taas gallup, missä baarissa paras "meininki", ja kyselen keskustan alueen ravintoloista, sillä kaikkihan tiedämme sanomattakin et laitakaupungin baareissa se meno vasta villiä onkin:D
Gallup!
8
1390
Vastaukset
- jeppe
Svl ei tarkoita savonlinnaa vaan sln tarkoittaa savonlinnaa.
taidat olla ulkopaikkakuntalainen? - kenties
suomenvoimisteluliittoa vai kenties sangenväsyneitäluopioita vai sln:n eli savonlinnan menomestoja??
- svl vai sln
tavasta ja paikasta riippuen molemmat ovat oikeita tai vääriä. esim kansainvälisissä matkanvarausjärjestelmissä savonlinna lyhennetään kirjaimin svl eikä sln, tosin taas kansankielessä käytetään lyhennettä sln... (tieto)
- IAU
Kylläpäs sitä ollaan viisaita, mutta tiesittekö että myös Svl tarkoittaa savonlinnaa. Svl:ää käytetää ilmailu-lyhenteissä, aivan kuten Hel on Helsinki.
- tietysti
amis räkänokat reeffiin!!!
- nimimerkki
joo taminon puolelle kallistun minäkii
ennen paras oli kyl faust ja sit pentagon mut harmi ku ne kumpikii loppu :( - Jarp-pa
nimimerkki kirjoitti:
joo taminon puolelle kallistun minäkii
ennen paras oli kyl faust ja sit pentagon mut harmi ku ne kumpikii loppu :(Ahonlaitaan vaan kaikki jotka kynnelle kykenee!
Jarp-pa kirjoitti:
Ahonlaitaan vaan kaikki jotka kynnelle kykenee!
Siinäpä tulikin sitten sinun tasosi esiin kun tuolla aiemmin huutelit jotain.
Ahonlaidassa nyt ei käy kuin Savonlinnan ja Kellarpellon kovimmat juopot. Kerran kävin siellä mutta oli pakko lähteä kun deekut oksenteli rinnuksilleen eikä huvittanut katsella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416