Kuinka todennäköistä saada sukupuolitauti jos ottaa mieheltä suihin. Jotenkin vaikea uskoa että saisin klamydian tms. jos otan mieheltä suihin. Tuleeko tartunta yhtä suurella todennäköisyydellä kun jos ollaan yhdynnässä ilman kortsua.
Suuseksi ja tartunnat?
5
1460
Vastaukset
Suussa on ihan yhtälailla limakalvoa...Kaikki taudit tarttuu myös suuseksissä...Mutta voithan sä kokeilla ;)
- Jamppa
Suuseksissä on pienempi riski saada tartunta, varsinkin jos limakalvot ovat ehjät.
Ja HIV tarttuu todella huonosti suuseksissä.
Mutta silti sen varaan ei kannata laskea.. - seksihullu
Jamppa kirjoitti:
Suuseksissä on pienempi riski saada tartunta, varsinkin jos limakalvot ovat ehjät.
Ja HIV tarttuu todella huonosti suuseksissä.
Mutta silti sen varaan ei kannata laskea..Eli jos mun limakalvot on ehjät onko niin että sukupuolitaudin saaminen on huomattavasti harvinaisempaa mutta mahdollinen. Jotenkin vaikee uskoo että saisin klamydian tms. helposti suuseksissä? Jos 2 ihmistä suutelee, jolloin myös limakalvot koskettavat niin eihän siinäkään voi saada mitään klamydiaa tai muuta sukupuolitautia.
- Jamppa
seksihullu kirjoitti:
Eli jos mun limakalvot on ehjät onko niin että sukupuolitaudin saaminen on huomattavasti harvinaisempaa mutta mahdollinen. Jotenkin vaikee uskoo että saisin klamydian tms. helposti suuseksissä? Jos 2 ihmistä suutelee, jolloin myös limakalvot koskettavat niin eihän siinäkään voi saada mitään klamydiaa tai muuta sukupuolitautia.
Jep. taudin saaminen on epätodennäköisempää jos limakalvot ovat ehjät. Mutta jotkut taudit tarttuvat herkemmin suuhun kuin toiset. Tippuri ainakin tarttuu kohtuu hyvin.
Klamydiaa sairastava nainen otti itseltäni poskeen ja minulle ei tauti tarttunut. - voit saada
seksihullu kirjoitti:
Eli jos mun limakalvot on ehjät onko niin että sukupuolitaudin saaminen on huomattavasti harvinaisempaa mutta mahdollinen. Jotenkin vaikee uskoo että saisin klamydian tms. helposti suuseksissä? Jos 2 ihmistä suutelee, jolloin myös limakalvot koskettavat niin eihän siinäkään voi saada mitään klamydiaa tai muuta sukupuolitautia.
nielutippurin/kupan, kondylooman ja herppeksen suutelemalla.
nimim. nielutippurin saanut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614267
- 1053475
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373100Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262578- 452247
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52019- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91348