Olen poikaystäväni kanssa suosinut Magic-kondomia. Sangen positiivinen ongelma on ollut se, että aktista tahtoo tulla turhan pitkä, koska hän ei laukea mitenkään nopeasti. Itse hän sanoo, että kondomi heikentää tuntemuksia, mutta ei ole pakottanut minua syömään pillereitä, enkä siihen suostuisikaan. Mutta, minkäslaisia kokemuksia teillä muilla kondomien käyttäjillä on, olisiko Sultan Sensitive parempi? Ainakin se on "mainosten" mukaan ohuempi kuin muut. Pitkä akti on kyllä muuten ihan kiva, mutta olis joskus mukavempi ehtiä touhuta nopeammin. ;)
Sultan Sensitive vs. Magic
8
4393
Vastaukset
- minä
muista ottaa huomioon että sulttaani kondoomit ovat isompia kuin magicit, voihan sitä aina kokeilla ...
- Kortsua joskus käyttänyt
Kyllä mun mielestä (mies siis olen) sultan hakkaa ton "puristaa parhaasta paikasta" kumin. Ei se kumin puristus, vaan koko peniksen hyväily!
- pitääpä testailla
Itse olen käyttänyt mieheni kanssa Sultan sensitiveä, ihan on ollut ok. Voittehan hankkia vaihteluksi Femidom naisten kondomia. Suojaus on yhtä hyvä, googlella voit hakea lisää tietoa. Nettiapteekista niitä saa tilattua ja nykyään kai saa jo apteekeista muutenkin. ovat yleistymässä suomessa. sillä saa vähän vaihtelua ehkäisyyn.
- -aku-
On se sultan kyllä parempi...
- paremmalta
mutta olen ainakin itse huomannut, että on monelle kundille aika iso. On niitäkin sitten tullut muutama poika vastaan, joilla sultan on tosi kiree tai ei mee päälle.. En tiiä onko sultaanii isompia suomes ollenkaan? Sultanin perusmerkkikin on joillekin ollut liian tiukka....
- easy ac
Magic kondomit on aivan ihania mutta taas Sulttaanit tuntuu ihan ilmapalloilta eikä niistä vaan koskaan saa hyvää oloa,sulttaanit tuntuu sellasilta et liukuu pois herkästi jo noin 10 minsan käytön jälkeen joku vois nauttiakin siitä? mutta Magic on ehdottomasti 1:)
- mies -- jsdjksfk
No toi Magig kiristää niin että kikkeli on turtana ja siksi se kestää.. Toinen vastaava oli Euro. Itse havaitsin parhaaksi Sukisukin ja Yankeen juomumallin. Kannattaa kokeilla eri merkkejä, kaikki ei sovi kaikille.
Paljaalla silti parasta.. - Ren
Mä olen kokeillut Sultan Sensitiveä ja SukiSukia näistä ohuemmista kondomeista. Molemmat on ihan hyviä, mutta Sultan on vähän pienempi ja myös ohuempi. Lisäksi olen itse tykännyt Näkki-kondomeista koska ne on sopivan kokoisia ja paksumpinakin tuntuu ihan hyvältä, lisäksi niitä saa paremmin isoissa (10 ja 25) pakkauksissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882513- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww831391EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje121206- 81933
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102791Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe34785- 54783
- 30706