Pontikkaa pontikkaa

!!!!

muuta sitten ei tarvitakkaan!!!!!!! :D

18

784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuta sitten ei tarvitakkaan....."muista biolan......tadadadadaaaaaa.....tai jotenkii noin se meni...........=:0)))))))))

      • !!!!

        siis näin: Yks kakkaa kaks kakkaa muuta sitten ei tarvitakkaan! :)


      • !!!! kirjoitti:

        siis näin: Yks kakkaa kaks kakkaa muuta sitten ei tarvitakkaan! :)

        ainakin sinne päin........=:0)


      • ssbadammm
        !!!! kirjoitti:

        siis näin: Yks kakkaa kaks kakkaa muuta sitten ei tarvitakkaan! :)

        yks kakkaa, kaks kakkaa, kolmas itkee,
        muuta sitten ei tarvitakaa :DD sillai se menee


      • !!!!
        ssbadammm kirjoitti:

        yks kakkaa, kaks kakkaa, kolmas itkee,
        muuta sitten ei tarvitakaa :DD sillai se menee

        jos se "kolmas itkee" jätetään pois!!! (: (:


      • ssbadammm
        !!!! kirjoitti:

        jos se "kolmas itkee" jätetään pois!!! (: (:

        no eikö ittelläs tulis itkuu, jos kaks kakkaa ja ite et ja hätä kova, siinähän haistelee vaa ja pidättää, nii kysynpähän vaa :D


    • Alien-8
    • kippari

      sellasta kamaa etten enää ikinä juo sen jälkeen sitä kun aikoinaan keitettiin kaverin kanssa sitä ja sit vedettiin naamaan sitä niin meni ukot niin sekasin siitä et otettiin haulikko ja mauseri mukaan ja lähdettiin metsästää lintuja,mut onneksi yksi tuttu tuli kätilöopiston kohdalla vastaan ja vei meidät takasin pyssyjen kanssa oltain oltu komerossa varmaan muuten:=)

      • !!!!

        onkin Suomen laissa kielletty ja senhän siitä saa!!!!!!!!!! (:


      • kippari
        !!!! kirjoitti:

        onkin Suomen laissa kielletty ja senhän siitä saa!!!!!!!!!! (:

        ja siksi samalla reisulla poliisit huutelivatkin postiluukusta et olisimme avaneet oven,mut mielummin otettiin bonantsaa siellä sisällä rauhassa;=)


      • !!!!
        kippari kirjoitti:

        ja siksi samalla reisulla poliisit huutelivatkin postiluukusta et olisimme avaneet oven,mut mielummin otettiin bonantsaa siellä sisällä rauhassa;=)

        Aika hurjaan tilanteeseen jouduitte! Saittekos sakkoja/vankeutta? /:


      • kippari
        !!!! kirjoitti:

        Aika hurjaan tilanteeseen jouduitte! Saittekos sakkoja/vankeutta? /:

        päästetty niitä sisään otettiin juomaa siellä vaan kun huutelivat oven ulkopuolella:=)No se oli sitä nuoruutta ja hulluutta;=)


      • !!!!
        kippari kirjoitti:

        päästetty niitä sisään otettiin juomaa siellä vaan kun huutelivat oven ulkopuolella:=)No se oli sitä nuoruutta ja hulluutta;=)

        poliisit vain ottivat ja jättivät sikseen? Huh huh! Todellista nuoruutta!!!!!!!!!!!! 0:


      • kippari
        !!!! kirjoitti:

        poliisit vain ottivat ja jättivät sikseen? Huh huh! Todellista nuoruutta!!!!!!!!!!!! 0:

        onneksi eivät hakeneet talonmiestä kun pannut oli porisemassa juuri silloinkun huutelivat luukusta:=)No onneksi ei enää tollaista tarvii tehdä mut nuorena oli kaikki tollainen olevinaan mukavaa;=)


      • !!!!
        kippari kirjoitti:

        onneksi eivät hakeneet talonmiestä kun pannut oli porisemassa juuri silloinkun huutelivat luukusta:=)No onneksi ei enää tollaista tarvii tehdä mut nuorena oli kaikki tollainen olevinaan mukavaa;=)

        mutta vanhetessa viisastuu!!!!!!! :D


      • kippari
        !!!! kirjoitti:

        mutta vanhetessa viisastuu!!!!!!! :D

        tiedä kuinka viisastuu mut kai jotain tonne pääkoppaan on tullut järkeä:=)))


      • !!!!
        kippari kirjoitti:

        tiedä kuinka viisastuu mut kai jotain tonne pääkoppaan on tullut järkeä:=)))

        on!!!!!!!!!!!!! :) :) :)


      • kippari
        !!!! kirjoitti:

        on!!!!!!!!!!!!! :) :) :)

        totta puhutaan niin onahn tässä tullut aikalailla järkeä siihen mitä nuorena on hämmentänyt;=))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe