mulla oli pää kipee...ja meni ottamaan buranaa mutta siinä olikin äitin unilääkkeitä...jotai tenoxia tai jotain... ikää on mul 14.. painoo 40kg ...mua alko pyörryttää... sillai jännästi...mutta kun luulin et siinä on 600mg buranaa otin niist vaan puolikkaan... kuolenko mä??meneekö mul munuaiset??!?!?!?!? onks mul elin aikaa 2 päivää???? AUTTAKAA OIKEESTI!!!!!! LUKEKAAAA TÄÄÄÄÄ PLIISSSS AUTTAKAA
auttakaa nyt heti!!!!!!!!!!oikeesti!!!!
HÄTÄTILANNE
4739
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 4
Vanhimmat
mitään kamalaa ei tapahdu, hyvää yötä.
Ei hätää jos olet ottanut vain puolikkaan tuskin jos olisit ottanut vaikka kokonaisen. Jos pelkäät kauheasti soita apteekkiin tai päivystykseen ja taimyrkytystietokeskukseen.
Mutta taidat olla jo unten mailla joten kauniita unia sinulle......
Aamusella olet ehkä pikkusen "pöhnässä", mutta ei sen kummempaa...
Kiitos :) kyl joo se uni ainaki tuli :) mutta hyvä et että ei tapahtunu mitää :)
Olepas tosiaan tarkkana mitä otat lääkekaapista. Olisi ollut katastrofaalista jos olisikin sattunut jotakin vakavaa. Luojalle kiitos että pääsit näin vähällä.
Soita - jos vielä joskus jotain vastaavaa tulee eteen - heti MYRKYTYSTIETOKESKUKSEEN. Siellä tietävät mitä pitää tehdä.
Hyvää ja turvallista jatkoa sinulle!