..jo joulupossunne?.. mun possu on uhrattu ja pakastettu.. kohta pääsee puree kinkkuuuu.. vai oletteko kalkkunauskovaisia?
oletteko uhranneet
12
468
Vastaukset
- mister pig
vaan ei kauaa. wuahhahaa. enää niin monta yötä jouluun oo. wuahahhahaa.
- Hartte-Vainaa
...ja minun keittiössäni (no joo, ei se ole ihan minun keittiöni, pankki omistaa siitä vielä 82%) on juuri sulamassa kyseisen röhkijän pakara. Työnantajan mielestä olin ansainnut sen. Moinen lahjus saa minut pelkäämään, että herra johtajalla on jokin perin raskas talvitilaus kierroksessa...
Huomenna survaisen uhratun possun kintun uuniin ja jouluna käytän koko huikean kolmipäiväisen vapaani sen syömiseen. Eikä minun tarvitse jakaa murustakaan, mässytän koko koiven ihan yksin! Poikamiehuuden etuja.....tapahtui teurastamossa.. liian veristä puuhaa meikäläisen luukkuun..
tuskin maltan odottaa että pääsen syömään kuumaa, kypsää kinkkuu joka muhii omassa liemessään.. nams
josta tulikin mieleen että kohta pitää lähtee saunaan..- Hartte-Vainaa
pervokki kirjoitti:
..tapahtui teurastamossa.. liian veristä puuhaa meikäläisen luukkuun..
tuskin maltan odottaa että pääsen syömään kuumaa, kypsää kinkkuu joka muhii omassa liemessään.. nams
josta tulikin mieleen että kohta pitää lähtee saunaan..Omassa rasvassaan muhiva kuuma, kypsä kinkku. Voiko parempaa olla?
Kas, jostain syystä allekirjoittaneellekin tuli pakottava halu lämmittää sauna... Hartte-Vainaa kirjoitti:
Omassa rasvassaan muhiva kuuma, kypsä kinkku. Voiko parempaa olla?
Kas, jostain syystä allekirjoittaneellekin tuli pakottava halu lämmittää sauna...nimittäin OIKEA KINKKU joka syödään kylmänä, ei kuumana. Sehän on paisti, jos se on kuuma, eikä kinkku lainkaan! Tietää kylmän kinkun ja kuuman paistin ikuinen ystävä...
se pöydällä odottaa....se kinkku
..höyryävä kinkku vaiko kylmä?.. meikäläinen lähtee itekin muhii..saunaan.. hahahahaha joo-o..
- ssbadammm
possuu tullukaan :DD
Tartteis varmaa käydä kaupasta ostamassa, kunhan kerkii, ei tässä vielä kiirettä oo, kun jouluu vielä aikaa, ehkä huomenna tai sitten yli huomenna :DD - tuo #
on possua minusta se muistuttaa ameriikkalaista jalkapalloa kaupan tytteli kertoi että tämä luuton juttu on pop, taidan olla vietävissä jos myyjättärellä on siniset simmut
- quistis
ollenkaan jouluruokia...En taida välittääkkään...No omenoita ostan...ja hyvää lukemista riittää...:o))
- blondi-72hki
sillä meillä ei oikein kukaan tykkää kinkusta eikä kalkkunasta mutta ehkä joulun kunniaksi muutaman siivun jonkinlaista kinkkua ostan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437
