)joille elatumaksut ovat myrkkyä muistaisivat lapsiaan sekä lapsensa äitiä.kauniit sanat ja muisaminen eivät maksa paljon.itse haluan muistaa rinaa en vain tiedä miten
- ssbadammm
tääki piti aina laulaa:
Morsgrisar är vi allihopa,
allihopa, allihopa,
morsgrisar är vi allihopa,
allihopa du med,
du med och jag med- loppu kun
mä ehdin vast nyt mukaan,, hauskaa joulua sitten, joulukaraoke. nyt syttyy valot tuhannet, tännekin pohjolaan, ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4942452Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852439Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211541Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771502Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101450- 671343
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔381293- 271258
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2741145Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871113