saittekönääää..

..lahjoja?.. saittekonääää.. kinkkua?.. saittekonää joulupukin??.. saittekonää köniinne????.. saittekonää.. mantelin?... saittenokää..glökii?

29

1048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quistis

      kaikkea.....vaikken nolis tarvinnut mitään...Köniin en kyl saanut..Mut ehtiihän tässä viel:o/

      • ..vielä jäljell..kykll kerkii mut toivon mukaan ei..
        jou,lupukkikin käväs..ja toi neljä lahjaa..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..vielä jäljell..kykll kerkii mut toivon mukaan ei..
        jou,lupukkikin käväs..ja toi neljä lahjaa..

        et sä nautit joulusta;o))) Mä sain lahjoja ihan liikaa.....


      • quistis kirjoitti:

        et sä nautit joulusta;o))) Mä sain lahjoja ihan liikaa.....

        ..lahja taitaa olla tämä kiinanpunainen japanilainen kylpytakki.. tai kiinanpunainen kiinalainen kylpytalkkki.. mutta ei missään nimessä japaninpunainen kkiinalainen kylpytakki eikä japanilainen myöskään.. mutta kiva on ja tyylikäs..mielestäni..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..lahja taitaa olla tämä kiinanpunainen japanilainen kylpytakki.. tai kiinanpunainen kiinalainen kylpytalkkki.. mutta ei missään nimessä japaninpunainen kkiinalainen kylpytakki eikä japanilainen myöskään.. mutta kiva on ja tyylikäs..mielestäni..

        olet tyytyväinen...Mä pidän eniten mun ihanani antamista lahjoista:o)) Niin ja tytär antoi paksun dekkarin...Ruth Rendellin...nokikolarin poika...Siitä myöskin pidän:o))


      • quistis kirjoitti:

        olet tyytyväinen...Mä pidän eniten mun ihanani antamista lahjoista:o)) Niin ja tytär antoi paksun dekkarin...Ruth Rendellin...nokikolarin poika...Siitä myöskin pidän:o))

        ..lisäx.. kaksi taidekirjaa ja liituraitapaidan..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..lisäx.. kaksi taidekirjaa ja liituraitapaidan..

        sit ollut kiltisti...et olekkaan mikään lahjaton mies:o)))


      • quistis kirjoitti:

        sit ollut kiltisti...et olekkaan mikään lahjaton mies:o)))

        ..oo joo.. kyllä mä oon ihan kiltisti ollu.. et ihan ansaittua nää lahjat..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..oo joo.. kyllä mä oon ihan kiltisti ollu.. et ihan ansaittua nää lahjat..

        mä myös olen ollut todella kiltisti...Olen tosi huono ottamaan vastaan lahjoja...Sen sijaan olen hurjan hyvä antamaan lahjoja:o)


      • quistis kirjoitti:

        mä myös olen ollut todella kiltisti...Olen tosi huono ottamaan vastaan lahjoja...Sen sijaan olen hurjan hyvä antamaan lahjoja:o)

        ..että oot ollu.. itseasiassa taisin saada sittenkin parhaimman lahjan vähän etukäteen.. hehe.. elämältä.. loistavan naisen jonka näen uudestaan uutena vuotena jos kaikki menee niin hyvin kun silloin..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..että oot ollu.. itseasiassa taisin saada sittenkin parhaimman lahjan vähän etukäteen.. hehe.. elämältä.. loistavan naisen jonka näen uudestaan uutena vuotena jos kaikki menee niin hyvin kun silloin..

        Sinulle hyvää...Itsekkin olen niin onnellinen...Toivon Pervokki sinulle onnea!!


      • quistis kirjoitti:

        Sinulle hyvää...Itsekkin olen niin onnellinen...Toivon Pervokki sinulle onnea!!

        ..vaan sullekin..

        tosiaankin jos homma menee samoin ja sitä samaa sähköistä hommelii on kuin viimexkin niin huh sentään.. ja homma toimii..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..vaan sullekin..

        tosiaankin jos homma menee samoin ja sitä samaa sähköistä hommelii on kuin viimexkin niin huh sentään.. ja homma toimii..

        kiitos!!
        Huh sentään.....Laitas vain homma toimimaan...Niin se menee...Mä tuun perjantaina sun kaupunkiisi...:o)


      • quistis kirjoitti:

        kiitos!!
        Huh sentään.....Laitas vain homma toimimaan...Niin se menee...Mä tuun perjantaina sun kaupunkiisi...:o)

        ..homma toimintaan.. kovasti yrittäen kyllä..

        vai saapuu quistis kaupunkiin..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..homma toimintaan.. kovasti yrittäen kyllä..

        vai saapuu quistis kaupunkiin..

        vetää mua sinne;o)


      • quistis kirjoitti:

        vetää mua sinne;o)

        ..en kyllä pidä tätä paikkaa mitenkään erityisen vetovoimaisena... täällä on tasan yx hyvä juttu..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..en kyllä pidä tätä paikkaa mitenkään erityisen vetovoimaisena... täällä on tasan yx hyvä juttu..

        Yksi tosi ihana juttu...Niin ja olethan säkin aikas ihana:o)))


      • quistis kirjoitti:

        Yksi tosi ihana juttu...Niin ja olethan säkin aikas ihana:o)))

        ...mullakin on täällä yx ihana jutszka.. typykkä..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..oo joo.. kyllä mä oon ihan kiltisti ollu.. et ihan ansaittua nää lahjat..

        et sä tarkoitit naista. Taidat olla melkein rakastunut:o))


      • quistis kirjoitti:

        et sä tarkoitit naista. Taidat olla melkein rakastunut:o))

        ..ensi silmäyksellä.. toivottavasti hän on VIELÄ samaa mieltä.. homma kun meni niin nopeesti kakkos vaiheeseen..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..ensi silmäyksellä.. toivottavasti hän on VIELÄ samaa mieltä.. homma kun meni niin nopeesti kakkos vaiheeseen..

        Sä toiminnan mies:o))


      • pervokki
        quistis kirjoitti:

        Sä toiminnan mies:o))

        ..se mut mukaansa kutsui.. ja sen jälkeen ei pervokilla ollut enää sananvaltaa..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..se mut mukaansa kutsui.. ja sen jälkeen ei pervokilla ollut enää sananvaltaa..

        sä pidät sellaisesta....Mun ihana ja mä yhdessä....voi...:o)


      • quistis kirjoitti:

        sä pidät sellaisesta....Mun ihana ja mä yhdessä....voi...:o)

        ..kyllä.. siinä tilanteessa on mahdotonta sanoa ei hänenlaiselle typykälle..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..kyllä.. siinä tilanteessa on mahdotonta sanoa ei hänenlaiselle typykälle..

        Minkäs sille voi....se sähkö;o)....Tai se luonto...


      • quistis kirjoitti:

        Minkäs sille voi....se sähkö;o)....Tai se luonto...

        ..joo se luonto se luonto.. kemia ja sähkö..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..joo se luonto se luonto.. kemia ja sähkö..

        koulussa kemiaa...Mut se luonto tekee mitä luonnon on tehtävä;o))


      • quistis kirjoitti:

        koulussa kemiaa...Mut se luonto tekee mitä luonnon on tehtävä;o))

        ..hyvä että luonto tekee öö.. sitä kivaa mitä tekee..


    • espen

      Juu,. lahjoja tuli ihan säkkikaupalla, kinkkuakin sai syödä ihan tarpeeksi asti, pukkikin taisi käydä jossain vaiheessa, köniin en onneksi saanut (sen verran matalalla profiililla ja ärsyttämättä olin...), mantelikin tuli, mitä tiennee? Ja glökiin en koskenutkaan vaiks tarjolla olikii...... Minä ku en glökiin koske..! Joten ihan ok joulu oli. Nyt sitten uutta vuotta ja raketin jytistystä oottelemmaan...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe