Niin, kuinka monella on vilkas mielikuvitus? Mulla ittellä on tosi vilkas mielikuvitus ja ku joku kertoo jotain hauskaa juttua tai vaikka surullistaki niin mä "näen" omin silmin kuinka joku juttu olis voinu joskus tapahtua.
Samoin ku luen jotain ns. pelottavaa kirjaa niin en pysty yöllä nukkumaan ku kirjaa lukiessani kuvittelen mitä tapahtui, millaanen paholainen esimerkiksi on hyökänny tms.
Olis kiva jos olis muitaki joilla on yhtä vilkas mielikuvitus ku mulla! Kaikki ei edes ymmärrä ku mä sanon pelottavan kirjan jälkeen etten pysty nukkumaan ku pelottaa.
Vilkas mielikuvitus
6
430
Vastaukset
todella vilkas mielikuvitus...liiankiiiii.....se on paha......=:0))))))))))
- ja kyllä
Kielikuvista tulee aina mielikuvia ja niitä voi kehitellä millon mihinkin suuntaan, mikäs sen hauskempaa.
- akateeminen paskiainen
Jees. Hyvä mielikuvitus pelastaa ikävimmänkin työpäivän.
- blondi-72hki
on vain terveen merkki kuten unetkin eli unien näkeminen on hyvän mielenterveyden ja hyvän mielikuvituksen merkki tai näin jostain luin..
- art8888888
Oisko se sitä luovuutta...ilman mielikuvitusta ei synny taidetta.
- MasaHiirii
Hei Kamu82. Jos haluat kokea aitoa kauhua ja pelkoa, niin kutsu minut asuntoosi. Ajattele minua ja ma riennän luoksesi. Tee se täällä Huuhaa palstalla, milloin haluat. Ajattele minua :0=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482