Eräät täälläkin kirjoittelevat henkilöt aina vinettävät, että "salaliittohörhöt" viittaavat vain salaliittosivuihin, joiden sisältöä ei voi missään nimessä pitää totuudenmukaisena. No, täältä löytyy lista yli 150 "mainstream median" artikkelista, joista kokonaisuudessaan voi vetää vain yhden johtopäätöksen -WTC/Pentagon iskut olivat todellakin salaliitto.
Kielitaidottomat levypeltiseppähitsarit älköön vaivautuko, linkin takana on lontoon kieltä.
911-"150 Smoking Guns"
9
771
Vastaukset
- USAma BinBush
- vedellään
ilman ainuttakaan konkreettista todistetta.
- USAma BinBush
Vähän niinkuin Irakin joukkotuhoaseista ja Al-Qaida yhteyksistä?
Kyllä jo näiden tietojen pohjalta 911 tapahtumia voisi tutkia hiukan tarkemmin ja riippumattomalta pohjalta. - *Kansalainen*
USAma BinBush kirjoitti:
Vähän niinkuin Irakin joukkotuhoaseista ja Al-Qaida yhteyksistä?
Kyllä jo näiden tietojen pohjalta 911 tapahtumia voisi tutkia hiukan tarkemmin ja riippumattomalta pohjalta...."riippumattomat" sitten mahtaisivat olla?
Mitähän jos nämäkään eivät löytäisi salaliittoa? Sitten varmaan pitäisi panna pystyyn vielä "riippumattomampi" tutkijaporukka? :) - USAma BinBush
*Kansalainen* kirjoitti:
..."riippumattomat" sitten mahtaisivat olla?
Mitähän jos nämäkään eivät löytäisi salaliittoa? Sitten varmaan pitäisi panna pystyyn vielä "riippumattomampi" tutkijaporukka? :)joilla ei olisi sen luokan "conflicts of interests" kuin sillä Keanin poppoolla ;)
- *Kansalainen*
*Kansalainen* kirjoitti:
..."riippumattomat" sitten mahtaisivat olla?
Mitähän jos nämäkään eivät löytäisi salaliittoa? Sitten varmaan pitäisi panna pystyyn vielä "riippumattomampi" tutkijaporukka? :)on se raportti (NIST?) ja lukemalla sen voi vakuuttua suuntaan tai toiseen, kuten kävi JFK:n kohdalla (Warren komission raportti).
- USAma BinBush
*Kansalainen* kirjoitti:
on se raportti (NIST?) ja lukemalla sen voi vakuuttua suuntaan tai toiseen, kuten kävi JFK:n kohdalla (Warren komission raportti).
Saddamin joukkotuhoaseistakin löytyi kaikenlaista "dokumenttia" (väärennöksiä), mutta itse aseista ei sitten jälkeäkään.
Joskus virallisilla dokumeneteilla ei vain ole mitään tekemistä Totuuden? kanssa :) - *Kansalainen*
*Kansalainen* kirjoitti:
on se raportti (NIST?) ja lukemalla sen voi vakuuttua suuntaan tai toiseen, kuten kävi JFK:n kohdalla (Warren komission raportti).
...että miksi kirjoitat minun nimimerkillä? Ei se nyt kauheasti haittaa, mutta kiinnostaisi tietää.
- USAma BinBush
*Kansalainen* kirjoitti:
...että miksi kirjoitat minun nimimerkillä? Ei se nyt kauheasti haittaa, mutta kiinnostaisi tietää.
Minä en ole koskaan kirjoittanut kenenkään muun nimimerkillä, enkä tule niin tekemään. Suosittelen rekisteröimään nimimerkkisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780