mitä se on? tietääkö kukaan minä en.
Elämä
19
585
Vastaukset
vaihtelevaa.
- rahtari1
ja maailmanmenoa ollenkaa sitä kai se elämä on
on..... elämää..... mielenkiintoista...=:0)))
- se on
sisäistä kutinaa, jota ei voi kynsin raapia.
se on kirjoitti:
sisäistä kutinaa, jota ei voi kynsin raapia.
ja se muutes välil on ärsyttävää....tai sit se on sitä mielenkiintoista kutinaa mitä ei edes haluu raapia....=:0))))))
kaiken kaikkiaan elämä on elämää kukin elää sen omal tavalla.....=:0)))))))))
- AMR-52
...eilistä, tätä päivää,huomista..kuin myös kuolemista..niihhh..))
- Silja
,,,
- nylkkäri
Tule pois tästä maailmasta sinä et elää
täällä voi ne ei ymmärrä ihmislasta
jotka sekasorron loi............................................. - Örtti
Elämä on syntymän ja kuoleman välinen aika internetissä.
- ssbadammm
vaikka en edes kysynykään mitään, niin hyvin tietäväisesti äijä katto silmiin ja alkoi selittää: Tiiätkö elämä on sitä et jokainen on saanu tietyn määrän korttei käytettäväksi ja kun ne on käytetty niin...enkä jaksanut enempää kuunnella, kun sanoin kiitti nyt riitti taas tää stoori ja sitten se sanoi hyvinkin viisaasti: kannattais vähän miettii mitä tekee ja mitä puhuu. Kyllä se olikin hyvin viisas äijä :DD
- Jeess
on kuin konvehtirasia, ei ikinä tiedä...
- ssbadammm
Jeess kirjoitti:
on kuin konvehtirasia, ei ikinä tiedä...
konvehtirasiasta tietää, että mitä täytettä on missäkin suklaassa sisällä, kun siinä on ne kuvat niin niissä lukee mitä on sisäl, et sillee niiku :DD
- Jeess
ssbadammm kirjoitti:
konvehtirasiasta tietää, että mitä täytettä on missäkin suklaassa sisällä, kun siinä on ne kuvat niin niissä lukee mitä on sisäl, et sillee niiku :DD
Oletko ikinä maistanut venäläisiä konvehteja?
- ssbadammm
Jeess kirjoitti:
Oletko ikinä maistanut venäläisiä konvehteja?
ootko ikinä pelannut venäläistä rulettii???
Se on aika jänskä peli ja mielenkiintoinen.... - jeess
ssbadammm kirjoitti:
ootko ikinä pelannut venäläistä rulettii???
Se on aika jänskä peli ja mielenkiintoinen....Kerran kauan sitten humalassa... tosin kaveri jälkeenpäin selitti, ettei sillä revolverilla voinut pelata sitä, kun siinä näkee luodin paikan edestä. Väitti kyllä, että olisi ottanut revolverin pois, jos kuti olisi ollut piipun kohdalla. Mutta joo, jännä pelihän se...
- ssbadammm
jeess kirjoitti:
Kerran kauan sitten humalassa... tosin kaveri jälkeenpäin selitti, ettei sillä revolverilla voinut pelata sitä, kun siinä näkee luodin paikan edestä. Väitti kyllä, että olisi ottanut revolverin pois, jos kuti olisi ollut piipun kohdalla. Mutta joo, jännä pelihän se...
vaa saanu tollasta selitystä, enkä muunkaanlaista, mutta mun pelikaveri ei vissii sit osannukaa selittää
- jeess
ssbadammm kirjoitti:
vaa saanu tollasta selitystä, enkä muunkaanlaista, mutta mun pelikaveri ei vissii sit osannukaa selittää
Taisit sitten hävitä? Sitten ensi kerralla kun pelaatte, varmista ettei luodin sijainti näy aseen edestä.
- ssbadammm
jeess kirjoitti:
Taisit sitten hävitä? Sitten ensi kerralla kun pelaatte, varmista ettei luodin sijainti näy aseen edestä.
ens kerralla vaikka kysyttäis tahtooko pelata
- nylkkäri
ELÄMÄ ON KUOLEMISTA
NÄIN JUICE LAULAA
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522