Päätin siis lopettaa hormonaalisen ehkäisyn siihen liittyvien ongelmien takia (haluttomuus, kuivuus, rintojen kasvu). Asioita tutkiessani totesin pessaarin sitten olevan se minulle sopivin vaihtoehto ja gynekologi oli kanssani samaa mieltä. Mitat otettiin ja lähdin tyytyväisen Yliopiston Apteekkiin tilaamaan pessariani..
Sain tilauslomakkeen josta näkyi pessaarin hinta 45e, spermisidivoiteen hinta 12e ja.. POSTIKULUT 22e!
Päätin nyt sitten ennen tilaamista kysellä että saako pessaarin tilattua jostain päin nettiä? Gynelle kun joku oli kertonut tilaavansa netistä mutta gyne ei tiennyt mistä.
Ja löytyykö pessaareja viron apteekeista?
Jotenkin vaan tuntuu ikävältä että 1/3 pessaarin hinnasta olisi postikuluja, minun mielestä tuo on rahastusta.
Pessaarin hankkiminen
7
1081
Vastaukset
- Miina
Taisi olla peräti tohtori.fi sivuilla, jossa naisia kehoitettiin hakemaan pessarinsa Ruotsista. Riippuu tietysti missä päin Suomea asut, mutta Pohjois-Pohjanmaalta ja Lapista Haaparannalle ei ole kovin pitkä matka. Samalla voi vaikka tankata halvemmalla ja ostaa halvat oluet ja siiderit :)
Tämä vain näin yhtenä ideana. Jos asut Etelä-Suomessa voit tarkistaa pessareiden saatavuus Virossa, jospa sieltä voisit hakea?- Ei enää hormooneja
No siis tuo tilaus jossa postikulut 22e olisi ruotsista. Minulle tulisi kalliimmaksi ajaa sinne. Ja tuossa ensimmäisessä viestissä juuri kyselinkin sitä että löytyykö pessaareja virosta. Voihan se olla että siellä on sama tilanne kuin suomessa :)
- on?
Ei enää hormooneja kirjoitti:
No siis tuo tilaus jossa postikulut 22e olisi ruotsista. Minulle tulisi kalliimmaksi ajaa sinne. Ja tuossa ensimmäisessä viestissä juuri kyselinkin sitä että löytyykö pessaareja virosta. Voihan se olla että siellä on sama tilanne kuin suomessa :)
Pessari? mikä se on?
- Miina
Ei enää hormooneja kirjoitti:
Pessarin hinta näyttäisi www.apoteket.se -sivuston mukaan olevan 260 kruunua, joka on about 26 euroa. Tuolla sivulla oli jokin nettikauppakin, en tosin tiedä toimittavatko he tuotteita Suomea.
Virosta en tosiaan tiedä, ehkä voisit kysellä apteekista siitä? - Ei enää hormoneja
Miina kirjoitti:
Pessarin hinta näyttäisi www.apoteket.se -sivuston mukaan olevan 260 kruunua, joka on about 26 euroa. Tuolla sivulla oli jokin nettikauppakin, en tosin tiedä toimittavatko he tuotteita Suomea.
Virosta en tosiaan tiedä, ehkä voisit kysellä apteekista siitä?Kiito, pitääkin kurkats tuota sivustoa :)
Tuo 45e 22e postikuluja on juurikin Yliopiston Apteekin kautta tilatessa. He tilaavat pessaarin ruotsista. Tämä siis on se hinta jolla apteekit niitä suomeen tilaavat. - Ei enää hormoneja
on? kirjoitti:
Pessari? mikä se on?
- pessaari69
nyt saa näköjään myös suomesta apteekeista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982