Onko kellään kokemusta linkistä löytyvästä laitteesta?
http://www.gigapower.fi/uusi.html
Gigapoveria
3
818
Vastaukset
jollakin kokemuksiakin on, sillä höynäytettäviähän aina löytyy.
Tuollaiset laitteet tulevat aina silloin tällöin myyntiin milloin milläkin nimellä. Yhteistä niille kaikille on, ettei niistä hyödy kukaan muu kuin myyjä, joka sitten vähin äänin häippäsee rahat mukanaan. Itse laitteesta ei käyttäjälle ole koskaan ollut eikä tule olemaan yhtään mitään hyötyä.
Miten voi olla mahdollista, että vieläkin on ihmisiä, joille perusasiat niin fysiikassa kuin kemiassakin ovat täysin nollatasolla ja siten he tuollaisten huijareitten valheellisiin lupauksiin sortuvat?
Sama koskee myön sähköisiä "vedenpuhdistuslaitteita", joita mm. Bauer -nimellä myy muuan Klaukkalalainen huijari.- osta
Ostaostaostaostaosta,,osta
- sitroen sitten
kysyn vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097199
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434594- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301758
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431277