Miksi luen tätä palstaa:
- Oma hyvyyteni ja hurskauteni korostuu kun näen syntisten ja saastaisten sivistymättömät kirjoitukset.
- Sädekehäni hohtaa päivä päivältä kirkkaampana ja puhtaampana
- Minä pyhityn, pyhityn, pyhityn - onko mitään rajaa minun pyhyydelläni?
- Näkisivätpä kaikki miten pyhiä ja synnittömiä ajatukseni ovat, ja tekoni!
- Hyvillä mielin käyn taas nukkumaan kun katselen näitä syntisiä kirjoituksia ja oma mieleni on villaakin valkoisempi, puhtaampi. Kyllähän Jumalakin riemuitsee hurskaasta lapsestaan.
- Lähimmäistään saa rakastaa, mutta itseään pitää rakastaa: minä minä minä minä minä minä minä minä
Gallup minulle itselleni:
4
285
Vastaukset
kirjoitan palstalle ajankuluksi ja Raamatun totuutta tutkien...
- merim.raimo
Kaikki ihmiset on Jumalan kirkkautta vailla.Varsinkin Ylihurskaat,Vanhurskas=ei tuomion alainen.Tällä palstalla näkee mitenkä Jumala tekee työtönsä omissa lapsissansa.Ja saatana tekee työtänsä,tottelemattomuuden lapsissa.Jotenka on siis aihetta kiittää ja paljon aiheita rukoilla,että Jumala armossaan vetäisi puoleensa tottelemattomia lapsia,huom.(lapsia ja lapsiansa)kaksi eri porukkaa.
- Heh heh...
Itsetuntemus on aina hieno juttu. Me muut emme ajattele noin.
- ett näkee
mitä meistä helluntailaisista ajatelleen.Ja parhaan kykyni mukaan yritän oikaista niitä vääriä tietoja joita ulkopuoliset täällä kirjoittavat meikäläisistä, ja sitä väärää tietoa ja vääristelyä on tosi paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle253130Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122279Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712153Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051929Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761623Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥411431Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta171354Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1141130
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151096