Osaako ketään neuvoa ?!?
olen laittamassa hiaceen lisäpitkiä ja releistämässä omia ajovaloja. ongelmana on että vanhalle ajovalon liittimelle ei tule ohjausjännitettä normaalisti vaan siinä yhdelle nastalle tulee valojen kytkennästä jatkuva 12v ja kaksi muuta vaihtaa 12v ja maan väliä riippuen onko päällä pitkät vai puolikkaat. näiden kahden nastan toiminta edellyttää että jomman kumman puoleinen vanha liitin on kytketty polttimolle, muuten ei kaksi nastaa vaihda tilaa. mistä saisin 12v ohjauksen puolikkaille ja pitkille
hiace -93 lisävalojen kytkentä ???
my first hiace
1
1193
Vastaukset
- josa
Mistäköhän liittimestä olet moisen kytkennän löytänyt?Eikö -93:ssa ole vielä H-4 polttimot. Eli kytkennän pitäisi olla ihan perinteinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374956- 823516
- 302963
- 612935
- 82777
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91710- 181691
- 161584