Pika herpes ? :)

hämmentynyt

Minulla ei ole ollut herpestä mutta torstaina havaitsin 2 rakkulaa peniksessäni ja epäilin herpestä. Mutta miten on mahdollista, että ne ovat jo nyt sunnuntaina lähes kadonneet ? Tuleeko herpeksessä aina haavauma vaihe ? Rakkulat eivät olleet kipeät eivätkä kutittaneet. Olisiko herpes jatkunut pidempään että oliko tämä jokin muu kummallinen ihohäiriö ?

10

1894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eka arvio

      kaks todennäköistä vaihtoehtoa, ovat talirauhasten tukkeutuneita suuaukkoja tai ihonalaisia suonenpurkauksia. kivuttomia herpesrakkuloita ei ole ja sitäpaitsi pitäähän tartunta saada ensin, oletko harrastanut suojaamatonta seksiä?

      • hämmentynyt

        olen harrastanut juu, ja oli sopivan verran aikaakin että olisi sopinut taudin kuvaan mutta kipeitä ne eivät kyllä ole

        nuo oli vain sellasessa kohtaa joissa minulla ei ole talirauhasia

        kävin myös uimahallissa, voisikohan jokin uimahallibakteeri aiheuttaa hieman herpeksen näköistä rakkulaa, tiedä häntä


      • ei tyypillistä
        hämmentynyt kirjoitti:

        olen harrastanut juu, ja oli sopivan verran aikaakin että olisi sopinut taudin kuvaan mutta kipeitä ne eivät kyllä ole

        nuo oli vain sellasessa kohtaa joissa minulla ei ole talirauhasia

        kävin myös uimahallissa, voisikohan jokin uimahallibakteeri aiheuttaa hieman herpeksen näköistä rakkulaa, tiedä häntä

        no ei se kyllä uimahallista tartu. sitäpaitti jos se on parin päivän päästä oireeton ja rakkula tiessään ei kuulosta herpekseltä, eikä edes kuumeilua?
        kyllä pitää kipua tuntua jos on herpes. oliskos joku muu sitten, suosittelen tutkimuksia.


      • hämmentynyt
        ei tyypillistä kirjoitti:

        no ei se kyllä uimahallista tartu. sitäpaitti jos se on parin päivän päästä oireeton ja rakkula tiessään ei kuulosta herpekseltä, eikä edes kuumeilua?
        kyllä pitää kipua tuntua jos on herpes. oliskos joku muu sitten, suosittelen tutkimuksia.

        no ei kuumeilua mutta flunssa on, kurkkukipee, päänsärkyä, nuhaa


      • hämmentynyt kirjoitti:

        no ei kuumeilua mutta flunssa on, kurkkukipee, päänsärkyä, nuhaa

        Herpekseltä kuulostaa...Eipä sen sen kauemmin tarvii oireileva olla...


      • hämmentynyt
        Saganna kirjoitti:

        Herpekseltä kuulostaa...Eipä sen sen kauemmin tarvii oireileva olla...

        voiko herpes rakkula olla sellanen, että se ei ole tippaakaan kipeä ?


      • etsi sellanen
        hämmentynyt kirjoitti:

        voiko herpes rakkula olla sellanen, että se ei ole tippaakaan kipeä ?

        ei herpes rakkula voi olla kivuton. mene nyt lääkäriin varmistamaan asia ettet tietämättäsi levitä tautia. et voi täältä saada diagnoosia.


      • hämmentynyt
        etsi sellanen kirjoitti:

        ei herpes rakkula voi olla kivuton. mene nyt lääkäriin varmistamaan asia ettet tietämättäsi levitä tautia. et voi täältä saada diagnoosia.

        joo, tänään kävin mutta tuloksis menee viikko ja ne eivät ole edes varmat, vasta-aineiden kehittymises vie kuukausia ja sitten uusi tarkistus, haen vain täältä toivoa ettei olis niin ahdistunut olo


      • osalla ihmisiä
        ei tyypillistä kirjoitti:

        no ei se kyllä uimahallista tartu. sitäpaitti jos se on parin päivän päästä oireeton ja rakkula tiessään ei kuulosta herpekseltä, eikä edes kuumeilua?
        kyllä pitää kipua tuntua jos on herpes. oliskos joku muu sitten, suosittelen tutkimuksia.

        Kuule osalla ihmisiä herpes on täysin oireeton. Siis ei näpyn näppyä. Huomaa vasta kun on tartuttanut toisen ja sitten testeihin. Ikinä ei ole oireita mutta niin vaan testit sanoo että on .


    • pikkupöpö

      no ei varmana oo herpest!ettei ois vaa iho ärtynyt..pesusta tai jostai

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe