oman pikku muorin.
eli tästäkin ehdotuksia otetaan vastaan.
Pukki tarvii myös
12
762
Vastaukset
- toinennimetön
tonttu tytöksi.
mutta muori ehdokkaita otetaan vastaan edelleen.! - Alien-8
Quun ja typyn lisäksi on Sydänystävä,Carmencita,Ex_er.Nämä siksi,koska tunnen heidät parhaiten:)
- toinennimetön
muoriksi vai tontuksi!
mutta kaikki ovat hyviä ehdokkaita.
- 40 v
käy eli suurin osa vakiokirjoittajista kävisi eli vastaukseni on yksitypy
- toinennimetön
että typy tulee valituksi koska kollikin häntä ehdotti ja minäkin häntä ehdotin.
- Alien-8
toinennimetön kirjoitti:
että typy tulee valituksi koska kollikin häntä ehdotti ja minäkin häntä ehdotin.
ehdokas itse piileskelee?HUHUU,OULU!HERÄTYYS!
- toinennimetön
Alien-8 kirjoitti:
ehdokas itse piileskelee?HUHUU,OULU!HERÄTYYS!
ehkä. niinkö minäkin karhua!
- Alien-8
toinennimetön kirjoitti:
ehkä. niinkö minäkin karhua!
on tapana näin perjantai-iltaisin;=)))Mulla kans on ollut mäyris tuolla komerossa jo kolmisen viikkoa,ja taitaapa olla vielä tänkin vkl:n.Tuli vähän töpeksittyä viimeks...
- toinennimetön
Alien-8 kirjoitti:
on tapana näin perjantai-iltaisin;=)))Mulla kans on ollut mäyris tuolla komerossa jo kolmisen viikkoa,ja taitaapa olla vielä tänkin vkl:n.Tuli vähän töpeksittyä viimeks...
minäkin töpeksin jatkuvasti! nyttekin!
- Alien-8
toinennimetön kirjoitti:
minäkin töpeksin jatkuvasti! nyttekin!
ei välitetä..antaa Virtasen välittää,sillä kun on oikein välitysliikekin.Nikkikin piti vaihtaa,vaikken palstalla mokannutkaan..no,ne on menneen talven lumia..:)
Alien-8 kirjoitti:
ei välitetä..antaa Virtasen välittää,sillä kun on oikein välitysliikekin.Nikkikin piti vaihtaa,vaikken palstalla mokannutkaan..no,ne on menneen talven lumia..:)
kaikissa monta persoonaa ainaskii mussa....=:0)))))
paihti sie vaan vaihdoit.... mul kummatkiiiii....- Alien-8
BBrunetti kirjoitti:
kaikissa monta persoonaa ainaskii mussa....=:0)))))
paihti sie vaan vaihdoit.... mul kummatkiiiii....on valoisat ja pimeät puolemme..Minä vain olen niin itserakas,että kirjoitan kaikki juttuni rekatulla nikillä..tulee sitten turpiin,tahi ei;=))))
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482