eilen eräs tuttu mies yritti iskeä minua, jatkoi sinnikkäästi ja otin sen kämpille. Sanoin koko ajan että sulla on menetettävää ja mulla ei että koitas ny miettii vielä.. eihän siinä sit sänkyyn menty mut hirveesti suutelua ja hmmm...jotain kuitenkin, vaikka ei varsinaisesti naitu. Hän sano ettei pysty pettämään. No, mun mittakaavassa toi oli jo ihan täyttä pettämistä :) jännä vaan ettei ilmeisesti hänen mielestään..
Onko tämä sitä miehen logiikkaa sitten?
Vaikka ei tässä jutussa mikään minua haittaa, jokainen tekee omat ratkaisunsa ja minä en aio tätä miestä enää nähdä, paitsi baarissa törmätään ihan varmasti jatkossakin, mutta muuten.. :D lupasin pitää suuni kiinni, jotta ei mee muijan korviin.. niille tulis taas ero niinku jo aikasemmin on tullu...
mies selittelee :)
14
2415
Vastaukset
- voi voi
Missä sun logiikka on?
Nostiko itsetuntoa pelehtiä varatun miehen kans?
Molemmilla moraali ja logiikka hakoteillä.- minä vaan....
mitään menetettävää... oon sinkku ja vapaa ja vastasin vaan miehen iskuyritykseen, lopulta. Satuin nyt vaan tutemaan äijän ja siksi tiesin että se on varattu ainakin oletettavasti...tällä hetkellä. Ota noista on/off suhteista selvää. Jos mies olisi ollut tuntematon, hän tuskin olisi ensimmäisenä kertonut olevansa varattu :) olisiko siltikin ollut minun vika että moraalittomasti vapaana tyttönä sekaannuin tähän mieheen :D :D leikatkaa ny ne villapipot päästä, näkyy kiristävän niin lujaa ettei enää lähe irti.
Taitaa olla sulla karuja kokemuksia taustalla kun heti hyökkäsit minun kimppuun.. vaikka mies laittoi perheensä vaakalaudalle..
*lol* - ............
minä vaan.... kirjoitti:
mitään menetettävää... oon sinkku ja vapaa ja vastasin vaan miehen iskuyritykseen, lopulta. Satuin nyt vaan tutemaan äijän ja siksi tiesin että se on varattu ainakin oletettavasti...tällä hetkellä. Ota noista on/off suhteista selvää. Jos mies olisi ollut tuntematon, hän tuskin olisi ensimmäisenä kertonut olevansa varattu :) olisiko siltikin ollut minun vika että moraalittomasti vapaana tyttönä sekaannuin tähän mieheen :D :D leikatkaa ny ne villapipot päästä, näkyy kiristävän niin lujaa ettei enää lähe irti.
Taitaa olla sulla karuja kokemuksia taustalla kun heti hyökkäsit minun kimppuun.. vaikka mies laittoi perheensä vaakalaudalle..
*lol*No eipä ole aiempi kirjoittaja ainut joka pitää sua kieroon kasvaneena tyyppinä joka tarvitsee itsetunnolleen jonkinlaista kohotusta hykertelemällä täällä pettämiselle ja sen seurauksille. Hei haloo..
- ....
............ kirjoitti:
No eipä ole aiempi kirjoittaja ainut joka pitää sua kieroon kasvaneena tyyppinä joka tarvitsee itsetunnolleen jonkinlaista kohotusta hykertelemällä täällä pettämiselle ja sen seurauksille. Hei haloo..
paljon kivempaa olisikaan lukea tätä palstaa jos oikeasti puhuttaisiin aiheesta eikä keskityttäisi siihen toisen naisen/vaimon/pettäjän/toisen miehen/miehen/naispettäjän parjaamiseen?
- pööpötti
minä vaan.... kirjoitti:
*lol*ETTÄ VARATTUIHIN TAI OLETETTAVASTIKIN SELLAISIIN EI PIDÄ KOSKEA!!!!!!!!!!!!!!!! TOIVOTTAVASTI SULLE TEHÄÄN JOSKUS SAMA TEMPPU!!!!!!!!!!!!!!!!!
- pööpötti
pööpötti kirjoitti:
ETTÄ VARATTUIHIN TAI OLETETTAVASTIKIN SELLAISIIN EI PIDÄ KOSKEA!!!!!!!!!!!!!!!! TOIVOTTAVASTI SULLE TEHÄÄN JOSKUS SAMA TEMPPU!!!!!!!!!!!!!!!!!
alkuperäiselle, tuli väärään väliin.
- uguli
pööpötti kirjoitti:
ETTÄ VARATTUIHIN TAI OLETETTAVASTIKIN SELLAISIIN EI PIDÄ KOSKEA!!!!!!!!!!!!!!!! TOIVOTTAVASTI SULLE TEHÄÄN JOSKUS SAMA TEMPPU!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jos et halua puhua varattuihin koskemisesta, olet väärällä palstalla. Tämän palstan nimi on "Uskottomuus", eli tällä palstalla keskustellaan nimenomaan varattuihin koskemisesta.
minä vaan.... kirjoitti:
*lol*Sulla ei oo menetettävää
Kunnes se ämmä saa tietää... Ei se elämä ole niin helppoa, että sä luulet voivas sekaantua toisten suhteeseen, ilman että siitä olis sulle mitään haittaa.
Vikaa on myös sinussa.
Kenen kimppuun tässä pitäisi hyökätä? Mies on erehtyväinen, täysin moraaliton ihminen.
Tekee kaiken mielihalujen vallassa.
(Plus ettemme me tiedä kuka tämä mies on)- nain-en
minä vaan.... kirjoitti:
*lol*mies todennäköisesti koitti tehdä itsestään silmissäsi kunniallisemman ja haluttavamman sanomalla, ettei hän voisi pettää. Jos joku sanoisi, ettei pysty harrastamaan seksiä, löytyisi varmasti ihan sikana ihmisiä, jotka haluaisivat seksiä hänen kanssaan todistaakseen väitteen vääräksi tai todistaakseen olevansa niin hyvä, että toinen pystyi seksiin juuri hänen kanssaan. Ymmärrätkö pointin? Se kiinnostaa, mitä ollaan juuri vetämässä pois markkinoilta.
Sanot ettei sinulla ole mitään menetettävää. On varmasti ihan totta, mutta sekö ajaa vastuuntunnottomuuteen?
Joillakin (en sano kaikilla, en edes useimmilla) on omanarvontunto, moraali, kova tahto olla vastuullinen, kunnioitettava ja hyvämaineinen. Heillä on päässään kenties voimakas mielikuva siitä, millainen ihminen on heidän mielestään hyvä, ja he yrittävät vastata luomaansa ihannetta - mikä on ihan jees, sillä sanovat, että miten hyvin ihminen vastaa ihannettaan, siten hyvä itsetunto hänellä on. Jos ihanne on kaukana itsestä, on varsin vaikea olla tyytyväinen itseensä.
Jotkut taas haluavat ajatella muitakin: he kohtelevat muita, siten kuin toivoisivat itseäänkin kohdeltavan. Jos sellaisen ihmisen mielestä on paha asia, että oma kumppani käy vieraissa, hän ei itse voisi koskaan tehdä niin saati olla se "vieras".
Joillekin ihmisille voi olla vaikea ymmärtää, että on olemassa ihmisiä, joilla ei ole sen kummempaa moraalia, että joku vastaa vain itsestään ja omista tekemisistään. Mutta kannatko sinä vastuuta omasta käytöksestäsi? Oletko sitä mieltä ettet ole syyllistynyt mihinkään, vaan tämä varattu mies on ainoa, joka teki väärin? Jos, niin oletko myös sitä mieltä, että et ollut sen merkittävämpi tapaus hänen elämässään vaan sinun tilallasi olisi ilman sinua ollut väistämättä joku muu? - halooooo!!!!!!!!!!!!
nain-en kirjoitti:
mies todennäköisesti koitti tehdä itsestään silmissäsi kunniallisemman ja haluttavamman sanomalla, ettei hän voisi pettää. Jos joku sanoisi, ettei pysty harrastamaan seksiä, löytyisi varmasti ihan sikana ihmisiä, jotka haluaisivat seksiä hänen kanssaan todistaakseen väitteen vääräksi tai todistaakseen olevansa niin hyvä, että toinen pystyi seksiin juuri hänen kanssaan. Ymmärrätkö pointin? Se kiinnostaa, mitä ollaan juuri vetämässä pois markkinoilta.
Sanot ettei sinulla ole mitään menetettävää. On varmasti ihan totta, mutta sekö ajaa vastuuntunnottomuuteen?
Joillakin (en sano kaikilla, en edes useimmilla) on omanarvontunto, moraali, kova tahto olla vastuullinen, kunnioitettava ja hyvämaineinen. Heillä on päässään kenties voimakas mielikuva siitä, millainen ihminen on heidän mielestään hyvä, ja he yrittävät vastata luomaansa ihannetta - mikä on ihan jees, sillä sanovat, että miten hyvin ihminen vastaa ihannettaan, siten hyvä itsetunto hänellä on. Jos ihanne on kaukana itsestä, on varsin vaikea olla tyytyväinen itseensä.
Jotkut taas haluavat ajatella muitakin: he kohtelevat muita, siten kuin toivoisivat itseäänkin kohdeltavan. Jos sellaisen ihmisen mielestä on paha asia, että oma kumppani käy vieraissa, hän ei itse voisi koskaan tehdä niin saati olla se "vieras".
Joillekin ihmisille voi olla vaikea ymmärtää, että on olemassa ihmisiä, joilla ei ole sen kummempaa moraalia, että joku vastaa vain itsestään ja omista tekemisistään. Mutta kannatko sinä vastuuta omasta käytöksestäsi? Oletko sitä mieltä ettet ole syyllistynyt mihinkään, vaan tämä varattu mies on ainoa, joka teki väärin? Jos, niin oletko myös sitä mieltä, että et ollut sen merkittävämpi tapaus hänen elämässään vaan sinun tilallasi olisi ilman sinua ollut väistämättä joku muu?En TODELLAKAAN pitänyt itseäni mitenkään ainutlaatuisena ihmisenä tämän miehen "elämässä" sen parin tunnin ajan siis :) Totta helvetissä se olis jonku muun iskeny jos olis halunnu :)))
Emmä nyt sentään niin sakee oo että kuvittelin vielä että "se mies rakastaa mua" tms. vastaavaa!!! Voi jeesus teiän kanssa :) - psykologi
nain-en kirjoitti:
mies todennäköisesti koitti tehdä itsestään silmissäsi kunniallisemman ja haluttavamman sanomalla, ettei hän voisi pettää. Jos joku sanoisi, ettei pysty harrastamaan seksiä, löytyisi varmasti ihan sikana ihmisiä, jotka haluaisivat seksiä hänen kanssaan todistaakseen väitteen vääräksi tai todistaakseen olevansa niin hyvä, että toinen pystyi seksiin juuri hänen kanssaan. Ymmärrätkö pointin? Se kiinnostaa, mitä ollaan juuri vetämässä pois markkinoilta.
Joillekin ihmisille voi olla vaikea ymmärtää, että on olemassa ihmisiä, joilla ei ole sen kummempaa moraalia, että joku vastaa vain itsestään ja omista tekemisistään. Mutta kannatko sinä vastuuta omasta käytöksestäsi? Oletko sitä mieltä ettet ole syyllistynyt mihinkään, vaan tämä varattu mies on ainoa, joka teki väärin? Jos, niin oletko myös sitä mieltä, että et ollut sen merkittävämpi tapaus hänen elämässään vaan sinun tilallasi olisi ilman sinua ollut väistämättä joku muu?jos ihminen vastaa ihanneminäänsä, hän on narsisti.
- uguli
Kyllä pettämisissäkin on eroja. Minustakin suutelu ei ole niin pahaa pettämistä kuin suuseksi, joka ei ole niin pahaa pettämistä kuin yhdyntä. Luultavasti tuo mies piti tekoanne jo pettämisenä, mutta hän ei halunnut pettää enää pidemmälle.
Mene hoitoon
Sulla on päässä vikaa
Kun kosket varattuun.
Suhde on lupaus ja sen seininä toimii luottamus. Etkä sinä auta yhtään asiaa menemällä siihen väliin suutelemaan toista
Voi että, naurattaa. Täytyykö ihmisten olla niin säälittäviä? Etkö sinä pieni muuta saa, kuin varattua miestä.- minä vaan....
Kyllä muaki naurattaa nää teiän jutut :D
Hauskaa kuinka ihmiset räjähtää samantien...noh, ainakin täällä saa tunteet pintaan, varsiki sepittelemällä juttuja ;)
Merry Xmas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256460Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604092Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513364Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4872903Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2811904Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341586- 871436
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141383Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741379Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151376