vaihto cipralexista

Vaihdan pian cipralexin (30mg/päivä) efexor depot 75:een kun seksisv:t rupes ahistamaan liikaa.
Lääkärin mukaan ssvt pitäisi olla efexorissa lievempiä. Söin ciproja 11 kk 20-30mg/päivä.

Onkohan kukaan muu vaihtanut ciprat efexoriin ja mitähän sivuvaikutuksia efexorista yleensä tulee?
1335
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

vaihdoin kun lihosin kilon viikossa Cipralexilla. Efexorilla laihduin sitten puolessa vuodessa 20 kiloa. Efe ei turruta tunteita niin paljoa eikä seksihaluja niin paljon kuin edellinen. Aistit pelaa paremmin ja pystyy jopa itkemään tarvittaessa.Laatulääke!
voi kyllä nostaa verenpainetta! Niinkuin moni näistä tämän tapaisista masislääkkeistä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


efexoriin kirjoitti:

Vaihdan pian cipralexin (30mg/päivä) efexor depot 75:een kun seksisv:t rupes ahistamaan liikaa.
Lääkärin mukaan ssvt pitäisi olla efexorissa lievempiä. Söin ciproja 11 kk 20-30mg/päivä.

Onkohan kukaan muu vaihtanut ciprat efexoriin ja mitähän sivuvaikutuksia efexorista yleensä tulee?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu