Kuinka todennäköistä saada sukupuolitauti jos ottaa mieheltä suihin. Jotenkin vaikea uskoa että saisin klamydian tms. jos otan mieheltä suihin. Tuleeko tartunta yhtä suurella todennäköisyydellä kun jos ollaan yhdynnässä ilman kortsua.
Suuseksi ja tartunnat?
5
1459
Vastaukset
Suussa on ihan yhtälailla limakalvoa...Kaikki taudit tarttuu myös suuseksissä...Mutta voithan sä kokeilla ;)
- Jamppa
Suuseksissä on pienempi riski saada tartunta, varsinkin jos limakalvot ovat ehjät.
Ja HIV tarttuu todella huonosti suuseksissä.
Mutta silti sen varaan ei kannata laskea.. - seksihullu
Jamppa kirjoitti:
Suuseksissä on pienempi riski saada tartunta, varsinkin jos limakalvot ovat ehjät.
Ja HIV tarttuu todella huonosti suuseksissä.
Mutta silti sen varaan ei kannata laskea..Eli jos mun limakalvot on ehjät onko niin että sukupuolitaudin saaminen on huomattavasti harvinaisempaa mutta mahdollinen. Jotenkin vaikee uskoo että saisin klamydian tms. helposti suuseksissä? Jos 2 ihmistä suutelee, jolloin myös limakalvot koskettavat niin eihän siinäkään voi saada mitään klamydiaa tai muuta sukupuolitautia.
- Jamppa
seksihullu kirjoitti:
Eli jos mun limakalvot on ehjät onko niin että sukupuolitaudin saaminen on huomattavasti harvinaisempaa mutta mahdollinen. Jotenkin vaikee uskoo että saisin klamydian tms. helposti suuseksissä? Jos 2 ihmistä suutelee, jolloin myös limakalvot koskettavat niin eihän siinäkään voi saada mitään klamydiaa tai muuta sukupuolitautia.
Jep. taudin saaminen on epätodennäköisempää jos limakalvot ovat ehjät. Mutta jotkut taudit tarttuvat herkemmin suuhun kuin toiset. Tippuri ainakin tarttuu kohtuu hyvin.
Klamydiaa sairastava nainen otti itseltäni poskeen ja minulle ei tauti tarttunut. - voit saada
seksihullu kirjoitti:
Eli jos mun limakalvot on ehjät onko niin että sukupuolitaudin saaminen on huomattavasti harvinaisempaa mutta mahdollinen. Jotenkin vaikee uskoo että saisin klamydian tms. helposti suuseksissä? Jos 2 ihmistä suutelee, jolloin myös limakalvot koskettavat niin eihän siinäkään voi saada mitään klamydiaa tai muuta sukupuolitautia.
nielutippurin/kupan, kondylooman ja herppeksen suutelemalla.
nimim. nielutippurin saanut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532607
- 1971880
- 701657
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91341- 721008
- 80998
- 95989
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190914- 67901