vain mersu johtavassa asemassa olevalle on ainoa vaihtoehto akateemisen koulutuksen saanut ei hyväksy muita klassisia malleja
Mersu ehdoton työsuhdeauto
12
2829
Vastaukset
- rftgj
Mersu on yliarvostettu pappojen auto!
- Valdemar.
Mersu se ol pitää. Ja musta. Mannekin sellase osti. Vaikka ei se maksanu siitä ku käsrahan.
Hai ku mie oon katteeline! - Valdemar.
Valdemar. kirjoitti:
Mersu se ol pitää. Ja musta. Mannekin sellase osti. Vaikka ei se maksanu siitä ku käsrahan.
Hai ku mie oon katteeline!Se olkii TYÖ auto!
Eihä Mannellakaa työautoa, Mersu sillon. Ja musta!
Työ puhuttakii työautosta, myö ei puhuta nii ikävistä asjoista ollenkaa. - eläkeläisille
Valdemar. kirjoitti:
Se olkii TYÖ auto!
Eihä Mannellakaa työautoa, Mersu sillon. Ja musta!
Työ puhuttakii työautosta, myö ei puhuta nii ikävistä asjoista ollenkaa.Hai...hui!
Mie oon eläkkeellä ollut jo vuosia vaikka oonkin 25v. Mersulla meen raviradalle. - vaan nuorten
ja hyvin menestyvien mahtava ajonautinto..ja on kateellisia on,mutta se on ihan mukavaa loppupeleissä
- vai???
eläkeläisille kirjoitti:
Hai...hui!
Mie oon eläkkeellä ollut jo vuosia vaikka oonkin 25v. Mersulla meen raviradalle.Miust tuntuu, että meet raviradalle tienestiin ja sehän on useimpien mielestä työtä. Varo, ettei eläke pala. Auto on kuitenkin oikeen merkkinen ja toivottavasti E-sarjaa. cool!!!
- surkee
Siihen sammui johtotähti, kävelemään jätkä lähti.
Taas oli aamulla motarilla jollain mersukuskilla hyytynyt paska tienvarteen. Olisi hankkinut jonkun varmemman menopelin ;-)- baruk
väärti :)
- ite
ajelet?
- muut autot
paljoa kiinosta kun voip ajaa maailman parhaalla..!!!
- vaihtoehto
jos laatu ja ajonautinto ovat valintakriteereinä. Täynnä vikoja ja alustarakenteiden toimimattomuuden voi todeta kun ottaa ESP:n pois päältä. Todellinen laatu ja ajonautinto tulevat Baijerista.
- Eedu
Eräs koulutettavani sanoi: "Meidän kadulla asuvat eivät voi ajaa millään muulla autolla kuin mustalla Mersulla".
Hän oli kurssin tyhmin osallistuja, jolle ei mikään mennyt perille. Itse asiassa hän oli kaikkien kymmenien kurssieni toiseksi tyhmin osallistuja. Kaikkein tyhmin oli eräs suomalainen brassari.
Seuraava asia, jonka kuulin tästä saksalaisesta oli se, että hän oli saanut potkut. Hän oli akateemisesti koulutettu, kuten minäkin. Minulle on elämäni aikana kertynyt vähän laskupäätä, joten en missään tapauksessa haluaisi Mersua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2792548Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001364- 1081241
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831241Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581185Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi971178- 441042
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi71946Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22890- 33797