On ihmeelistä, kun jumatsukka ei tälläinen työtön pukki saa hommia näin jouluna, jumatsukka.
Kyllä
27
830
Vastaukset
pukilla hommia...... mä tarviin pukkia kuka tuo mun risut jouluna näet en saa lahjoja..... kuulemma varma tieto........=:0))))))))))
- jumatsukka
Se vain on,enkä toisi tullessani mitään leikkikalua jumatsukka.
jumatsukka kirjoitti:
Se vain on,enkä toisi tullessani mitään leikkikalua jumatsukka.
leikkikalu..... onpahan mullakin tekemistä.....=;0)))))
- kukasukka
taida löytyä niin hölmöä et viittis joulunsa pilata sut tilaamalla ( ainakaan lapsiperhettä). Kokeile noita "aikuisten palstoja"
- jumatsukka
Minut tiedät,on sitä pukkeiltu paljonkin jumatsukka.
- sukkamuka
jumatsukka kirjoitti:
Minut tiedät,on sitä pukkeiltu paljonkin jumatsukka.
Isoveli valvoo (duunissakin)
- jumatsukka
sukkamuka kirjoitti:
Isoveli valvoo (duunissakin)
Töissä ole,työtön pukki jumatsukka,nostan vain kelasta tonttulisää jumatsukka.
- kukkasukka
jumatsukka kirjoitti:
Töissä ole,työtön pukki jumatsukka,nostan vain kelasta tonttulisää jumatsukka.
käsitteet sekasin. Työtön ei ole sama juttu ku työtätekemätön (lue lintsari)
- jumatsukka
kukkasukka kirjoitti:
käsitteet sekasin. Työtön ei ole sama juttu ku työtätekemätön (lue lintsari)
Minä niistä mitään tiedä jumatsukka,tälläinen duunaripukki jumatsukka.
- sukkaapukkaa
jumatsukka kirjoitti:
Minä niistä mitään tiedä jumatsukka,tälläinen duunaripukki jumatsukka.
Nyt en ymmärrä(suom.huom. menee hilseen yli). Siis ootko työläinen (suom. huom. olevinas) muun aikaa, mut työtön jouluna!!??
- jumatsukka
sukkaapukkaa kirjoitti:
Nyt en ymmärrä(suom.huom. menee hilseen yli). Siis ootko työläinen (suom. huom. olevinas) muun aikaa, mut työtön jouluna!!??
Ilman hommia joulun aikaan,katsos naiset ei tarvitse mun palveluja jouluna jumatsukka.Onhan mulla punainen nuttu, siis jumatsukka plotaari olen.
- tukkasukka
jumatsukka kirjoitti:
Ilman hommia joulun aikaan,katsos naiset ei tarvitse mun palveluja jouluna jumatsukka.Onhan mulla punainen nuttu, siis jumatsukka plotaari olen.
sivistyssanakirjan, enkä löytäny "plotaaria", mut päättelen, et se vois olla just proletaarin joku lintsarimuoto?
ps. tiedäkkös mikä on tukkasukka? soon pankkiryöstäjän pipo - jumatsukka
tukkasukka kirjoitti:
sivistyssanakirjan, enkä löytäny "plotaaria", mut päättelen, et se vois olla just proletaarin joku lintsarimuoto?
ps. tiedäkkös mikä on tukkasukka? soon pankkiryöstäjän pipoJos joskun väärin kirjoittaa, niin heti huomautetaan jumatsukka.
Entäs tukisukka jumatsukka,se on sellainen kolme viikoa pesemätön,seisoo itsekseen jumatsukka. - sukkatuki
jumatsukka kirjoitti:
Jos joskun väärin kirjoittaa, niin heti huomautetaan jumatsukka.
Entäs tukisukka jumatsukka,se on sellainen kolme viikoa pesemätön,seisoo itsekseen jumatsukka.tukisukka on ATK tukihenkilön sukka ja taatusti puhdas (mitä nyt snadin liksan takia muutama reikä). Entäs sukkatuki, tiedäkkös mikä se on?
- jumatsukka
sukkatuki kirjoitti:
tukisukka on ATK tukihenkilön sukka ja taatusti puhdas (mitä nyt snadin liksan takia muutama reikä). Entäs sukkatuki, tiedäkkös mikä se on?
Mitään tiedä,olen vain jumatsukka.
Kerro nyt kumminkin jumatsukka. - sukkarukka
jumatsukka kirjoitti:
Mitään tiedä,olen vain jumatsukka.
Kerro nyt kumminkin jumatsukka.Hjyva hjyva huusivat lapset ja taputtivat suuria karvaisia käsiään! Vihdoinkin ymmärsit kysyä viisammaltas - sorry etten vastausta tosin tiedä -oisko monot sukkatukia?
- jumatsukka
sukkarukka kirjoitti:
Hjyva hjyva huusivat lapset ja taputtivat suuria karvaisia käsiään! Vihdoinkin ymmärsit kysyä viisammaltas - sorry etten vastausta tosin tiedä -oisko monot sukkatukia?
noilla sukka jutuilla leikit,niin mikä on sukkarukka jumatsukka.
- hukkasukka
jumatsukka kirjoitti:
noilla sukka jutuilla leikit,niin mikä on sukkarukka jumatsukka.
Helppo kysymys:) sukkarukka on sukka jonka sä kaapistas löydät, siis se on kovin onneton kun kaveri on kadonnu. Nyt vaikee sulle - mikä on hukkasukka. Oli niin vaikee et pakko antaa vinkki. Sen kaveri on aika onneton
- jumatsukka
hukkasukka kirjoitti:
Helppo kysymys:) sukkarukka on sukka jonka sä kaapistas löydät, siis se on kovin onneton kun kaveri on kadonnu. Nyt vaikee sulle - mikä on hukkasukka. Oli niin vaikee et pakko antaa vinkki. Sen kaveri on aika onneton
Nuo sukka hommat hoitaa ihan eri henkilö kuin minä,jumatsukka.en rupea arvuuttelemaan,jumatsukka.
- nukkasukka
jumatsukka kirjoitti:
Nuo sukka hommat hoitaa ihan eri henkilö kuin minä,jumatsukka.en rupea arvuuttelemaan,jumatsukka.
vaikka kilauttanu kaverille, tai pyytäny yleisön apua. OK voisko joku jelpata tota jumatsukkaa ongelman ratkaisussa?
- jumatsukka
nukkasukka kirjoitti:
vaikka kilauttanu kaverille, tai pyytäny yleisön apua. OK voisko joku jelpata tota jumatsukkaa ongelman ratkaisussa?
Minun puolesta pyydä apua,onko ketään joku voisi jumatsukka mua auttaa.
- apusukka
minä sitä apua sinulle pyysin - en rakkaudesta. Huomasikkos rautalanka loppui kesken kun pitää sulle niinpaljon selittää et uusi rulla piti hakea
- jumatsukka
Ne hevosetkin potkii,huomasin jumatsukka.
- hevonsukka
jumatsukka kirjoitti:
Ne hevosetkin potkii,huomasin jumatsukka.
sinulle viikonlopuksi varsinainen pähkinä purtavaksi:) Mikäs on sit se apusukka?
- jumatsukka
hevonsukka kirjoitti:
sinulle viikonlopuksi varsinainen pähkinä purtavaksi:) Mikäs on sit se apusukka?
Se joka tulee lohduttamaan sukkarukkaa,niin se on jumatsukka.
- kedonsukka
jumatsukka kirjoitti:
Se joka tulee lohduttamaan sukkarukkaa,niin se on jumatsukka.
Aivan oikein ten points!!! Mun on pakko lähtee sukkapyykille - loistavaa viikonloppua ja muista vaihtaa sukat ens viikoks - ees joulun kunniaks
- jumatsukka
kedonsukka kirjoitti:
Aivan oikein ten points!!! Mun on pakko lähtee sukkapyykille - loistavaa viikonloppua ja muista vaihtaa sukat ens viikoks - ees joulun kunniaks
On sitten harvinaista minun kirjoittamaksi,oli oiken mukava jutella jumatsukka kanssa.
Myös minä toivotan sinulle hyvää viikon loppua jumatsukka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu842139Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4262020Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101400Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771392- 671293
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071025Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811002Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut256990Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266987- 131888