Missä on vika kun Stilo ei meinaa mennä millään kaupaksi? Olen epätoivoisesti yrittänyt kaupitella autoani. Onko Fiattien hinta käytettynä niin huono, että päästäkseen eroon se pitää lahjoittaa? Hinta siis tippuu käytettynä suhteettoman paljon.
Missä vika?
8
1366
Vastaukset
arvata oikein.
Miksi itse haluat siitä eroon? Ehkä muilla on samat kokemukset Fiiusta. Ja toisekseen vanhoja autoja alkaa olla kaikki paikat täynnä.- MWJTD
Tulee takkiin ja rajusti jos alat stiloa tuoreena kauppaamaan, eli arvo tippuu keskivertoa enemmän. Parhaimman hyödyn saa kun ajaa sillä ainakin sen 5 vuotta, silloin vuodet tasoittaa arvonalenemaa.
- Kemu69
Millainen Stilo sulla on myynnissä?
- asko
ja kuvittelet autosi arvon suuremmaksi kuin se on. Työkaverini vaihtoi juuri autoa ja tarjoukset vanhasta autosta olivat 4.000 - 10.000 euron välillä. Toisella työkaverilla sama tilanne, tarjoukset vaihtelivat 3.500 - 7.000 euron välillä. Tee siitä johtopäätöksiä. Autokauppa on tällaista.
- on tällaista
Kaikki haluavat autostaan mahdollisimman hyvän hinnan. Millä hinnalla työkaverisi myi autonsa? Minä ainakin olisin myynyt tuolla 10000 eurolla. Tai riippuu tietysti työkaverin autosta!
- asko
on tällaista kirjoitti:
Kaikki haluavat autostaan mahdollisimman hyvän hinnan. Millä hinnalla työkaverisi myi autonsa? Minä ainakin olisin myynyt tuolla 10000 eurolla. Tai riippuu tietysti työkaverin autosta!
vaihtoautona oli Peugeot 406 2.0 l vm 1998 ja ajettu 180.000 km. Se meni vaihdossa vm 2003 Mazda6 2.0 viistoperään, ajettu 40.000 km. Väliraha oli noin 16.000 euroa. Mazdasta pyysivät 25.000 euroa.
- zztap
Et pystyisi tarkemmin kertoa millasta olet ollut myymässä?
Voisinhan minäkin yrittää myydä karvahattu-Puntoani tonnia kalliimmalla millä sen ostin ja itkeä sitten sitä ettei se mene kaupaksi...
Onko muilla ollut vastaavia ongelmia, että Fiat ei olisi mennyt kaupaksi omasta mielestään "järkevään" hintaan?- teekoo
Olen myynyt useita Fiateja ja olen aina saanut niistä toivomani hinnan. Lisäksi myyntiajat ovat olleet varsin kohtuullisia. Myin Marean viimeviikolla viikon ilmoittelun jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2691637Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371512- 961316
- 181300
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101037Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43901- 32890