Minulla ei ole ollut herpestä mutta torstaina havaitsin 2 rakkulaa peniksessäni ja epäilin herpestä. Mutta miten on mahdollista, että ne ovat jo nyt sunnuntaina lähes kadonneet ? Tuleeko herpeksessä aina haavauma vaihe ? Rakkulat eivät olleet kipeät eivätkä kutittaneet. Olisiko herpes jatkunut pidempään että oliko tämä jokin muu kummallinen ihohäiriö ?
Pika herpes ? :)
10
1894
Vastaukset
- eka arvio
kaks todennäköistä vaihtoehtoa, ovat talirauhasten tukkeutuneita suuaukkoja tai ihonalaisia suonenpurkauksia. kivuttomia herpesrakkuloita ei ole ja sitäpaitsi pitäähän tartunta saada ensin, oletko harrastanut suojaamatonta seksiä?
- hämmentynyt
olen harrastanut juu, ja oli sopivan verran aikaakin että olisi sopinut taudin kuvaan mutta kipeitä ne eivät kyllä ole
nuo oli vain sellasessa kohtaa joissa minulla ei ole talirauhasia
kävin myös uimahallissa, voisikohan jokin uimahallibakteeri aiheuttaa hieman herpeksen näköistä rakkulaa, tiedä häntä - ei tyypillistä
hämmentynyt kirjoitti:
olen harrastanut juu, ja oli sopivan verran aikaakin että olisi sopinut taudin kuvaan mutta kipeitä ne eivät kyllä ole
nuo oli vain sellasessa kohtaa joissa minulla ei ole talirauhasia
kävin myös uimahallissa, voisikohan jokin uimahallibakteeri aiheuttaa hieman herpeksen näköistä rakkulaa, tiedä häntäno ei se kyllä uimahallista tartu. sitäpaitti jos se on parin päivän päästä oireeton ja rakkula tiessään ei kuulosta herpekseltä, eikä edes kuumeilua?
kyllä pitää kipua tuntua jos on herpes. oliskos joku muu sitten, suosittelen tutkimuksia. - hämmentynyt
ei tyypillistä kirjoitti:
no ei se kyllä uimahallista tartu. sitäpaitti jos se on parin päivän päästä oireeton ja rakkula tiessään ei kuulosta herpekseltä, eikä edes kuumeilua?
kyllä pitää kipua tuntua jos on herpes. oliskos joku muu sitten, suosittelen tutkimuksia.no ei kuumeilua mutta flunssa on, kurkkukipee, päänsärkyä, nuhaa
hämmentynyt kirjoitti:
no ei kuumeilua mutta flunssa on, kurkkukipee, päänsärkyä, nuhaa
Herpekseltä kuulostaa...Eipä sen sen kauemmin tarvii oireileva olla...
- hämmentynyt
Saganna kirjoitti:
Herpekseltä kuulostaa...Eipä sen sen kauemmin tarvii oireileva olla...
voiko herpes rakkula olla sellanen, että se ei ole tippaakaan kipeä ?
- etsi sellanen
hämmentynyt kirjoitti:
voiko herpes rakkula olla sellanen, että se ei ole tippaakaan kipeä ?
ei herpes rakkula voi olla kivuton. mene nyt lääkäriin varmistamaan asia ettet tietämättäsi levitä tautia. et voi täältä saada diagnoosia.
- hämmentynyt
etsi sellanen kirjoitti:
ei herpes rakkula voi olla kivuton. mene nyt lääkäriin varmistamaan asia ettet tietämättäsi levitä tautia. et voi täältä saada diagnoosia.
joo, tänään kävin mutta tuloksis menee viikko ja ne eivät ole edes varmat, vasta-aineiden kehittymises vie kuukausia ja sitten uusi tarkistus, haen vain täältä toivoa ettei olis niin ahdistunut olo
- osalla ihmisiä
ei tyypillistä kirjoitti:
no ei se kyllä uimahallista tartu. sitäpaitti jos se on parin päivän päästä oireeton ja rakkula tiessään ei kuulosta herpekseltä, eikä edes kuumeilua?
kyllä pitää kipua tuntua jos on herpes. oliskos joku muu sitten, suosittelen tutkimuksia.Kuule osalla ihmisiä herpes on täysin oireeton. Siis ei näpyn näppyä. Huomaa vasta kun on tartuttanut toisen ja sitten testeihin. Ikinä ei ole oireita mutta niin vaan testit sanoo että on .
- pikkupöpö
no ei varmana oo herpest!ettei ois vaa iho ärtynyt..pesusta tai jostai
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634