Minulla ei ole ollut herpestä mutta torstaina havaitsin 2 rakkulaa peniksessäni ja epäilin herpestä. Mutta miten on mahdollista, että ne ovat jo nyt sunnuntaina lähes kadonneet ? Tuleeko herpeksessä aina haavauma vaihe ? Rakkulat eivät olleet kipeät eivätkä kutittaneet. Olisiko herpes jatkunut pidempään että oliko tämä jokin muu kummallinen ihohäiriö ?
Pika herpes ? :)
10
1894
Vastaukset
- eka arvio
kaks todennäköistä vaihtoehtoa, ovat talirauhasten tukkeutuneita suuaukkoja tai ihonalaisia suonenpurkauksia. kivuttomia herpesrakkuloita ei ole ja sitäpaitsi pitäähän tartunta saada ensin, oletko harrastanut suojaamatonta seksiä?
- hämmentynyt
olen harrastanut juu, ja oli sopivan verran aikaakin että olisi sopinut taudin kuvaan mutta kipeitä ne eivät kyllä ole
nuo oli vain sellasessa kohtaa joissa minulla ei ole talirauhasia
kävin myös uimahallissa, voisikohan jokin uimahallibakteeri aiheuttaa hieman herpeksen näköistä rakkulaa, tiedä häntä - ei tyypillistä
hämmentynyt kirjoitti:
olen harrastanut juu, ja oli sopivan verran aikaakin että olisi sopinut taudin kuvaan mutta kipeitä ne eivät kyllä ole
nuo oli vain sellasessa kohtaa joissa minulla ei ole talirauhasia
kävin myös uimahallissa, voisikohan jokin uimahallibakteeri aiheuttaa hieman herpeksen näköistä rakkulaa, tiedä häntäno ei se kyllä uimahallista tartu. sitäpaitti jos se on parin päivän päästä oireeton ja rakkula tiessään ei kuulosta herpekseltä, eikä edes kuumeilua?
kyllä pitää kipua tuntua jos on herpes. oliskos joku muu sitten, suosittelen tutkimuksia. - hämmentynyt
ei tyypillistä kirjoitti:
no ei se kyllä uimahallista tartu. sitäpaitti jos se on parin päivän päästä oireeton ja rakkula tiessään ei kuulosta herpekseltä, eikä edes kuumeilua?
kyllä pitää kipua tuntua jos on herpes. oliskos joku muu sitten, suosittelen tutkimuksia.no ei kuumeilua mutta flunssa on, kurkkukipee, päänsärkyä, nuhaa
hämmentynyt kirjoitti:
no ei kuumeilua mutta flunssa on, kurkkukipee, päänsärkyä, nuhaa
Herpekseltä kuulostaa...Eipä sen sen kauemmin tarvii oireileva olla...
- hämmentynyt
Saganna kirjoitti:
Herpekseltä kuulostaa...Eipä sen sen kauemmin tarvii oireileva olla...
voiko herpes rakkula olla sellanen, että se ei ole tippaakaan kipeä ?
- etsi sellanen
hämmentynyt kirjoitti:
voiko herpes rakkula olla sellanen, että se ei ole tippaakaan kipeä ?
ei herpes rakkula voi olla kivuton. mene nyt lääkäriin varmistamaan asia ettet tietämättäsi levitä tautia. et voi täältä saada diagnoosia.
- hämmentynyt
etsi sellanen kirjoitti:
ei herpes rakkula voi olla kivuton. mene nyt lääkäriin varmistamaan asia ettet tietämättäsi levitä tautia. et voi täältä saada diagnoosia.
joo, tänään kävin mutta tuloksis menee viikko ja ne eivät ole edes varmat, vasta-aineiden kehittymises vie kuukausia ja sitten uusi tarkistus, haen vain täältä toivoa ettei olis niin ahdistunut olo
- osalla ihmisiä
ei tyypillistä kirjoitti:
no ei se kyllä uimahallista tartu. sitäpaitti jos se on parin päivän päästä oireeton ja rakkula tiessään ei kuulosta herpekseltä, eikä edes kuumeilua?
kyllä pitää kipua tuntua jos on herpes. oliskos joku muu sitten, suosittelen tutkimuksia.Kuule osalla ihmisiä herpes on täysin oireeton. Siis ei näpyn näppyä. Huomaa vasta kun on tartuttanut toisen ja sitten testeihin. Ikinä ei ole oireita mutta niin vaan testit sanoo että on .
- pikkupöpö
no ei varmana oo herpest!ettei ois vaa iho ärtynyt..pesusta tai jostai
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372