Kuinka todennäköistä saada sukupuolitauti jos ottaa mieheltä suihin. Jotenkin vaikea uskoa että saisin klamydian tms. jos otan mieheltä suihin. Tuleeko tartunta yhtä suurella todennäköisyydellä kun jos ollaan yhdynnässä ilman kortsua.
Suuseksi ja tartunnat?
5
1473
Vastaukset
Suussa on ihan yhtälailla limakalvoa...Kaikki taudit tarttuu myös suuseksissä...Mutta voithan sä kokeilla ;)
- Jamppa
Suuseksissä on pienempi riski saada tartunta, varsinkin jos limakalvot ovat ehjät.
Ja HIV tarttuu todella huonosti suuseksissä.
Mutta silti sen varaan ei kannata laskea.. - seksihullu
Jamppa kirjoitti:
Suuseksissä on pienempi riski saada tartunta, varsinkin jos limakalvot ovat ehjät.
Ja HIV tarttuu todella huonosti suuseksissä.
Mutta silti sen varaan ei kannata laskea..Eli jos mun limakalvot on ehjät onko niin että sukupuolitaudin saaminen on huomattavasti harvinaisempaa mutta mahdollinen. Jotenkin vaikee uskoo että saisin klamydian tms. helposti suuseksissä? Jos 2 ihmistä suutelee, jolloin myös limakalvot koskettavat niin eihän siinäkään voi saada mitään klamydiaa tai muuta sukupuolitautia.
- Jamppa
seksihullu kirjoitti:
Eli jos mun limakalvot on ehjät onko niin että sukupuolitaudin saaminen on huomattavasti harvinaisempaa mutta mahdollinen. Jotenkin vaikee uskoo että saisin klamydian tms. helposti suuseksissä? Jos 2 ihmistä suutelee, jolloin myös limakalvot koskettavat niin eihän siinäkään voi saada mitään klamydiaa tai muuta sukupuolitautia.
Jep. taudin saaminen on epätodennäköisempää jos limakalvot ovat ehjät. Mutta jotkut taudit tarttuvat herkemmin suuhun kuin toiset. Tippuri ainakin tarttuu kohtuu hyvin.
Klamydiaa sairastava nainen otti itseltäni poskeen ja minulle ei tauti tarttunut. - voit saada
seksihullu kirjoitti:
Eli jos mun limakalvot on ehjät onko niin että sukupuolitaudin saaminen on huomattavasti harvinaisempaa mutta mahdollinen. Jotenkin vaikee uskoo että saisin klamydian tms. helposti suuseksissä? Jos 2 ihmistä suutelee, jolloin myös limakalvot koskettavat niin eihän siinäkään voi saada mitään klamydiaa tai muuta sukupuolitautia.
nielutippurin/kupan, kondylooman ja herppeksen suutelemalla.
nimim. nielutippurin saanut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512