Missä vika?

kun Stilo ei käy

Missä on vika kun Stilo ei meinaa mennä millään kaupaksi? Olen epätoivoisesti yrittänyt kaupitella autoani. Onko Fiattien hinta käytettynä niin huono, että päästäkseen eroon se pitää lahjoittaa? Hinta siis tippuu käytettynä suhteettoman paljon.

8

1366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvata oikein.
      Miksi itse haluat siitä eroon? Ehkä muilla on samat kokemukset Fiiusta. Ja toisekseen vanhoja autoja alkaa olla kaikki paikat täynnä.

• MWJTD

Tulee takkiin ja rajusti jos alat stiloa tuoreena kauppaamaan, eli arvo tippuu keskivertoa enemmän. Parhaimman hyödyn saa kun ajaa sillä ainakin sen 5 vuotta, silloin vuodet tasoittaa arvonalenemaa.

• Kemu69

Millainen Stilo sulla on myynnissä?

• asko

ja kuvittelet autosi arvon suuremmaksi kuin se on. Työkaverini vaihtoi juuri autoa ja tarjoukset vanhasta autosta olivat 4.000 - 10.000 euron välillä. Toisella työkaverilla sama tilanne, tarjoukset vaihtelivat 3.500 - 7.000 euron välillä. Tee siitä johtopäätöksiä. Autokauppa on tällaista.

• on tällaista

Kaikki haluavat autostaan mahdollisimman hyvän hinnan. Millä hinnalla työkaverisi myi autonsa? Minä ainakin olisin myynyt tuolla 10000 eurolla. Tai riippuu tietysti työkaverin autosta!

• asko
        on tällaista kirjoitti:

Kaikki haluavat autostaan mahdollisimman hyvän hinnan. Millä hinnalla työkaverisi myi autonsa? Minä ainakin olisin myynyt tuolla 10000 eurolla. Tai riippuu tietysti työkaverin autosta!

vaihtoautona oli Peugeot 406 2.0 l vm 1998 ja ajettu 180.000 km. Se meni vaihdossa vm 2003 Mazda6 2.0 viistoperään, ajettu 40.000 km. Väliraha oli noin 16.000 euroa. Mazdasta pyysivät 25.000 euroa.

• zztap

Et pystyisi tarkemmin kertoa millasta olet ollut myymässä?

Voisinhan minäkin yrittää myydä karvahattu-Puntoani tonnia kalliimmalla millä sen ostin ja itkeä sitten sitä ettei se mene kaupaksi...

Onko muilla ollut vastaavia ongelmia, että Fiat ei olisi mennyt kaupaksi omasta mielestään "järkevään" hintaan?

• teekoo

Olen myynyt useita Fiateja ja olen aina saanut niistä toivomani hinnan. Lisäksi myyntiajat ovat olleet varsin kohtuullisia. Myin Marean viimeviikolla viikon ilmoittelun jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      269
      1637
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      37
      1512
    3. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1316
    4. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      18
      1300
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1217
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1037
    7. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      950
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      925
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      901
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      890
    Aihe