kaffeelta kippiskoopin
Mikä sinä olet kippiskoopissa???
21.3-20.4.
VODKA SNAPSI
Sinä olet luonteeltasi ärhäkkä, terävä ja potkit vastaan. Sinua ei helposti lannisteta.
21.4-21.5.
KUUMA ROMMI
Olet leppoisa ja mukavuudenhaluinen. Viihdyt sohvalla. Välillä höyryät pikkuasioista.
22.5-22.6.
POREILEVA SIIDERI
Olet iloinen ja pirtsakka. Rönsyilet joka suuntaan.
23.6-22.7.
MAITOINEN VALKOVENÄLÄINEN
Olet mukava ja ystävällinen. Nautit kesäisistä piknikeistä perheen kera.
23.7-22.8.
KUPLIVA KUOHUVIINI
Makusi on hienostunut. Olet jalosydäminen diiva.
23.8-22.9.
PUOLIKUIVA VALKOVIINI
Olet yksinviihtyvää tyyppiä. Arvostelet herkästi muita ihmisiä.
23.9-22.10
GIN TONIC
Olet raikas ja miellyttävä. Juhlat ovat sinun alaasi.
23.10-22.11.
BLOODY MARY
Jännitys ja toiminta ovat lähellä sydäntäsi. Olet kiihottavaa seuraa.
23.11-22.12.
LONG ISLAND ICE TEA
Olet eksotiikasta pitävä maailman matkaaja. Juhlat ovat lähellä sydäntäsi.
23.12-20.1.
ISO KEPPANA
Olet jalat maassa tyyppi. Pidät työnteosta ja kotielämästä.
21.1-20.2
VIILEÄ LONKERO
Olet raikas ja älykäs. Omaat hyvät puhelahjat.
21.2-20.3.
LÄMMIN SALMIAKKI KOSSU
Olet helposti masentuvaa tyyppiä. Haaveilet liikaa ja sorrut helposti ryypiskelemään.
lauantai-iltapäivän kunniaksi
10
432
Vastaukset
- yksitypy
olen mä. Tai oikeestaan olisin poksahteleva punkkupullo, mutta kun sitä ei listalta löytynyt niin oon sit tuo kuohuviini :=)))))
- mahduin
päivämäärän perusteella siideri pulloon kun maito ei maita
- paivansadeko
Gin Tonic. Ei kyllä kuulu mielijuomiin. Mutta mitäs siitä :)
- rahtari1
bloody mary
Mä muka salmiakkikossu!!! En sit varmasti oo herkästi masentuvaa tyyppiä.
- sola"
Puolikuivaa valkkaria... ;)
*nam* Bloody Mary........ tilpitappi tilpitappi...tööööööt....=:0))))))))))
- quuuuuuuuuuuuuu
enkäs edes ryypiskele...kovinkaan herkästi....No salmiakkikossu kyl on hyvää;o))) Ai niin...En kyl tyydy pelkkiin haaveisiin;o))
- "kicking horse"
No Vodka snapsi. Argh miten kieltäni jo polttelee ;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482