Elämä

*on*

mitä se on? tietääkö kukaan minä en.

19

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtelevaa.

    • rahtari1

      ja maailmanmenoa ollenkaa sitä kai se elämä on

    • on..... elämää..... mielenkiintoista...=:0)))

      • se on

        sisäistä kutinaa, jota ei voi kynsin raapia.


      • se on kirjoitti:

        sisäistä kutinaa, jota ei voi kynsin raapia.

        ja se muutes välil on ärsyttävää....tai sit se on sitä mielenkiintoista kutinaa mitä ei edes haluu raapia....=:0))))))
        kaiken kaikkiaan elämä on elämää kukin elää sen omal tavalla.....=:0)))))))))


    • AMR-52

      ...eilistä, tätä päivää,huomista..kuin myös kuolemista..niihhh..))

    • Silja

      ,,,

    • nylkkäri

      Tule pois tästä maailmasta sinä et elää
      täällä voi ne ei ymmärrä ihmislasta
      jotka sekasorron loi.............................................

    • Örtti

      Elämä on syntymän ja kuoleman välinen aika internetissä.

    • ssbadammm

      vaikka en edes kysynykään mitään, niin hyvin tietäväisesti äijä katto silmiin ja alkoi selittää: Tiiätkö elämä on sitä et jokainen on saanu tietyn määrän korttei käytettäväksi ja kun ne on käytetty niin...enkä jaksanut enempää kuunnella, kun sanoin kiitti nyt riitti taas tää stoori ja sitten se sanoi hyvinkin viisaasti: kannattais vähän miettii mitä tekee ja mitä puhuu. Kyllä se olikin hyvin viisas äijä :DD

      • Jeess

        on kuin konvehtirasia, ei ikinä tiedä...


      • ssbadammm
        Jeess kirjoitti:

        on kuin konvehtirasia, ei ikinä tiedä...

        konvehtirasiasta tietää, että mitä täytettä on missäkin suklaassa sisällä, kun siinä on ne kuvat niin niissä lukee mitä on sisäl, et sillee niiku :DD


      • Jeess
        ssbadammm kirjoitti:

        konvehtirasiasta tietää, että mitä täytettä on missäkin suklaassa sisällä, kun siinä on ne kuvat niin niissä lukee mitä on sisäl, et sillee niiku :DD

        Oletko ikinä maistanut venäläisiä konvehteja?


      • ssbadammm
        Jeess kirjoitti:

        Oletko ikinä maistanut venäläisiä konvehteja?

        ootko ikinä pelannut venäläistä rulettii???
        Se on aika jänskä peli ja mielenkiintoinen....


      • jeess
        ssbadammm kirjoitti:

        ootko ikinä pelannut venäläistä rulettii???
        Se on aika jänskä peli ja mielenkiintoinen....

        Kerran kauan sitten humalassa... tosin kaveri jälkeenpäin selitti, ettei sillä revolverilla voinut pelata sitä, kun siinä näkee luodin paikan edestä. Väitti kyllä, että olisi ottanut revolverin pois, jos kuti olisi ollut piipun kohdalla. Mutta joo, jännä pelihän se...


      • ssbadammm
        jeess kirjoitti:

        Kerran kauan sitten humalassa... tosin kaveri jälkeenpäin selitti, ettei sillä revolverilla voinut pelata sitä, kun siinä näkee luodin paikan edestä. Väitti kyllä, että olisi ottanut revolverin pois, jos kuti olisi ollut piipun kohdalla. Mutta joo, jännä pelihän se...

        vaa saanu tollasta selitystä, enkä muunkaanlaista, mutta mun pelikaveri ei vissii sit osannukaa selittää


      • jeess
        ssbadammm kirjoitti:

        vaa saanu tollasta selitystä, enkä muunkaanlaista, mutta mun pelikaveri ei vissii sit osannukaa selittää

        Taisit sitten hävitä? Sitten ensi kerralla kun pelaatte, varmista ettei luodin sijainti näy aseen edestä.


      • ssbadammm
        jeess kirjoitti:

        Taisit sitten hävitä? Sitten ensi kerralla kun pelaatte, varmista ettei luodin sijainti näy aseen edestä.

        ens kerralla vaikka kysyttäis tahtooko pelata


    • nylkkäri

      ELÄMÄ ON KUOLEMISTA
      NÄIN JUICE LAULAA

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe