saittekönääää..

..lahjoja?.. saittekonääää.. kinkkua?.. saittekonää joulupukin??.. saittekonää köniinne????.. saittekonää.. mantelin?... saittenokää..glökii?

29

1021

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quistis

kaikkea.....vaikken nolis tarvinnut mitään...Köniin en kyl saanut..Mut ehtiihän tässä viel:o/

• ..vielä jäljell..kykll kerkii mut toivon mukaan ei..
        jou,lupukkikin käväs..ja toi neljä lahjaa..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..vielä jäljell..kykll kerkii mut toivon mukaan ei..
        jou,lupukkikin käväs..ja toi neljä lahjaa..

et sä nautit joulusta;o))) Mä sain lahjoja ihan liikaa.....

• quistis kirjoitti:

et sä nautit joulusta;o))) Mä sain lahjoja ihan liikaa.....

..lahja taitaa olla tämä kiinanpunainen japanilainen kylpytakki.. tai kiinanpunainen kiinalainen kylpytalkkki.. mutta ei missään nimessä japaninpunainen kkiinalainen kylpytakki eikä japanilainen myöskään.. mutta kiva on ja tyylikäs..mielestäni..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..lahja taitaa olla tämä kiinanpunainen japanilainen kylpytakki.. tai kiinanpunainen kiinalainen kylpytalkkki.. mutta ei missään nimessä japaninpunainen kkiinalainen kylpytakki eikä japanilainen myöskään.. mutta kiva on ja tyylikäs..mielestäni..

olet tyytyväinen...Mä pidän eniten mun ihanani antamista lahjoista:o)) Niin ja tytär antoi paksun dekkarin...Ruth Rendellin...nokikolarin poika...Siitä myöskin pidän:o))

• quistis kirjoitti:

olet tyytyväinen...Mä pidän eniten mun ihanani antamista lahjoista:o)) Niin ja tytär antoi paksun dekkarin...Ruth Rendellin...nokikolarin poika...Siitä myöskin pidän:o))

..lisäx.. kaksi taidekirjaa ja liituraitapaidan..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..lisäx.. kaksi taidekirjaa ja liituraitapaidan..

sit ollut kiltisti...et olekkaan mikään lahjaton mies:o)))

• quistis kirjoitti:

sit ollut kiltisti...et olekkaan mikään lahjaton mies:o)))

..oo joo.. kyllä mä oon ihan kiltisti ollu.. et ihan ansaittua nää lahjat..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

mä myös olen ollut todella kiltisti...Olen tosi huono ottamaan vastaan lahjoja...Sen sijaan olen hurjan hyvä antamaan lahjoja:o)

• quistis kirjoitti:

mä myös olen ollut todella kiltisti...Olen tosi huono ottamaan vastaan lahjoja...Sen sijaan olen hurjan hyvä antamaan lahjoja:o)

..että oot ollu.. itseasiassa taisin saada sittenkin parhaimman lahjan vähän etukäteen.. hehe.. elämältä.. loistavan naisen jonka näen uudestaan uutena vuotena jos kaikki menee niin hyvin kun silloin..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..että oot ollu.. itseasiassa taisin saada sittenkin parhaimman lahjan vähän etukäteen.. hehe.. elämältä.. loistavan naisen jonka näen uudestaan uutena vuotena jos kaikki menee niin hyvin kun silloin..

Sinulle hyvää...Itsekkin olen niin onnellinen...Toivon Pervokki sinulle onnea!!

• quistis kirjoitti:

Sinulle hyvää...Itsekkin olen niin onnellinen...Toivon Pervokki sinulle onnea!!

..vaan sullekin..

tosiaankin jos homma menee samoin ja sitä samaa sähköistä hommelii on kuin viimexkin niin huh sentään.. ja homma toimii..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..vaan sullekin..

tosiaankin jos homma menee samoin ja sitä samaa sähköistä hommelii on kuin viimexkin niin huh sentään.. ja homma toimii..

kiitos!!
        Huh sentään.....Laitas vain homma toimimaan...Niin se menee...Mä tuun perjantaina sun kaupunkiisi...:o)

• quistis kirjoitti:

kiitos!!
        Huh sentään.....Laitas vain homma toimimaan...Niin se menee...Mä tuun perjantaina sun kaupunkiisi...:o)

..homma toimintaan.. kovasti yrittäen kyllä..

vai saapuu quistis kaupunkiin..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..homma toimintaan.. kovasti yrittäen kyllä..

vai saapuu quistis kaupunkiin..

vetää mua sinne;o)

• quistis kirjoitti:

vetää mua sinne;o)

..en kyllä pidä tätä paikkaa mitenkään erityisen vetovoimaisena... täällä on tasan yx hyvä juttu..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..en kyllä pidä tätä paikkaa mitenkään erityisen vetovoimaisena... täällä on tasan yx hyvä juttu..

Yksi tosi ihana juttu...Niin ja olethan säkin aikas ihana:o)))

• quistis kirjoitti:

Yksi tosi ihana juttu...Niin ja olethan säkin aikas ihana:o)))

...mullakin on täällä yx ihana jutszka.. typykkä..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

et sä tarkoitit naista. Taidat olla melkein rakastunut:o))

• quistis kirjoitti:

et sä tarkoitit naista. Taidat olla melkein rakastunut:o))

..ensi silmäyksellä.. toivottavasti hän on VIELÄ samaa mieltä.. homma kun meni niin nopeesti kakkos vaiheeseen..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..ensi silmäyksellä.. toivottavasti hän on VIELÄ samaa mieltä.. homma kun meni niin nopeesti kakkos vaiheeseen..

Sä toiminnan mies:o))

• quistis kirjoitti:

Sä toiminnan mies:o))

..se mut mukaansa kutsui.. ja sen jälkeen ei pervokilla ollut enää sananvaltaa..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..se mut mukaansa kutsui.. ja sen jälkeen ei pervokilla ollut enää sananvaltaa..

sä pidät sellaisesta....Mun ihana ja mä yhdessä....voi...:o)

• quistis kirjoitti:

sä pidät sellaisesta....Mun ihana ja mä yhdessä....voi...:o)

..kyllä.. siinä tilanteessa on mahdotonta sanoa ei hänenlaiselle typykälle..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..kyllä.. siinä tilanteessa on mahdotonta sanoa ei hänenlaiselle typykälle..

Minkäs sille voi....se sähkö;o)....Tai se luonto...

• quistis kirjoitti:

Minkäs sille voi....se sähkö;o)....Tai se luonto...

..joo se luonto se luonto.. kemia ja sähkö..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..joo se luonto se luonto.. kemia ja sähkö..

koulussa kemiaa...Mut se luonto tekee mitä luonnon on tehtävä;o))

• quistis kirjoitti:

koulussa kemiaa...Mut se luonto tekee mitä luonnon on tehtävä;o))

..hyvä että luonto tekee öö.. sitä kivaa mitä tekee..

• espen

Juu,. lahjoja tuli ihan säkkikaupalla, kinkkuakin sai syödä ihan tarpeeksi asti, pukkikin taisi käydä jossain vaiheessa, köniin en onneksi saanut (sen verran matalalla profiililla ja ärsyttämättä olin...), mantelikin tuli, mitä tiennee? Ja glökiin en koskenutkaan vaiks tarjolla olikii...... Minä ku en glökiin koske..! Joten ihan ok joulu oli. Nyt sitten uutta vuotta ja raketin jytistystä oottelemmaan...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      377
      40189
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      115
      8582
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      6000
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      22
      4598
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3855
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3612
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      74
      3161
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      33
      2848
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2438
    10. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      19
      2262
    Aihe