kemiallinen metallipinnoitus auttaneeko nua lisäaineet joita lisätään oljyn sekaan vähentään oljyn kulutusta??
öljyn kulutus
3
495
Vastaukset
- näppis kotimaiseksi
Kemiallisesta metallista on selkeästi hyötyä, mutta vain ohikiitävän hetken.
Olen ihan piruuttani kokeillut sellaista tahnamaista ainetta, mitä puristettiin tulpan reiästä männän päälle ja sitten pyörimään.
Yksi hammastahnatuubi riitti neloskoneeseen. Puristukset paranivat, mutta vaikutus kesti vain 3-5000 km. Eli myyntitarkoitukseen (huijaukseen) sopivaa ainetta, mutta ei käytännössä auta mitään kun vaikutus katoaa parissa kuukaudessa.
Tuli kuitenkin oppirahat maksettua.
Nyt myytävät aineet (Motor up ???) toki tekevät kalvoa kulutuskohtiin ja voinevat antaa tilapäisen avun, mutta ei ne remontin väärtiä ole.
Ihan konetta rasittamalla riittävästi voi saada pikeentyneet renkaat liikkeelle ( esim. perävaunun veto) ja koneen toimimaan paremmin. - oudolta
mutta kirjoitettu normaalilla kotimaisella näppäimistöllä
lienee veli Venäläisen keksinnöstä kehitetty RVS? Onko käytännön kokemuksia?
Ikivanha jopparien konsti oli lisätä vähän naftaliinia bensan sekaan. Väljästä koneesta ohipuhalluskaasut tekivät lasittumakerroksen mäntiin ja tiivistivät konetta vähän aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077108
- 594672
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434494- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171690
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431247