oletteko uhranneet

..jo joulupossunne?.. mun possu on uhrattu ja pakastettu.. kohta pääsee puree kinkkuuuu.. vai oletteko kalkkunauskovaisia?

12

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mister pig

      vaan ei kauaa. wuahhahaa. enää niin monta yötä jouluun oo. wuahahhahaa.

      • ..kinkuksi tai tulee kiirus..


    • Hartte-Vainaa

      ...ja minun keittiössäni (no joo, ei se ole ihan minun keittiöni, pankki omistaa siitä vielä 82%) on juuri sulamassa kyseisen röhkijän pakara. Työnantajan mielestä olin ansainnut sen. Moinen lahjus saa minut pelkäämään, että herra johtajalla on jokin perin raskas talvitilaus kierroksessa...

      Huomenna survaisen uhratun possun kintun uuniin ja jouluna käytän koko huikean kolmipäiväisen vapaani sen syömiseen. Eikä minun tarvitse jakaa murustakaan, mässytän koko koiven ihan yksin! Poikamiehuuden etuja...

      • ..tapahtui teurastamossa.. liian veristä puuhaa meikäläisen luukkuun..

        tuskin maltan odottaa että pääsen syömään kuumaa, kypsää kinkkuu joka muhii omassa liemessään.. nams

        josta tulikin mieleen että kohta pitää lähtee saunaan..


      • Hartte-Vainaa
        pervokki kirjoitti:

        ..tapahtui teurastamossa.. liian veristä puuhaa meikäläisen luukkuun..

        tuskin maltan odottaa että pääsen syömään kuumaa, kypsää kinkkuu joka muhii omassa liemessään.. nams

        josta tulikin mieleen että kohta pitää lähtee saunaan..

        Omassa rasvassaan muhiva kuuma, kypsä kinkku. Voiko parempaa olla?

        Kas, jostain syystä allekirjoittaneellekin tuli pakottava halu lämmittää sauna...


      • Hartte-Vainaa kirjoitti:

        Omassa rasvassaan muhiva kuuma, kypsä kinkku. Voiko parempaa olla?

        Kas, jostain syystä allekirjoittaneellekin tuli pakottava halu lämmittää sauna...

        nimittäin OIKEA KINKKU joka syödään kylmänä, ei kuumana. Sehän on paisti, jos se on kuuma, eikä kinkku lainkaan! Tietää kylmän kinkun ja kuuman paistin ikuinen ystävä...


    • se pöydällä odottaa....se kinkku

      • ..höyryävä kinkku vaiko kylmä?.. meikäläinen lähtee itekin muhii..saunaan.. hahahahaha joo-o..


    • ssbadammm

      possuu tullukaan :DD
      Tartteis varmaa käydä kaupasta ostamassa, kunhan kerkii, ei tässä vielä kiirettä oo, kun jouluu vielä aikaa, ehkä huomenna tai sitten yli huomenna :DD

    • tuo #

      on possua minusta se muistuttaa ameriikkalaista jalkapalloa kaupan tytteli kertoi että tämä luuton juttu on pop, taidan olla vietävissä jos myyjättärellä on siniset simmut

    • quistis

      ollenkaan jouluruokia...En taida välittääkkään...No omenoita ostan...ja hyvää lukemista riittää...:o))

    • blondi-72hki

      sillä meillä ei oikein kukaan tykkää kinkusta eikä kalkkunasta mutta ehkä joulun kunniaksi muutaman siivun jonkinlaista kinkkua ostan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe