Vilkas mielikuvitus

Niin, kuinka monella on vilkas mielikuvitus? Mulla ittellä on tosi vilkas mielikuvitus ja ku joku kertoo jotain hauskaa juttua tai vaikka surullistaki niin mä "näen" omin silmin kuinka joku juttu olis voinu joskus tapahtua.
Samoin ku luen jotain ns. pelottavaa kirjaa niin en pysty yöllä nukkumaan ku kirjaa lukiessani kuvittelen mitä tapahtui, millaanen paholainen esimerkiksi on hyökänny tms.

Olis kiva jos olis muitaki joilla on yhtä vilkas mielikuvitus ku mulla! Kaikki ei edes ymmärrä ku mä sanon pelottavan kirjan jälkeen etten pysty nukkumaan ku pelottaa.

6

421

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todella vilkas mielikuvitus...liiankiiiii.....se on paha......=:0))))))))))

• ja kyllä

Kielikuvista tulee aina mielikuvia ja niitä voi kehitellä millon mihinkin suuntaan, mikäs sen hauskempaa.

• akateeminen paskiainen

Jees. Hyvä mielikuvitus pelastaa ikävimmänkin työpäivän.

• blondi-72hki

on vain terveen merkki kuten unetkin eli unien näkeminen on hyvän mielenterveyden ja hyvän mielikuvituksen merkki tai näin jostain luin..

• art8888888

Oisko se sitä luovuutta...ilman mielikuvitusta ei synny taidetta.

• MasaHiirii

Hei Kamu82. Jos haluat kokea aitoa kauhua ja pelkoa, niin kutsu minut asuntoosi. Ajattele minua ja ma riennän luoksesi. Tee se täällä Huuhaa palstalla, milloin haluat. Ajattele minua :0=

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      85
      2429
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      482
      2421
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1531
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1502
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1450
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1343
    7. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      35
      1270
    8. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      26
      1240
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      274
      1145
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      87
      1113
    Aihe