Älä lue jos et halua tietää mitä oc:n jaksoissa tapahtuu....

-minä-

Eli olen katsonut kaikki 2 tuotantokauden jaksot. Marissa rakastuu Sethin entiseen tyttöystävään eli Alexiin. He alkavat seurustelemaan, mutta myöhemmin Rayan ja Marissa ovat yhdessä niin kuin myös Seth ja Summer. Sarjaan palaa myös Rayanin veli Tray, joka yrittää raiskata Marissan Rayanin ollessa Miamissa Sethin ja Sandyn kanssa. Kirsten alkaa ryyppäämään ja joutuu vieroitukseen. Caleb kuolee sydänkohtaukseen ja sarjan lopussa Marissa ampuu Rayanin veljen Trayn.

27

9077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ööö

      No ompa jutut!!!

    • minä99

      no joo o...oli pakko lukee ku en voinu vastustaa kiusausta:D no tiiämpähän nyt että marissa ja ryan palaavat yhteen, se on pääasia..

    • niin...

      ...sarjan lopussa? 3.tuotantokauden kuvaukset ovat vasta käynnissä...

      • tiuku

        eiköhän kirjoittaja tarkoittanut että 2 tuotantokauden lopussa. järkeä saa käyttää.


      • i love o.c.

        kolmannentuotantokauden jaksot on kuvatu jo aikoja sitten ne on kuvaamassa nelosta!!! oon kattonu muutamanjakson 3 tuotantokaudelta :P


    • Jennu

      Ei kai O.C lopu kokonaan??Se ei voi loppua.Eikä Marissa voi alkaa seurustelemaan Alex:in kanssa!!!Miten sä voisit muka tietää noi jutut?!Et sä niitä tiiä vaan keksit noi jutut omasta päästäs!Mix Marissa ampuis Ryan:in veljen??

      • miserable

        marissa ampuu treytä koska jannu melkeen tappaa veljensä, eli ryanin...siinä syytä kerrakseen. mutta eihän se trey siihen kuole.


      • -minä-

        Kyllä mä varmasti tiedän, että mitä 2 tuotantokauden jaksoissa tapahtuu ku olen jo kattonu ne. En todellakaan keksiny niitä päästäni...jos et usko ni sit et usko, mutta näet sitten myöhemmin ku Marissa rakastuu Alexiin ja Marissa ampuu Rayanin veljen, koska Trey yrittää raiskata Marissan. Myös Julie ja Jimmy palaavat yhteen.


      • enkerro

        idiootti! ei se niit oo keksiny vaa se on kattonu sen kokonaa k0ska 2 tuotantokausi on myynnissä!!ja marissa ja ryan palaa yhtee nii mitä välii jos marissa ja alex hengailee jpossai vaihees,ääliö!!


    • kesä

      voi ei höh en voinut vastustaa kiusausta ja tässä sitä nyt ollaan ark! Hei miten oot saanu katottua kaikki 2kauden jaksot??

      • jup

        On netissä englanninkielisillä sivuilla vaikka kuinka paljo.


      • -minä-

        Tilasin sen 2 tuotantokauden netistä. Se maksoi toimituskuluineneen n. 56 €.


      • Nimetön
        jup kirjoitti:

        On netissä englanninkielisillä sivuilla vaikka kuinka paljo.

        Kun trey on yrittänyt raiskata Marissan ja Marissa kertoo Ryanille, Ryan menee Treyn luokse sitten ne tappelee sitte marissa tulee ja näkee trey kuristavan ryanii sit marissa ampuu treyn. mutta hän ei kuole.


      • miserable
        Nimetön kirjoitti:

        Kun trey on yrittänyt raiskata Marissan ja Marissa kertoo Ryanille, Ryan menee Treyn luokse sitten ne tappelee sitte marissa tulee ja näkee trey kuristavan ryanii sit marissa ampuu treyn. mutta hän ei kuole.

        mut eihän marissa kerro sitä ryanille, vaan se saa kuulla sen kiertotietä (kuten yleensä)...kun marissahan ei halunnu kertoo sitä ryanille,ku tiesi miten se reagois siihen.


    • Tanja

      jos oc loppuu multa menee elämän halutt.....tuleeks sit 3 kausi ko 2 loppuuu sano jooo!!!!!!!!!!!???????????

      • 15w

        nii se juliehan myrkyttää calebin


      • -minä-

        Juu sit ku Oc:n 2 tuotantokausi loppuu ni varmaan sit lokakuussa alkaa 3 tuotantokausi...luin jostain et Jenkeissä on nyt meneillään 7 tuotantokausi...joka taitaa olla myös viimeinen...harmi. =(


      • Delfcuk
        -minä- kirjoitti:

        Juu sit ku Oc:n 2 tuotantokausi loppuu ni varmaan sit lokakuussa alkaa 3 tuotantokausi...luin jostain et Jenkeissä on nyt meneillään 7 tuotantokausi...joka taitaa olla myös viimeinen...harmi. =(

        Jenkeissä on meneillään kolmas tuotantovuosi telkkarissa. Kaikki systeemit ja jutut voi käydä kattoo niitten kotisivuilta:http://www.fox.com/oc/


      • -minä-
        Delfcuk kirjoitti:

        Jenkeissä on meneillään kolmas tuotantovuosi telkkarissa. Kaikki systeemit ja jutut voi käydä kattoo niitten kotisivuilta:http://www.fox.com/oc/

        Taidat olla ihan oikeassa,että jenkeissä menee Oc:n 3. tuotantokausi. En muista,mistä olisin lukenut sen, että jenkeissä menisi 7. tuotantokausi...pahoittelen.. =/


      • -minä-
        15w kirjoitti:

        nii se juliehan myrkyttää calebin

        Julie yrittää myrkyttää Calebin, mutta ei loppujen lopuksi myrkytä sitä.


    • OCaddicted

      Moikka, voitko kertoo kaikka juonipaljastukset mitä tiiät!?!?!?!

      • -minä-

        Lue tuo ensimmäinen viesti...siinä on joitain juonipaljastuksia...


      • OCaddicted
        -minä- kirjoitti:

        Lue tuo ensimmäinen viesti...siinä on joitain juonipaljastuksia...

        Kiitti, mut voisikko kertoo lisää ja vähä laajemmi? jos viittisit?


    • Tuula

      Niin ku se Kristen ajaaa sen kolarin ni kuoleeks seki?

      • -minä-

        Ei kuole...


      • ocbitch

        kirsten kuolee


    • Temu13

      No vittu oon tiennyt ton jo vuosi sitten kun sain ennen joulua ton tuotantokauden ja saan seuraavassa kuussa kolmastuotantokauden

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe