..jo joulupossunne?.. mun possu on uhrattu ja pakastettu.. kohta pääsee puree kinkkuuuu.. vai oletteko kalkkunauskovaisia?
oletteko uhranneet
12
453
Vastaukset
- mister pig
vaan ei kauaa. wuahhahaa. enää niin monta yötä jouluun oo. wuahahhahaa.
- Hartte-Vainaa
...ja minun keittiössäni (no joo, ei se ole ihan minun keittiöni, pankki omistaa siitä vielä 82%) on juuri sulamassa kyseisen röhkijän pakara. Työnantajan mielestä olin ansainnut sen. Moinen lahjus saa minut pelkäämään, että herra johtajalla on jokin perin raskas talvitilaus kierroksessa...
Huomenna survaisen uhratun possun kintun uuniin ja jouluna käytän koko huikean kolmipäiväisen vapaani sen syömiseen. Eikä minun tarvitse jakaa murustakaan, mässytän koko koiven ihan yksin! Poikamiehuuden etuja.....tapahtui teurastamossa.. liian veristä puuhaa meikäläisen luukkuun..
tuskin maltan odottaa että pääsen syömään kuumaa, kypsää kinkkuu joka muhii omassa liemessään.. nams
josta tulikin mieleen että kohta pitää lähtee saunaan..- Hartte-Vainaa
pervokki kirjoitti:
..tapahtui teurastamossa.. liian veristä puuhaa meikäläisen luukkuun..
tuskin maltan odottaa että pääsen syömään kuumaa, kypsää kinkkuu joka muhii omassa liemessään.. nams
josta tulikin mieleen että kohta pitää lähtee saunaan..Omassa rasvassaan muhiva kuuma, kypsä kinkku. Voiko parempaa olla?
Kas, jostain syystä allekirjoittaneellekin tuli pakottava halu lämmittää sauna... Hartte-Vainaa kirjoitti:
Omassa rasvassaan muhiva kuuma, kypsä kinkku. Voiko parempaa olla?
Kas, jostain syystä allekirjoittaneellekin tuli pakottava halu lämmittää sauna...nimittäin OIKEA KINKKU joka syödään kylmänä, ei kuumana. Sehän on paisti, jos se on kuuma, eikä kinkku lainkaan! Tietää kylmän kinkun ja kuuman paistin ikuinen ystävä...
se pöydällä odottaa....se kinkku
..höyryävä kinkku vaiko kylmä?.. meikäläinen lähtee itekin muhii..saunaan.. hahahahaha joo-o..
- ssbadammm
possuu tullukaan :DD
Tartteis varmaa käydä kaupasta ostamassa, kunhan kerkii, ei tässä vielä kiirettä oo, kun jouluu vielä aikaa, ehkä huomenna tai sitten yli huomenna :DD - tuo #
on possua minusta se muistuttaa ameriikkalaista jalkapalloa kaupan tytteli kertoi että tämä luuton juttu on pop, taidan olla vietävissä jos myyjättärellä on siniset simmut
- quistis
ollenkaan jouluruokia...En taida välittääkkään...No omenoita ostan...ja hyvää lukemista riittää...:o))
- blondi-72hki
sillä meillä ei oikein kukaan tykkää kinkusta eikä kalkkunasta mutta ehkä joulun kunniaksi muutaman siivun jonkinlaista kinkkua ostan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa692680- 552647
- 391977
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun161976- 471948
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2701917Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211251- 351041
Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.90946Bachelor Suomi: Ada saa lähtöpassit - Tilanne kärjistyy, itkua, syyllisyyttä: "Miehistä mä en..."
Ada joutui nielemään pettymyksen karvasta kalkkia... Adan pelko osoittautui todeksi, eikä hän ei saanut ruusua ruususer17929