muuta sitten ei tarvitakkaan!!!!!!! :D
Pontikkaa pontikkaa
18
784
Vastaukset
muuta sitten ei tarvitakkaan....."muista biolan......tadadadadaaaaaa.....tai jotenkii noin se meni...........=:0)))))))))
- !!!!
siis näin: Yks kakkaa kaks kakkaa muuta sitten ei tarvitakkaan! :)
!!!! kirjoitti:
siis näin: Yks kakkaa kaks kakkaa muuta sitten ei tarvitakkaan! :)
ainakin sinne päin........=:0)
- ssbadammm
!!!! kirjoitti:
siis näin: Yks kakkaa kaks kakkaa muuta sitten ei tarvitakkaan! :)
yks kakkaa, kaks kakkaa, kolmas itkee,
muuta sitten ei tarvitakaa :DD sillai se menee - !!!!
ssbadammm kirjoitti:
yks kakkaa, kaks kakkaa, kolmas itkee,
muuta sitten ei tarvitakaa :DD sillai se meneejos se "kolmas itkee" jätetään pois!!! (: (:
- ssbadammm
!!!! kirjoitti:
jos se "kolmas itkee" jätetään pois!!! (: (:
no eikö ittelläs tulis itkuu, jos kaks kakkaa ja ite et ja hätä kova, siinähän haistelee vaa ja pidättää, nii kysynpähän vaa :D
- Alien-8
Ponussa on poweria;=)) http://ponu.toimii.net/
- kippari
sellasta kamaa etten enää ikinä juo sen jälkeen sitä kun aikoinaan keitettiin kaverin kanssa sitä ja sit vedettiin naamaan sitä niin meni ukot niin sekasin siitä et otettiin haulikko ja mauseri mukaan ja lähdettiin metsästää lintuja,mut onneksi yksi tuttu tuli kätilöopiston kohdalla vastaan ja vei meidät takasin pyssyjen kanssa oltain oltu komerossa varmaan muuten:=)
- !!!!
onkin Suomen laissa kielletty ja senhän siitä saa!!!!!!!!!! (:
- kippari
!!!! kirjoitti:
onkin Suomen laissa kielletty ja senhän siitä saa!!!!!!!!!! (:
ja siksi samalla reisulla poliisit huutelivatkin postiluukusta et olisimme avaneet oven,mut mielummin otettiin bonantsaa siellä sisällä rauhassa;=)
- !!!!
kippari kirjoitti:
ja siksi samalla reisulla poliisit huutelivatkin postiluukusta et olisimme avaneet oven,mut mielummin otettiin bonantsaa siellä sisällä rauhassa;=)
Aika hurjaan tilanteeseen jouduitte! Saittekos sakkoja/vankeutta? /:
- kippari
!!!! kirjoitti:
Aika hurjaan tilanteeseen jouduitte! Saittekos sakkoja/vankeutta? /:
päästetty niitä sisään otettiin juomaa siellä vaan kun huutelivat oven ulkopuolella:=)No se oli sitä nuoruutta ja hulluutta;=)
- !!!!
kippari kirjoitti:
päästetty niitä sisään otettiin juomaa siellä vaan kun huutelivat oven ulkopuolella:=)No se oli sitä nuoruutta ja hulluutta;=)
poliisit vain ottivat ja jättivät sikseen? Huh huh! Todellista nuoruutta!!!!!!!!!!!! 0:
- kippari
!!!! kirjoitti:
poliisit vain ottivat ja jättivät sikseen? Huh huh! Todellista nuoruutta!!!!!!!!!!!! 0:
onneksi eivät hakeneet talonmiestä kun pannut oli porisemassa juuri silloinkun huutelivat luukusta:=)No onneksi ei enää tollaista tarvii tehdä mut nuorena oli kaikki tollainen olevinaan mukavaa;=)
- !!!!
kippari kirjoitti:
onneksi eivät hakeneet talonmiestä kun pannut oli porisemassa juuri silloinkun huutelivat luukusta:=)No onneksi ei enää tollaista tarvii tehdä mut nuorena oli kaikki tollainen olevinaan mukavaa;=)
mutta vanhetessa viisastuu!!!!!!! :D
- kippari
!!!! kirjoitti:
mutta vanhetessa viisastuu!!!!!!! :D
tiedä kuinka viisastuu mut kai jotain tonne pääkoppaan on tullut järkeä:=)))
- !!!!
kippari kirjoitti:
tiedä kuinka viisastuu mut kai jotain tonne pääkoppaan on tullut järkeä:=)))
on!!!!!!!!!!!!! :) :) :)
- kippari
!!!! kirjoitti:
on!!!!!!!!!!!!! :) :) :)
totta puhutaan niin onahn tässä tullut aikalailla järkeä siihen mitä nuorena on hämmentänyt;=))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550