nähty.Lahjattomat ajaa maasturilla,ammattilainen pärjää tavallisella.Kaikille onnettomille ne myykii autoja.
Kyllä
5
560
Vastaukset
- Tyhmäkö minä
No jaa - onneksi proffat olivat erimieltä minun ja veljeni osalta. Molemmilla 5-6 L:n paperit lukiosta, DI tutkinto kiitettävin arvosanoin alle 4.5 vuodessa. Veli sitten väitteli vielä tohtoriksi alle kolmessa vuodessa, 27 vuotiaana. Itse kiinnostuin lukemaan ekonomin tutkinnon toiseksi kun olen hieman sosiaalisempaa tyyppiä.
Ei kovin lahjattomiksi ole haukuttu.
Molemmilla on uudet maasturit (oikeat rungolliset joilla EI jää ristiriipuntaan..) ja möyritään oikeassa maastossakin ahkerasti.
Ei saisi autovalintaa ja lahjakkuutta yleistää.
Jos kaikki maasturikuskit olisi lahjattomia niin
sittenhän välimeren maissa olisi yli puolet 40 vuotiaista miehistä idiootteja, samoin Ameriikassa reilusti yli neljännes koko väestöstä.
Sitäpaitsi heikkolahjaisuus ei olisi edes synti - puupäät pysyy kuulema paremmin pinnalla :=)
Hyvää Joulun odotusta kaikille, hymyillään kun tavataan (ei ivallista hymyä kuitenkaan).
Lahjatonko ? - hpniemi
Pienenä haaveilin, että minusta tulisi jotain suurta.
Vähän vanhempana kuvittelin, että edes jotain hienoa.
Lukioiässä kuvittelin olevani älykäs, kun kirjoitin pari ällää.
Pitkään kuvittelin olevani hyväkuntoinen ja urheilullinen.
En tajunnut kaljuuntuvani, ennenkuin näin valokuvan itsestäni takaapäin. Sekin oli pettymys.
Aloin lihoa lasten synnyttyä.
Lopputuloksena täytyy vuosien jälkeen todeta keski-ikäisenä kaljuuntuvana ja lihoneena, että ei minusta mitään ihmeellistä tullut, eikä tulekaan. En ole erityisen komea, enkä viisaskaan.
Ajan maasturilla. - XXYY
Nyt en tiedä enään millä voin ajaa, kun kaikki on tällä laatu- ja älyfoorumilla tyrmätty.
Milläköhän nämä turhautuneet teinit kulkee?
Olen tullut siihen, että ammun itseni tämän viestin jälkeen!!!!1 - Arnie
Onhan teitä täällä maasturipalstallakin sentään. Olenkin ihmetellyt, miksi parveilette yleensä vain citymaasturipuolella.
- Takaveto
kyllä tuossa perääkin on,ja yleensä mitä kalliimpi auto sen onnettomampi kuski.Esim parkkeeraaminen yhteen ruutuun tosi vaikeeta,vähä sama ku niillä joilla on pussihousut ja nahkasaappaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493807
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613724Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062851Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522589Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211739Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261