35 vuotiaalle sporttiselle pojalle ,pituuteni on 197, painoni 80kg ja kengännumeroni 47 ,minulla on jotain ulkoisia vammoja ,kuten vasen jalkani amputoitiin viisi vuotta sitten ja hiukseni ja hampaani lähtivät sokeritaudin ansiosta ja silmissäni on paha taittovirhe,mutta olen huumorintajuinen ja pidän kaikenlaisista ja ikäisistä naisista
huomenta olisiko täällä naisseuraa
18
1262
Vastaukset
- Herra_X
tulevat kilpailemaan sinusta. Taistellessaan suosiostasi repivät vielä toisenkin jalan irti kropastasi...
- quuuuuuu
ei kilpaile koskaan....:o))))) Et silleen!!
- Pekka Hurme
kommentistasi,onko tosiaan minulla sellainen vaara olemassa,en halua menettää toistakin jalkaani ,koska ne puujalat ovat tosi kalliita ,kun ne tehdään vielä palisanteripuusta
- Herra_X
Pekka Hurme kirjoitti:
kommentistasi,onko tosiaan minulla sellainen vaara olemassa,en halua menettää toistakin jalkaani ,koska ne puujalat ovat tosi kalliita ,kun ne tehdään vielä palisanteripuusta
Sinulla kun ei ole enää hiuksia, joista vetää. Puujalat ovat todella kalliita joten ole varovainen näiden naisten kanssa etteivät pääse repimään osia sinusta irti.
Eilenkin eräs, jonka nimeä en halua mainita, kertoi minulle olevansa huuhaan kiimaisin ja puutteessa elävin nainen. Enkä usko että hän laski leikkiä. Eikä varmasti ole ainut nainen :)
Joten naisseuraa tulet varmasti löytämään. He vain ovat aika rajunpuoleisia (?!?) eivätkä paljon katsele mitä repivät miehistä irti. Suurin osa repii irti kaiken mitä saa. Kirjaimellisestikin :D - Pekka Hurme
Herra_X kirjoitti:
Sinulla kun ei ole enää hiuksia, joista vetää. Puujalat ovat todella kalliita joten ole varovainen näiden naisten kanssa etteivät pääse repimään osia sinusta irti.
Eilenkin eräs, jonka nimeä en halua mainita, kertoi minulle olevansa huuhaan kiimaisin ja puutteessa elävin nainen. Enkä usko että hän laski leikkiä. Eikä varmasti ole ainut nainen :)
Joten naisseuraa tulet varmasti löytämään. He vain ovat aika rajunpuoleisia (?!?) eivätkä paljon katsele mitä repivät miehistä irti. Suurin osa repii irti kaiken mitä saa. Kirjaimellisestikin :Daamu ,minulle on kasvanut noin 40 hiusta ,oikeen pitkiä ,pidän niistä kirjaa että tiedän alkaako kasvu tapahtua takaisin ,hiukseni pidän geelin avulla keskellä päätä olevalla jakauksella
- Herra_X
Pekka Hurme kirjoitti:
aamu ,minulle on kasvanut noin 40 hiusta ,oikeen pitkiä ,pidän niistä kirjaa että tiedän alkaako kasvu tapahtua takaisin ,hiukseni pidän geelin avulla keskellä päätä olevalla jakauksella
mahdat olla tosi komea jätkä! Älä nyt helkkarissa kerro enempää, saattavat meinaan huuhaan miehet pelätä että viet kaikkien mahdollisuudet täällä ja alkaa mustamaalata sinua naisten silmissä.
Odotahan kun huuhaan hameväki herää ja lukee nämä viestisi... Alkaa sellainen rumba ettei ikinä! Vielä kun kerrot että olet varakas niin avioliiton lähtölaskenta alkaa. Saapa nähdä kenet näistä huuhaan kaunottarista sinä kelpuutat viereesi? - Pekka Hurme
Herra_X kirjoitti:
mahdat olla tosi komea jätkä! Älä nyt helkkarissa kerro enempää, saattavat meinaan huuhaan miehet pelätä että viet kaikkien mahdollisuudet täällä ja alkaa mustamaalata sinua naisten silmissä.
Odotahan kun huuhaan hameväki herää ja lukee nämä viestisi... Alkaa sellainen rumba ettei ikinä! Vielä kun kerrot että olet varakas niin avioliiton lähtölaskenta alkaa. Saapa nähdä kenet näistä huuhaan kaunottarista sinä kelpuutat viereesi?ostin urheiluliikkeestä kunnon valkoiset adidas urheilusukat ,no lähdin kaupasta ja kuinka ollakkaan vatsani alkoi kiertää, juoksin lähimpään vessaan ja nyt oli kysymyksessä isompi hätä,no tein tarpeeni ja alon etsiä wc paperia mutta eihän siellä moista ollut ,joten riisuin kenkäni ja pyyhin takamukseni vanhoihin sukkiin, ja oli luojan lykky että minulla oli uudet sukat jotka sittes laitoin jalkeen ja tietysti vedin vanhat sukat viemäriin
- Herra_X
Pekka Hurme kirjoitti:
ostin urheiluliikkeestä kunnon valkoiset adidas urheilusukat ,no lähdin kaupasta ja kuinka ollakkaan vatsani alkoi kiertää, juoksin lähimpään vessaan ja nyt oli kysymyksessä isompi hätä,no tein tarpeeni ja alon etsiä wc paperia mutta eihän siellä moista ollut ,joten riisuin kenkäni ja pyyhin takamukseni vanhoihin sukkiin, ja oli luojan lykky että minulla oli uudet sukat jotka sittes laitoin jalkeen ja tietysti vedin vanhat sukat viemäriin
Kaiken edellä mainitun lisäksi olet vielä järkyttävän älykäskin. Olet kuin MacGyverin suomalainen versio; jokaiseen ongelmaan löytyy ratkaisu kädenkäänteessä ja vielä ilman Sveitsin armeijan linkkaria!
Eihän huuhaan miehillä ole mitään mahdollisuutta kilpailla kanssasi. Vaikka sokeritauti veikin hampaasi, niin sinua ei voi kyllä kutsua hampaattomaksi mieheksi. Olet ilmiö! Saat ääneni presidentinvaaleissa, vaikka et olekaan ehdolla.
PEKKA HURME PRESIDENTIKSI! Tämä mies ei syö sanojaan, sillä hänellä ei ole hampaita siihen! et ole hoitanut "tee se itse lääkärin" velvollisuuksia.....toinen persoonani on ihan pulassa....heh.....=;0))))))))))))
- Herra_X
BBrunetti kirjoitti:
et ole hoitanut "tee se itse lääkärin" velvollisuuksia.....toinen persoonani on ihan pulassa....heh.....=;0))))))))))))
Tosiaankin. On ollut kiireitä... kröhöm...
Mutta kiireistäni huolimatta en ole kuitenkaan unohtanut! Kun näet sitä toista persoonaasi, niin pyydä piipahtamaan. Katson mitä voin tehdä.
Oletko muuten tietoinen, että se toinen persoonasi on aika seksinnälkäinen? Otan ne käsiraudat varulta mukaan, eihän sitä koskaan tiedä miten hurjaksi hän äityy... Ja vaikka ei äityisikään, niin voihan niitä silti käyttää :)
Että näin silleen. Homma hoidossa, potilas ei. Herra_X kirjoitti:
Tosiaankin. On ollut kiireitä... kröhöm...
Mutta kiireistäni huolimatta en ole kuitenkaan unohtanut! Kun näet sitä toista persoonaasi, niin pyydä piipahtamaan. Katson mitä voin tehdä.
Oletko muuten tietoinen, että se toinen persoonasi on aika seksinnälkäinen? Otan ne käsiraudat varulta mukaan, eihän sitä koskaan tiedä miten hurjaksi hän äityy... Ja vaikka ei äityisikään, niin voihan niitä silti käyttää :)
Että näin silleen. Homma hoidossa, potilas ei.on vähän sama vaiva.... Mutta huolestuttavaa tässä on se että toinen kuvittelee olevansa Pamela Andersson.......hui.....
Mullahan on käsiraudat jo valmiiksi hommattu......
Ai niin ja sitten toinen ongelma...toiselle persoonalle kelpaa kuka vain kolmi jalkainen...itse olen tarkempi....=;0)))))) vaikkei ehkä uskoisikaan....- Pekka Hurme
Herra_X kirjoitti:
Kaiken edellä mainitun lisäksi olet vielä järkyttävän älykäskin. Olet kuin MacGyverin suomalainen versio; jokaiseen ongelmaan löytyy ratkaisu kädenkäänteessä ja vielä ilman Sveitsin armeijan linkkaria!
Eihän huuhaan miehillä ole mitään mahdollisuutta kilpailla kanssasi. Vaikka sokeritauti veikin hampaasi, niin sinua ei voi kyllä kutsua hampaattomaksi mieheksi. Olet ilmiö! Saat ääneni presidentinvaaleissa, vaikka et olekaan ehdolla.
PEKKA HURME PRESIDENTIKSI! Tämä mies ei syö sanojaan, sillä hänellä ei ole hampaita siihen!kyllähän minä hieman varakaskin olen ,ostin meinaan juuri 90 luvun maliisen ladan ,eikä kyseisellä autolla ole ajettu kuin 200000 tuhatta kilometriä ja alkuperäinen radiokin on ,jossa kolme aaltoaluetta ja sisustakin haisee vielä tuoreelta kaalisopalta ja olen ammatiltani optikko omista silmäasemaketjun yhden liikkeistä ja sivutyökseni käyn tuuraamassa hammaslääkäreitä ,olen myös hammaslääkäri ammatiltani
- Herra_X
BBrunetti kirjoitti:
on vähän sama vaiva.... Mutta huolestuttavaa tässä on se että toinen kuvittelee olevansa Pamela Andersson.......hui.....
Mullahan on käsiraudat jo valmiiksi hommattu......
Ai niin ja sitten toinen ongelma...toiselle persoonalle kelpaa kuka vain kolmi jalkainen...itse olen tarkempi....=;0)))))) vaikkei ehkä uskoisikaan....Olet siis krantumpi miesten suhteen kuin tämä toinen persoonasi? Sinähän mahdatkin olla varsin kiehtova persoona, tai siis se toinen persoonasi on. Yhteistä teillä kahdella taitaa olla vain tuo viehtymys käsirautoihin?
Mitenkäs hoidat sellaisen tilanteen, että toinennimetön kutsuu itselleen miesseuraa jota sinä et voi sietää? Ja heräät omana itsenäsi äijän vierestä? Mahtaa ukko ihmetellä, kun edellisenä iltana sai lirkuttelua ja huomiota osakseen ja aamulla nakkaat kartanolle välittömästi herättyäsi. Tuollaiset persoonallisuushäiriöt voivat olla tosi vaarallisia, niin sinulle kuin seuralaisellesikin :)
Mutta kuten todettu, en jätä potilastani pulaan. Hoitojakso tosin saattaa muodostua todella pitkäksi. Herra_X kirjoitti:
Olet siis krantumpi miesten suhteen kuin tämä toinen persoonasi? Sinähän mahdatkin olla varsin kiehtova persoona, tai siis se toinen persoonasi on. Yhteistä teillä kahdella taitaa olla vain tuo viehtymys käsirautoihin?
Mitenkäs hoidat sellaisen tilanteen, että toinennimetön kutsuu itselleen miesseuraa jota sinä et voi sietää? Ja heräät omana itsenäsi äijän vierestä? Mahtaa ukko ihmetellä, kun edellisenä iltana sai lirkuttelua ja huomiota osakseen ja aamulla nakkaat kartanolle välittömästi herättyäsi. Tuollaiset persoonallisuushäiriöt voivat olla tosi vaarallisia, niin sinulle kuin seuralaisellesikin :)
Mutta kuten todettu, en jätä potilastani pulaan. Hoitojakso tosin saattaa muodostua todella pitkäksi.alan odottamaan alkavaa hoitojaksoa..... *mielenkiinnolla.....*
Mitenköhän mahdat meitä hoitaa..... huolestuttaa kovin vaan tuo toinen persoona...... todennäköisesti se hyökkää kuin sika limppuun.....HerraX suosittelen sinun varustautumaan kunnolla heh..... tööt....=:0)))))))))))kunnon suojakilvet joka paikkaan....... ai niin ja ota se pakkopaitakin mukaan.....
itse ajattelin laittaa munalukon ison sellaisen ja avaimen hyvään jemmaan........
- Kuunkulkija
ihan hyvin. Ajatteles että pikaisen laskutoimituksen perusteella yli 60 prosenttia sinuun asennetuista releistä pelaa. Jos vertaat esim Frankensteiniin niin sillähän pelas vaan joitain osa-alueita ja silti siitä tuli aika tunnettu.
Ja vielä hieman positiivista ajattelua; sinun tarvitsee löytää nainen jonka puutteet täydentävät omiasi, nainen jolla on ongelma oikeassa jalassa, isohampainen ja pitkähiuksinen, huumorintajuton ja vielä sellainen nainen joka ei pidä toisista naisista.
Olen varma että elämä kohtaa sinut iloiten! - nylkkäri
nainen löytyy joka miehelle joillekkin löytyy useita.
- nylkkäri
sainhan minäkin akan vaikka olen 150 cm pitkä paino 180 kg,kierot silmät kolme jalkaa kaikki erimittaisia.
neuvostoliiton aikaan kärsin CCCP vammasta.
vielä iso pää ja harvassa korvia
- X-PARONI
helppo on lempeä pyytää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482