Mitä on sovinismi? Ja miksi sellainen palsta on täällä.
Minun mielestäni:
sovinismi = Vastakkaisen sukupuolen väheksymistä, alentamista, esineellistämistä ja yksioikoistamista sukupuolesta riippumatta.
Mitä on sovinismi?
5
504
Vastaukset
- on vastareaktio
feministien alituiselle miesten ivaamiselle
- M135
"Sovinismi on vastareaktio feministien alituiselle miesten ivaamiselle"
Periaatteessa ei.
Koska sovinismi on jo sanana ollut kauemmin käytössä kuin feminismi.
Sovinismi on ajan saatossa tarkoittanut montaa asiaa.
Sovinismissa aiemminkin käytössä ollut isänmaallisuus yhdys, on nykyään myös osana nykysovinismia.
- M135
"Mitä on sovinismi? Ja miksi sellainen palsta on täällä."
- On erittäin reilua, että on tällainen palsta olemassa. Täällä mies saa sanoa aivan rauhassa, että nyt perustetaan yritys, jossa on 100 % miehiä. Tällainen on erittäin tärkeää.
On erittäin törkeää puuttua miehen elämään lakisääteisesti, jättämättä miehelle sanavaltaa.
"Minun mielestäni:
sovinismi = Vastakkaisen sukupuolen väheksymistä, alentamista, esineellistämistä ja yksioikoistamista sukupuolesta riippumatta."
- Tuota sovinismi ei ole. Sovinismi ei vähättele nais-sukupuolta.
Sovinismi ei puutu naisen elämään. Sovinismi on miesten keskinäistä toimintaa yhteisen hyvän vuoksi.- mieltä
olette benito mussolini:sta..hän oli sovinisti
- M135
mieltä kirjoitti:
olette benito mussolini:sta..hän oli sovinisti
"mitä mieltä olette benito mussolini:sta..hän oli sovinisti"
- En ota kantaa ihmisiin, joita en ole henkilökohtaisesti nähnyt/tavannut. Ainakaan jos joku sitä kysyy. Itse saatan oma-aloitteisesti kertoa joistakin, mutta se on eri asia.
- Tai en sano mielipidettä täällä keskustelijoistakaan, jos ei keskustellut minun kanssa Suomi24.fi vähintään 100 viestin verran, ja senkin jälkeen oma henkilökohtainen mielipiteeni henkilöstä voi jäädä pimentoon ja/tai sitä ei voida vielä edes muodostaa.
- Mutta voitte kysyä jotakin muuta, vaikka yleisellä tasolla, ilman henkilökohtaisia arvioita joistakin ihmisistä tyyliin mitä mieltä yksinvaltiaista ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241751
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791676Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651353Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3241325Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231308- 431278
- 251225
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611152