Vuoden Kuningas ja Kuningatar 24 palstalla

Tihrustelija mies -54

Nyt on aika valita vuoden Kuningas ja Kuningatar palstalle.
Mielestäni vaihtoehtoja on vain kaksi ja sekin voi olla sama íhminen kahden eri nikin takana.
Jermu ja Marion ovat ehdottomasti vuoden kuningapari, epäilen vain että sama ihminen on molempien nimimerkkien takana.
Molemmilla on huumori paikallaan, ja he osaavat eläytyä moneen eri rooliin.
Jatkuvista haukkumisista huolimatta kumpikin on vienyt tämän vuoden läpi huumorilla ja hauskoilla kirjoituksillaan. Muutamaa pientä hermostumista lukuunottamatta he ovat jaksaneet nauraa heihin kohdistuneille iva-kirjoituksille.
Jokainen voi äänestää omia suosikkejaan, mutta nämä ovat omat ehdottomasti omat idolini.
Valitettavasti kumpikaan ei näytä enää paljon kirjoittavan, mikä on sääli palstalle.
Mielenkiintoista olisi tietää jos takana on sama ihminen että onko hän mies vai nainen.
Jos luette tämän antakaa vihje.

84

5209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tästäkin viestistäsi

Kyllä me kaikki sinua äänestetään. Huumorisi on ollut ratkiriemukkaan tylsää.
      Miten ihmeessä keksitkin tälläisen kuningas/kuningatar jutun ?
      Toivottavsti löydät tästä kehuja ettei tarvitse niitä täältä kerjäillä.

• Jermu

Olet vain suuttunut meikäläiselle, kun en antanut sinulle siitä joulupadasta ylimääräisiä paketteja. Häpeä !!! Sinunlaisilla ahneilla on kuules likainen loppu...Niiiiiiiiiiiiiiiin !
        Huahahahahahaaaaa! (Sinne kyykähti sekin pellenraato, joka harhoissaan luulee kaikkia avauksia minun tekemikseni.)

• Lilli-Birgitta

Miksi valitsisimme tälläisia "kuninkaallisia".Onneksi täällä on kirjoitettu myös asiapitoisia ja kiinnostavia juttuja. Maitsemasi nimimerkit ovat kirjoittaneet enimmäkseen aidantolpan korjauksesta tahi kasvimaalla kyykkimisestä.Tärkeitä töitä, en sitä kiellä, mutta niistä kertominen elävästi vaatii melko paljon.

• Marjairja

kun niin haluavat, nämä kaksi puupätä!
        Vuosikin kuninkaana ja kuningattarena nostaa kummasti tyhjäntoimittajan profiilia.
        Kirjoitukset ovat olleet lähinnä typeriä, mutta aktiivisuushan tässä taitaa ollakin valintaperusteena;)

• kyllä kyllä kyllä
        Marjairja kirjoitti:

kun niin haluavat, nämä kaksi puupätä!
        Vuosikin kuninkaana ja kuningattarena nostaa kummasti tyhjäntoimittajan profiilia.
        Kirjoitukset ovat olleet lähinnä typeriä, mutta aktiivisuushan tässä taitaa ollakin valintaperusteena;)

Onhan se niin että molemmat tittelit ansaitsevat palstojen ahkerimmat kirjoittajat, nämä nikittömät lauseenpätkät joilla tsempataan niin itseään kuin oikeita keskustelijoita.

• Kjäähkjääh

Mikähän "loistoajatus" mahtoi olla aloittajan mielessä, kun tällaista ehdotti.
        Samalla voitaisiin valita mm. vuoden älyköt, typeryydet, valittajat, nuolijat ym.

Mutta jos nyt TODELLA haluatte sellaisia valita, älkää MISSÄÄN NIMESSÄ valitko Jermua eikä Goldieta. Emw34 kirjoittaa paljon asiallisempia viestejä. Mutta en kannata häntäkään kun en kannata koko ajatusta. Kjääääh.

• Idoli sopisi luultavasti vielä paremmin tälle palstalle. Ymmärsin, että Idoli-valintaan kuuluu olennaisena osana ilkeätä kritiikkiä ja henkilökohtaisuuksiin meneviä julkisia arvioita esiintyjistä. Tällä palstalla sellainen saattaisi helposti onnistua.

Kun mietin pikaisesti omia suosikkejani, mieleeni tulevat esimerkiksi Pirre*, Lilja-Orvokki, Ekitalo ja muutamia muita. En ole huomannut heidän ilkeilevän täällä kenellekään ja mielestäni heidän kirjoituksistaan heijastuu elämänkokemus, lämmin suvaitsevaisuus muita ja elämää kohtaan. Elleivät he ja heidän kaltaisensa tänne kirjoittaisi, tuskin täällä minäkään roikkuisin. Heidän tekstinsä avaan, vaikka ketjun näyttäisivät muuten vallanneen toinen toistaan ”hauskemmat” nokittelut.

Joko olet alkanut rakentaa kruunuja ja mantteleita valittaville kuninkaallisille?
      Vai miten ajattelit heidät palkita?
      Ehdotettaisiinko ylläpidolle, että uudet kuninkaalliset saisivat ihan omat merkit aloituksilleen valtansa merkeiksi? Välillä erilaiset pallukat näkyvät herättävän täällä kiihkeätä keskustelua. Itse en tosin tiedä nykyistenkään merkitystä. ;))

• qummamuzzi

Minä antaisin ääneni sellaiselle kirjoittajalle, joka saisi minut kiinnostumaan teemastaan. Ihailisin aidosti kirjoittajaa, jolla on suvaitsevaisuutta, huumoria ja tuoreita näkökantoja sekä taitoa tuoda sanottavansa julki ymmärrettävällä ja kauniilla äidinkielellä.

Ehdokkaani? Eivät ainakaan nuo Marion T ja Jermu.

• saman*

arvoisia, jokainen saakoon voiton vuodelle 2005. Tämä on minun äänestykseni.

• tarkoitin

että itseäänkin saa tsempata!
        Kyllä kyllä kyllä!

• Keskustelua laidasta laitaan
        tarkoitin kirjoitti:

että itseäänkin saa tsempata!
        Kyllä kyllä kyllä!

mutta olen huomannut että monet aloittamani keskustelut ovat saaneet melko paljon keskustelua aikaiseksi. Ja sehän on tärkeätä että saadaan erilaisia näkökantoja. Sellaiset aloitukset kuin, "onpas kaunis ilta tänään", ovat niiiin tyhjänpäiväisiä. Tuohon kun voisi vastata vain että niionki tai ei oo.(Kärjistetty esimerkki:D )

• Nimetönnä
        Keskustelua laidasta laitaan kirjoitti:

mutta olen huomannut että monet aloittamani keskustelut ovat saaneet melko paljon keskustelua aikaiseksi. Ja sehän on tärkeätä että saadaan erilaisia näkökantoja. Sellaiset aloitukset kuin, "onpas kaunis ilta tänään", ovat niiiin tyhjänpäiväisiä. Tuohon kun voisi vastata vain että niionki tai ei oo.(Kärjistetty esimerkki:D )

ja kaikkihan tiedetään, kuka noita viljelee...

• Keskustelua laidasta laitaan
        Nimetönnä kirjoitti:

ja kaikkihan tiedetään, kuka noita viljelee...

No kerro ihmeessä! Ihanko kaikki! Voi jee sentään! Taidanpa olla julkkis! Hienoo! Koskahan Seiskasta tullaan haastattelemaan ja tehdään juttu että sais pienen palkkionkin:DDDDD
        Taitaa kristallipallos olla epäkunnossa.

• -minäkin
        Keskustelua laidasta laitaan kirjoitti:

ajomies, olet ainoa täällä joka kehuu omia keskustelujaan ja keskustelujesi aikaansaannoksiasi. Eli et pysynyt nytkään tuntemattomana.

• Keskustelua laidasta laitaan.
        -minäkin kirjoitti:

ajomies, olet ainoa täällä joka kehuu omia keskustelujaan ja keskustelujesi aikaansaannoksiasi. Eli et pysynyt nytkään tuntemattomana.

Nyt meni jo vainoharhan puolelle. Ei ihan kaikki ole Ajomiehen aikaansaamia kirjoitelmia. Mulla on ihan päinvastaiset elimetkin:DDD Vaikka en mä ole Ajommiehen sukukalleuksia käynyt tutkimassa mutta tuo nikki antaa ymmärtää että on mies.

• tekstissäsi
        Keskustelua laidasta laitaan. kirjoitti:

Nyt meni jo vainoharhan puolelle. Ei ihan kaikki ole Ajomiehen aikaansaamia kirjoitelmia. Mulla on ihan päinvastaiset elimetkin:DDD Vaikka en mä ole Ajommiehen sukukalleuksia käynyt tutkimassa mutta tuo nikki antaa ymmärtää että on mies.

pieni poikkeus kyl ajomiehen teksteihin verrattuna, mutta ajattelin että se yritti vaan hieman hämätä. Pyydän anteeksi erehdystäni.

• Prinsessa Suorasuu

Marion T:stä ainakaanepäilyksiä.On niin perusämmämäistä suunsoittoa ollut ainakin niissä ketjuissa joissa itse olen sattunut olemaan. Ja tuo heihin kohdistuvalle ivalle itse naureskelu, niin hehän ovat aina olleet itse aloittamassa riitaa. Jermuhan myönsikin juuri että kinastelu on se keskustelun suola. Sehän etsii sillä rupisella kärsällään mistä mahtais saada taas uuden megariidan aikaiseksi. Vai onko joku muuta mieltä? Olisit laittanut otsikoksi että ketkä ovat Suomi 24 50 riitakuningatar ja -kuningas niin yhtyisin mielipiteeseesi.Kjäh, kjäh, kjäh....

• molemmista

mainitsemistasi ;D

• Eija-Kaisa

Valitaan samalla vuoden tollo. Äänestän Jermua.

• Minä, kaveri ja kaverin kaima

Jermu on antanut tälle junttiforumille kasvot ja profiilin. Kolme ääntä tipahti uurnaan.

• 50+
        Minä, kaveri ja kaverin kaima kirjoitti:

Jermu on antanut tälle junttiforumille kasvot ja profiilin. Kolme ääntä tipahti uurnaan.

Jermulla itselläänhään ei ole profiilia oman ikäistensä palstoilla!

• minä äänestän

ajomiestä.

• Jermu
        Minä, kaveri ja kaverin kaima kirjoitti:

Siinä pistit sanasta takaisin. Hyvä lohkaisu todellakin.

• Jermu

Käyppäs kipaisemassa tuonne ylöspäin ja tee ihan oma pikku avaus sinne...
        Milläs äänellä sinä muuten äänestät??? Omalla, Kelan vai naapurin koneen äänellä...Huaahahahahhahahahaaaa! Sinne kellahti taas yksi Kaisa-Petteri....Huahahhahahaaaa

• horiskoja täällä

näkyy olevan ja heidän "tietokoneessaan" on vain tyhjänpäiväisyyksiä.

• Siihen

Tyhjänpäiväisyyteen,jos päivittäisi "tietokoneensa"
        Tai ainakin tämän "sivun".

• ihmisellä olla
        Siihen kirjoitti:

Tyhjänpäiväisyyteen,jos päivittäisi "tietokoneensa"
        Tai ainakin tämän "sivun".

jokin purkautumis kanava. Tämä entisaikojen pikkutyttöjen harrastama"lappusulkeinen" ei tee haavaan kenellekään. Siitä vain, jatkakoon ketä huvittaa.

• Ja kumpikos teistä

on aiheen aloittaja,tietenkin Marion ;DDD

• _____----------------------...

Kenenkähän aivoista tämä provo-aloitus on lähtöisin...voin ilmoittaa että Jermu ja Marion ovat eri ihminen.
      Hyvää tulevaa vuotta.

• kyyristelee puskissa

päällikön vanhin tytär. Diggaan niukasti.

• tukkusutija
        kyyristelee puskissa kirjoitti:

päällikön vanhin tytär. Diggaan niukasti.

stoneman on nainen.

kertoivat sen koulukaverit, että sitä kutsuttiin "neiti nissisiseksi."

• zwahili jo taittuu
        tukkusutija kirjoitti:

stoneman on nainen.

kertoivat sen koulukaverit, että sitä kutsuttiin "neiti nissisiseksi."

Tämän kyläpäällikön opastamana. Ei me paljoo ymmärretä auttaako
        tämä meitä Oqawangojoen huhtikuisen kalastusmatkan onnistumisessa?

• Jermu

Jollei peräti lohkaisu sinulta.
      Jermu on Jermu ja siinä se.
      Jollei tuollaisella "itols-vedätyksellä" ala siellä puntit tutista, niin ei millään. Luultavasti muutamassa taloudessa on haettu uusia näppiksiä alennusmyynneistä, kun entiset on mäiskitty hermostuksissaan littuun.
      En jaksa todellakaan hermoilla noista ivailuista, koska suurin osa on aivan surkeaa sanailua, joka ei riitä mihinkään.
      Uusia kujeita etsien vuonna 2006, joskin vanhat konstit on parempia, kuin netillinen uusia....

• tukkusutija

kuitenkin varautumaan säilykepurkin huoltoihin.
        tosin hunajan kuseskelu vaikutta huhun mukaan säilyväisytteen.

tietysti kateuksissani.

amen.

• Jermu
        tukkusutija kirjoitti:

kuitenkin varautumaan säilykepurkin huoltoihin.
        tosin hunajan kuseskelu vaikutta huhun mukaan säilyväisytteen.

tietysti kateuksissani.

amen.

Kohta sinua kuitenkin luullaan minuksi ja päinvastoin, joten loppupeleissä saattaa olla se ja sama miten tämäkin tarina päättyy.

• Kieltäydyn

Sanavalmiin(jermun), kansalaisen kyykyttämisestä.
        (patologinen viha on paha päänalunen. trad. ajattelija)

• Marion.T

Vai että oikein itoliksi:))
        Oli pakko tulla vielä kerran katsomaan kuinka täällä ei ilman meitä näköjään pärjätä:))
        Hauskat sullekin Jermu ja kiitokset riemastuttavan hauskasta vuodesta:)) Kjäh...Kjäh....
        Vaikka vanhuus ei omalla kohalla vielä ovelle kolkuttelekaan...niin viiskymppiset on kyllä ihan södejä:))) (ja ihan nuoriakin vielä)
        Hyvvee uutta vuotta kaikillen:-DD

Älkeekä ottako meikäläistä ihan tosissaan:)))

(Pojan juttu meni ihan hyvin ja kaikki on taas ihan OK) Kiitos mii-su sympatiasta, sä olet niitä valopilkkuja ja samaten Goldie ja moni... moni muukin..

Mä en jätä jäähyväisiä vaan toivotan kaikille oikein hauskaa elämän jatkoo..kyllä se jatkuu, ja on aina yhtä ihanaa ja kaunista ja mukavaa ja....
        Äh..olkoot mitä hyvänsä mä jatkan liven puolella....

Kiva että kommentoit taas pottuilemalla makkaragrillinpitäjä ;DD (siis uskoisin jo etukäteen näin):-DD

Suuret pusit kaikille:))) Marion.T

• Mirijon
        Marion.T kirjoitti:

Oli pakko tulla vielä kerran katsomaan kuinka täällä ei ilman meitä näköjään pärjätä:))
        Hauskat sullekin Jermu ja kiitokset riemastuttavan hauskasta vuodesta:)) Kjäh...Kjäh....
        Vaikka vanhuus ei omalla kohalla vielä ovelle kolkuttelekaan...niin viiskymppiset on kyllä ihan södejä:))) (ja ihan nuoriakin vielä)

(Pojan juttu meni ihan hyvin ja kaikki on taas ihan OK) Kiitos mii-su sympatiasta, sä olet niitä valopilkkuja ja samaten Goldie ja moni... moni muukin..

Mä en jätä jäähyväisiä vaan toivotan kaikille oikein hauskaa elämän jatkoo..kyllä se jatkuu, ja on aina yhtä ihanaa ja kaunista ja mukavaa ja....

Kiva että kommentoit taas pottuilemalla makkaragrillinpitäjä ;DD (siis uskoisin jo etukäteen näin):-DD

vaan kaino vinkki, että mitäpä sanoisitte jos minä minä ja taaskin minä Marion vaikka jäisinkin liven puolelle.

Ettehän sitä sallisi;)

Voi sinua höppänää!

• Bambi
        Marion.T kirjoitti:

että MarionT. lähtee live-puolelle sä tulet uudella nikillä. Hyeena olis ihan hyvä vai mitä tykkäät:DDDD

• muori munankuori
        Bambi kirjoitti:

että MarionT. lähtee live-puolelle sä tulet uudella nikillä. Hyeena olis ihan hyvä vai mitä tykkäät:DDDD

ihan omastakin takaa.
        Ei tää palsta kummonen paikka ole ollut tähänkään asti. Pelkkää haukkumista ja panettelua, ei ihme että kaikki mukavat nikin katoavat.
        Kateutta se on. Pohojalaasena kunnioitan reiluja arvoja ja täällä palstalla niitä ei ole näkynyt.
        Kymmenen pistettä kuitenkin Marionin ja Jermun jaksamiselle, ja penteleen sisukkaalle luonteelle, vaikka en heitä kuninkaallisiksi äänestäisikään.
        Sääli jos katoavat palstalta.
        Omat ääneni saisi Angi ja EMW.

• Marion.T kirjoitti:

ku kerroit että poikasi voi nyt hyvin...:)

Hyvää Uutta Vuotta sullekkin...ja muistathan,että tää palsta on täällä,ettet ihan liikaa tykästy siihen live-elämään..;)

• Bambi
        muori munankuori kirjoitti:

ihan omastakin takaa.
        Ei tää palsta kummonen paikka ole ollut tähänkään asti. Pelkkää haukkumista ja panettelua, ei ihme että kaikki mukavat nikin katoavat.
        Kateutta se on. Pohojalaasena kunnioitan reiluja arvoja ja täällä palstalla niitä ei ole näkynyt.
        Kymmenen pistettä kuitenkin Marionin ja Jermun jaksamiselle, ja penteleen sisukkaalle luonteelle, vaikka en heitä kuninkaallisiksi äänestäisikään.
        Sääli jos katoavat palstalta.
        Omat ääneni saisi Angi ja EMW.

että ne mihinkään katoaa. Jos nikki katoaa niin samat naamat jonkin toisen nikin takaa kuitenkin luuraa:))

• muori munankuori
        Bambi kirjoitti:

että ne mihinkään katoaa. Jos nikki katoaa niin samat naamat jonkin toisen nikin takaa kuitenkin luuraa:))

se on niin. Tunnistan kyllä sinutkin ihan helposti.
        En pidä kovin älykkäänä toisia nimimerkkejä haukkuvia kirjoittajia.
        Se on kateutta sen huomaa kilometrien päähän.
        Täällä maalla ihmiset vielä kunnioittavat toisiaan ja antavat apua jos tarvitaan.
        Tämä palsta on kuin teurastamo, jossa on teitä jotka eivät löydä koskaan mitään hyvää sanottavaa kenestäkään.
        Lueskelin aikani kuluksi rekisteröityjen nimimerkkien aikaisempia kirjoituksia, ja en ymmärrä miksi heitä pitää haukkua joka välissä. Ihan hauskoja kirjoituksia sieltä löytyi. Sain makeat naurut ja hyvän mielen, paha mieli tuli heidän puolestaan joita jatkuvasti palstalla arvostellaan.
        Kateus on itsellekin pahasta, jos joku osaa kirjoittaa paremmin, niin se on heidän lahjansa. Miksi sitä pitää kadehtia?

• Bambi

se on niin. Tunnistan kyllä sinutkin ihan helposti.
        En pidä kovin älykkäänä toisia nimimerkkejä haukkuvia kirjoittajia.
        Se on kateutta sen huomaa kilometrien päähän.
        Täällä maalla ihmiset vielä kunnioittavat toisiaan ja antavat apua jos tarvitaan.
        Tämä palsta on kuin teurastamo, jossa on teitä jotka eivät löydä koskaan mitään hyvää sanottavaa kenestäkään.
        Lueskelin aikani kuluksi rekisteröityjen nimimerkkien aikaisempia kirjoituksia, ja en ymmärrä miksi heitä pitää haukkua joka välissä. Ihan hauskoja kirjoituksia sieltä löytyi. Sain makeat naurut ja hyvän mielen, paha mieli tuli heidän puolestaan joita jatkuvasti palstalla arvostellaan.
        Kateus on itsellekin pahasta, jos joku osaa kirjoittaa paremmin, niin se on heidän lahjansa. Miksi sitä pitää kadehtia?

Mulla on niin monta tyyliä ja nikkiä ja keskustelujei aloitukset menevät niin laidasta laitaan etä et varmasti tunnista!Välillä vakavampaa ja välillä kevyttä hömppää. Mutta mielipiteeni MarionT.:stä juontaa hänen ilkeistä kommenteistaan. Kai ne hänen omasta mielestään ovat hauskoja. Kaikkihan itseään hauskana pitää. Kun vielä puuttuu arvostelukyky. Vai kunnioitetaan maalla toisia! Olen kaupunkilainen mutta kesät vietin lapsena ja nuorena maalla ja voi luoja sitä juoruilua. Siellähän ei ollut minkäänlaista yksityisyyttä ja tuskin on vieläkään. Mehukkaimpia juoruja olivat nämä "lehtolapset":DD
        Voitpa olla itse MarionT. who knows?

• muori munankuori
        Bambi kirjoitti:

Mulla on niin monta tyyliä ja nikkiä ja keskustelujei aloitukset menevät niin laidasta laitaan etä et varmasti tunnista!Välillä vakavampaa ja välillä kevyttä hömppää. Mutta mielipiteeni MarionT.:stä juontaa hänen ilkeistä kommenteistaan. Kai ne hänen omasta mielestään ovat hauskoja. Kaikkihan itseään hauskana pitää. Kun vielä puuttuu arvostelukyky. Vai kunnioitetaan maalla toisia! Olen kaupunkilainen mutta kesät vietin lapsena ja nuorena maalla ja voi luoja sitä juoruilua. Siellähän ei ollut minkäänlaista yksityisyyttä ja tuskin on vieläkään. Mehukkaimpia juoruja olivat nämä "lehtolapset":DD

Taidat olla itse lehtolapsi, kun noin katkerasti suhtaudut maalla asuviin ihmisiin.
        Ei meidän kylällä ole koskaan ollut juoruilua eikä panettelua. Tämä on pieni kylä ja kaikki tuntevat toisensa. "Lehtolapsia" on syntynyt aina ja syntyy edelleen. Kaikki lapset ovat suuri aarre, ovat he sitten avioliitossa syntyneitä tai sen ulkopuolella.
        Maalla kunnioitetaan toisia ihmisiä, mutta jos toinen on kovin hankala, niin ei hän silloin ansaitsekaan kunnioitusta.
        Täällä eletään omalla leppoisalla tavalla.
        Tunnut itse antavan ilkeitä kommentteja, etkö huomaa omia vikojasi? Vain muiden kirjoittamat jutut ovat ilkeitä, ei sinun?
        Marion on tietääkseni kaupunkilainen, olen asunut kaupungissa opiskelu-aikani ja se riitti.
        Kyllä täällä lakeuden keskellä tuntee elävänsä erilaista rauhallista elämää.
        Lapsenlapsia välillä hoidellessa kuluu aika. Ennen oli karjaa mutta ei se enää kannata.
        En vaihtaisi kaunista maaseutua kaupunkiin.
        Tuntuu että sinunkin hermosi ovat hyvin tiukalla, muuta tänne maalle niin alkaa helpottaa.
        Ja kyllä tunnistan sinut vaikka kirjoitteletkin usealla nimimerkillä.
        Kun ei ole työelämässä on aikaa katsella ja lueskella, myös täällä netissä. Täällä oppii yllättävän paljon.

• vaikka

Taidat olla itse lehtolapsi, kun noin katkerasti suhtaudut maalla asuviin ihmisiin.
        Ei meidän kylällä ole koskaan ollut juoruilua eikä panettelua. Tämä on pieni kylä ja kaikki tuntevat toisensa. "Lehtolapsia" on syntynyt aina ja syntyy edelleen. Kaikki lapset ovat suuri aarre, ovat he sitten avioliitossa syntyneitä tai sen ulkopuolella.
        Maalla kunnioitetaan toisia ihmisiä, mutta jos toinen on kovin hankala, niin ei hän silloin ansaitsekaan kunnioitusta.
        Täällä eletään omalla leppoisalla tavalla.
        Tunnut itse antavan ilkeitä kommentteja, etkö huomaa omia vikojasi? Vain muiden kirjoittamat jutut ovat ilkeitä, ei sinun?
        Marion on tietääkseni kaupunkilainen, olen asunut kaupungissa opiskelu-aikani ja se riitti.
        Kyllä täällä lakeuden keskellä tuntee elävänsä erilaista rauhallista elämää.
        Lapsenlapsia välillä hoidellessa kuluu aika. Ennen oli karjaa mutta ei se enää kannata.
        En vaihtaisi kaunista maaseutua kaupunkiin.
        Tuntuu että sinunkin hermosi ovat hyvin tiukalla, muuta tänne maalle niin alkaa helpottaa.
        Ja kyllä tunnistan sinut vaikka kirjoitteletkin usealla nimimerkillä.
        Kun ei ole työelämässä on aikaa katsella ja lueskella, myös täällä netissä. Täällä oppii yllättävän paljon.

kirjoitin "lehtolapsista" en itse todellakaan ole sellainen enkä omista sellaista eli se siitä aiheesta. Se oli vain esimerkki juorunaiheista joita pyöri kylillä ja kuuntelin lapsena kun naapurit juoruilivat. Täällä taitaa olla pelkkiä pohojalaasia vai mitä lakeuksia tarkoitat. Itse olen puoliksi pohjalainen sukujuuriltani ja olen huomannut että he ovat hyvin omahyväistä ja ylpeää porukkaa. Kaiken pitää olla isooo ja komiaaa ja he ovat sitä pareeeta porukkkaa: Moon meilt ja muut on meirän grannist...

• minä minä Marion
        mii-su kirjoitti:

ku kerroit että poikasi voi nyt hyvin...:)

Hyvää Uutta Vuotta sullekkin...ja muistathan,että tää palsta on täällä,ettet ihan liikaa tykästy siihen live-elämään..;)

osaa pysyä pois palstalta. Siihen se on ihan liian tyhmä;DD

• Suhina L
        minä minä Marion kirjoitti:

pois pysytteleminen on tyhmyyttä, sillä tämähän on halpaa lystiä, verrattuna vaikkapa kapakassa istumiseen ja mukin kallisteluun.

• kuin sinä
        Bambi kirjoitti:

ei ainakaan mitenkää sovi "Bambi" nimimerkiksi, valitsisit mieluummin nimimerkiksesi "touhoankka", vaikutat nimittäin ihan yhtä tyhmältä. (sarjishahmo sekin, mutta osuvampi siis sinulle) ;DDDDD

• olet niin
        vaikka kirjoitti:

kirjoitin "lehtolapsista" en itse todellakaan ole sellainen enkä omista sellaista eli se siitä aiheesta. Se oli vain esimerkki juorunaiheista joita pyöri kylillä ja kuuntelin lapsena kun naapurit juoruilivat. Täällä taitaa olla pelkkiä pohojalaasia vai mitä lakeuksia tarkoitat. Itse olen puoliksi pohjalainen sukujuuriltani ja olen huomannut että he ovat hyvin omahyväistä ja ylpeää porukkaa. Kaiken pitää olla isooo ja komiaaa ja he ovat sitä pareeeta porukkkaa: Moon meilt ja muut on meirän grannist...

omahyväinen itse, jos siellä muka tuollaisia on, miten kuvailit, pilkkasi tais sattua taaskin omaan nilkkaasi. ;DD
        (B)

• ihminen
        minä minä Marion kirjoitti:

D'ku-Bambi->touhoankka. Saitkos tuostakin sanomisesta nyt pienet vibat? Säälittävää kerrassaan.

• ei paljon tarvita
        Bambi kirjoitti:

sama jankutus jatkuu oot sitten bambi tai saara tai;DD ja luulet pysyväs tuntemattomana, kyl sut tunnistaa muutkin kun toi muori.

• sullakaan
        ei paljon tarvita kirjoitti:

sama jankutus jatkuu oot sitten bambi tai saara tai;DD ja luulet pysyväs tuntemattomana, kyl sut tunnistaa muutkin kun toi muori.

tälle yhteiskunnalle enää mitään annettavaa kun ehdit kyttäileen kuka kukin on. Mitä väliä? Kerro!

• kai säkin
        sullakaan kirjoitti:

tälle yhteiskunnalle enää mitään annettavaa kun ehdit kyttäileen kuka kukin on. Mitä väliä? Kerro!

senverran ymmärrät.

• tietoja
        kai säkin kirjoitti:

senverran ymmärrät.

säkin tarkoitat? Ei täällä kukaan ole sotujaan tarjonnut eikä kysynyt.

• kyselet
        tietoja kirjoitti:

säkin tarkoitat? Ei täällä kukaan ole sotujaan tarjonnut eikä kysynyt.

tyhmiä?

• vasta..
        kuin sinä kirjoitti:

ei ainakaan mitenkää sovi "Bambi" nimimerkiksi, valitsisit mieluummin nimimerkiksesi "touhoankka", vaikutat nimittäin ihan yhtä tyhmältä. (sarjishahmo sekin, mutta osuvampi siis sinulle) ;DDDDD

positiivinen kommentti. Liityit juuri riippakiviin itsekin.

• vasta varsinainen
        vasta.. kirjoitti:

positiivinen kommentti. Liityit juuri riippakiviin itsekin.

itse isä jumala, jolla on varaa tuomita?

• 1 ääni

koska hän on ehottomasti paras, ettäs tiiätte!

• verbaalivirtuoosi

totta kyllä. Hyvä persoona.

• vois aatella

Nannia, Rosaliita tai Suhinaa, jotenka siis heistä kullekin 1/3 -osa ääntä.

• Suhina L

Suhinä älläää, sillä saavathan presidenttiehdokkaatkin äänestää itseään.
        Varakuningattariksi käyvät goldie, Pirre ja mii-su, sekä marion.
        Heidän tehtäväkseen olen valintani jälkeen ajatellut cheerleaderina toimimista paraatissa.
        Plyymejä ja strutsin sulkia ja jalan nostoa korkealle marssiessa.
        Sen jälkeen sitten can can tanssi, missä Pirren uhkea povi hytkyy ja marionin upeat sääret pääsevät oikeuksiinsa, goldenin pyöreä peppu saa miehet hurmoksiin ja miisun nukkemaisen nätti naama lumoaa.

Vaaliruno:

"Äänestä Lempi kuningattareksi - eipä palstoilta
        puutu seksi!
        Turha on enää empiä, vaan riennä äänetämään Lempiä!"

V-merkkkiä näyttäen , voitto kotiin!

• Suhina L kirjoitti:

Suhinä älläää, sillä saavathan presidenttiehdokkaatkin äänestää itseään.
        Varakuningattariksi käyvät goldie, Pirre ja mii-su, sekä marion.
        Heidän tehtäväkseen olen valintani jälkeen ajatellut cheerleaderina toimimista paraatissa.
        Plyymejä ja strutsin sulkia ja jalan nostoa korkealle marssiessa.
        Sen jälkeen sitten can can tanssi, missä Pirren uhkea povi hytkyy ja marionin upeat sääret pääsevät oikeuksiinsa, goldenin pyöreä peppu saa miehet hurmoksiin ja miisun nukkemaisen nätti naama lumoaa.

Vaaliruno:

"Äänestä Lempi kuningattareksi - eipä palstoilta
        puutu seksi!
        Turha on enää empiä, vaan riennä äänetämään Lempiä!"

V-merkkkiä näyttäen , voitto kotiin!

Tuo oli jo siihen malliin repästy,jotta minä kyllä annan ääneni ehdottomasti Suhinalle!!

öhöm...pitäsköhän sit toi Yleismies äänestää kuninkaaks ettei vallan jää Suhina puuttees....meinaan noin puuttumaan ilman tuota oikeaa miespuoliskoa..;))

• Suhina L
        mii-su kirjoitti:

Tuo oli jo siihen malliin repästy,jotta minä kyllä annan ääneni ehdottomasti Suhinalle!!

öhöm...pitäsköhän sit toi Yleismies äänestää kuninkaaks ettei vallan jää Suhina puuttees....meinaan noin puuttumaan ilman tuota oikeaa miespuoliskoa..;))

Sinä tunnut ymmärtävän politiikan päälle.

Yleismies on sopiva kuningas.

Tekaisen tässä pienen kampanjarunon hänestä:

- Yleismies on sopiva kunkku, eikä mikään tyhjä runkku.
        Valtaistuimella kun istua kökötää, niin aina housuissa tököttää.

• Suhina L kirjoitti:

Sinä tunnut ymmärtävän politiikan päälle.

Yleismies on sopiva kuningas.

Tekaisen tässä pienen kampanjarunon hänestä:

- Yleismies on sopiva kunkku, eikä mikään tyhjä runkku.
        Valtaistuimella kun istua kökötää, niin aina housuissa tököttää.

Pitäsköhän mun sittenki ite yrittää..;))
        vitsi vitsi...:DDD

• Yleismies on
        mii-su kirjoitti:

Yleismies ja sen tumppu, et kai äänestä samaa kuninkaaksi ja kuningattareksi;DD

• Suhina L
        Yleismies on kirjoitti:

poika!
        Voithan sinäkin osallistua kilpailuun.
        Pistä vain ansiolistasi esiin ja hommaa hyvä kampanjapäällikkö!

Ei saa olla katkera ja kade! Sinullakin on vielä mahdollisuutesi - kaikki meriitti kehiin vaan!
        Jokaiselle löytyy joku kannattaja, ja kun oikean henkilön löydät itseäsi markkinoimaan, niin voit voittaa jonkun kilpailunkin vielä.
        Vaikkapa vainoharhaisuuskisan.)

• Yleismies on kirjoitti:

tumppuja oo meinannu äänestää....:O
        onks tumppu sulle jotenki erityisen tuttu ku jaksat siitä löpistä? ;)

• Suhina L
        mii-su kirjoitti:

tumppuja oo meinannu äänestää....:O
        onks tumppu sulle jotenki erityisen tuttu ku jaksat siitä löpistä? ;)

tumppuaan ikävä kun tumppu se on pesulassa.

• Suhina L kirjoitti:

tumppuaan ikävä kun tumppu se on pesulassa.

no eikös sillä reppanalla ole varatumppua ku toinen joutuupi välillä pesuun? ;) sen ois pitäny pyytää pukilta toinen tumppu lahjaks...:D

• Suhina L
        mii-su kirjoitti:

no eikös sillä reppanalla ole varatumppua ku toinen joutuupi välillä pesuun? ;) sen ois pitäny pyytää pukilta toinen tumppu lahjaks...:D

tumppua, mutta kun puolilukutaitoinen velimiehensä oli pukkina, niin se toi sille tutin. T - kirjaimella kun alkavat kumpikin.
        Poju oli pannut toivomuslistan kynnysmaton alle ja velimies sitä sitten tavaili. Teellä alkavaa luuli tutiksi.

• Suhina L kirjoitti:

tumppua, mutta kun puolilukutaitoinen velimiehensä oli pukkina, niin se toi sille tutin. T - kirjaimella kun alkavat kumpikin.
        Poju oli pannut toivomuslistan kynnysmaton alle ja velimies sitä sitten tavaili. Teellä alkavaa luuli tutiksi.

Että sit meni velipoika pilaamaan joulun ku jäi tumppu saamatta...;) ku ois tuon tienny,nii oisin lähettäny sille reppanalle useamman,nii ois tuota vaihteluaki piisannu..;DDD

• Suhina L
        mii-su kirjoitti:

Että sit meni velipoika pilaamaan joulun ku jäi tumppu saamatta...;) ku ois tuon tienny,nii oisin lähettäny sille reppanalle useamman,nii ois tuota vaihteluaki piisannu..;DDD

karvaisen tumpun, mutta posti ehdittiin sulkea ja kun on näitä velvollisuuksia kertynyt vähän liikaakin,niin myöhästyin tapojeni vastaisesti.

Ehtiihän hänelle vieläkin laitta parit tumput, ja olisi kiva nähdä kun hän kokeilee niitä, ovatko sopivaa kokoa:D

• sopisivat myös

Capt.Cöpenicci ja Yleismies, joten kumpaisellekin 1/2 ääntä.

• huomioidaan siis seniililitkin

Äänestäjille tästä kovaa teetä ja torvisienikeittoa, soiton kanssa

• jassoo
        huomioidaan siis seniililitkin kirjoitti:

Äänestäjille tästä kovaa teetä ja torvisienikeittoa, soiton kanssa

vai niin, tämmöistä seniilisanahepreaahan me tällä kaikki muutkin pyöritellään, joten eikus mukaan vaan kisaan!

• myös mukaan

ehokkaaksi.

• nähneeni

kuluneena vuonna montakaan hyvään keskusteluun johtanutta avausta, turha jakaa siis titteleitä. Sen sijaan ensi vuonna voisi yrittää parempaa.

• muori munankuori

vaan kirjoittamisesta yleensäkin. En kannata kenenkään valintaa, täällä kaikki kirjoittelevat oman kykynsä mukaan.
        Haukkumiset ovat raukkamaisten kirjoittajien kirjoittamia, siinä olen aloittajan kanssa samaa mieltä.

• Kuivelo

vaan kirjoittamisesta yleensäkin. En kannata kenenkään valintaa, täällä kaikki kirjoittelevat oman kykynsä mukaan.
        Haukkumiset ovat raukkamaisten kirjoittajien kirjoittamia, siinä olen aloittajan kanssa samaa mieltä.

hyviä keskusteluja, voisi arvioida hyviä keskustelijoita. Riidellä ovat useimmat osanneet.

• muori munankuori
        Kuivelo kirjoitti:

hyviä keskusteluja, voisi arvioida hyviä keskustelijoita. Riidellä ovat useimmat osanneet.

saa omat haukkumisensa niin kannattaako enää kirjoittaa?
        Haukkumiset ovat täällä yleensä hyvin yksipuolisia ja nämä nikit eivät ole koskaan itse aloitaneet riitaa.
        Olen seurannut palstaa pari vuotta ja nähnyt nikkien vaihtuvan, en tiedä kuinka paljon ihmiset nikin takana vaihtuvat.
        Mutta nämä kaksi ovat olleet piristävä poikkeus seksikyselyihin ja "mitä teen kun olen rakastunut itseäni vanhempaan naiseen" tai klitoris Ajomies höpinöihin joita täällä on saanut lukea tuutin täydeltä, itse klikattuja lukijamääriä myöten. Tai Yleismiehen salarakasjuttuihin.
        En muista lukeeeni yhtään seksi juttua jossa nämä olisivat olleet mukana.
        En äänestä ketään ja näilläkin on ollut omat puutteensa.
        Hullua aloittaa tälläinen keskustelu. Kai jokaisella on hyvät ja huonot puolensa.

• tavoiteltavana

saa omat haukkumisensa niin kannattaako enää kirjoittaa?
        Haukkumiset ovat täällä yleensä hyvin yksipuolisia ja nämä nikit eivät ole koskaan itse aloitaneet riitaa.
        Olen seurannut palstaa pari vuotta ja nähnyt nikkien vaihtuvan, en tiedä kuinka paljon ihmiset nikin takana vaihtuvat.
        Mutta nämä kaksi ovat olleet piristävä poikkeus seksikyselyihin ja "mitä teen kun olen rakastunut itseäni vanhempaan naiseen" tai klitoris Ajomies höpinöihin joita täällä on saanut lukea tuutin täydeltä, itse klikattuja lukijamääriä myöten. Tai Yleismiehen salarakasjuttuihin.
        En muista lukeeeni yhtään seksi juttua jossa nämä olisivat olleet mukana.
        En äänestä ketään ja näilläkin on ollut omat puutteensa.
        Hullua aloittaa tälläinen keskustelu. Kai jokaisella on hyvät ja huonot puolensa.

saati palkittavana että puhutaan vain itsestään tai että keskitytään haastamaan riitaa. Riidan yllyttäjä ja jatkaja on yhtä onneton kuin se joka provosoidaan se alkamaan. Hyvät keskustelijat ovat kadonneet, on heitä täällä ennen ollut.

• muori munankuori
        tavoiteltavana kirjoitti:

saati palkittavana että puhutaan vain itsestään tai että keskitytään haastamaan riitaa. Riidan yllyttäjä ja jatkaja on yhtä onneton kuin se joka provosoidaan se alkamaan. Hyvät keskustelijat ovat kadonneet, on heitä täällä ennen ollut.

he ovat kadonneet, ehkä he ovat vain vaihtaneet nimimerkkiä ja tekniikkaa.
        Ei kiltit ja hiljaiset pärjää tällä palstalla.

• Kas näin

Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1462
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      923
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      892
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      57
      883
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      806
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      693
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      690
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      334
      664
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      654
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      626
    Aihe