Pelko persiissä: tilattu uusi auto, suht harvinainen erikoismalli. On tullut jo kuulemma pari viikkoa sitten liikkeeseen,vaan en ota sitä ennen tammikuuta koska haluan rekisteröidä -06 puolella.
Olen kuullut huhuja, että autoliikkeet olisivat laittaneet tilapäiset koekilvet asiakkaiden tilattuihin autoihin ja antaneet muiden asiakkaiden/henkilökunnan koeajaa autoa ennen sen luovutusta asiakkaalle, mittari tietenkin "ruuvattuna"! Voiko pitää paikkansa? Miten asian voi tutkia ennen auton hyväksymistä luovutustilaisuudessa??
Tilattu auto esittely-
7
2034
Vastaukset
kyllä se sun auto on siellä koeajossa.Tai mun auto ainakin oli ennenkuin sain käyttööni.
- M.Erkki
Ihan höpöjä kuvittelet.Uusi auto käy koeajolla luovutushuollon yhteydessä, yleensä tällä matkalla km kertyy max 20.Ei niitä asiakkailla ajateta kunnon merkkiliikkeissä.Vai mistä lienette autonne tilanneet...
- QWE
...taitaa olla urbaani legenda. Ei kukaan ns. merkkiliikke ota riskiä uuden auton mittarin ruuvauksesta. Jos tästä jäisi kiinni, niin petoshan se olisi. Kyllähän uudessa on pohjalla kilometrejä, nehän ovat tulleet siirroista ja luovutushuollon koeajosta. Tietenkin, jos kilometrejä ei löydy mittarista, sitten on ainakin syytä epäillä... nollausta. Sitä en pois sulje, että koko liikkeen henkilökunta käy koeistumassa "harvinaisen" mallin, kun sitä puunataan luovutuskuntoon.
- Nimetön
Legenda. Mikäli pitäisi paikkansa autoa ei ole pakko ottaa vastaan = käytetty.
Merkkiliike ei ole tyhmä ja ala leikkimään asiakkaan autolla. Eri asia on joku työntekijä. On saanut yhdessä liikkeessä asentaja potkut välittömästi, koska mittarissa oli 300 - km.
Erikoinen ? Maybach vai Lada ? Molemmat Suomessa erikoisia uusina autoina nykyisin. - fvfv
jos hiukankaan juttusi haiskahtaisi todelle, en ostaisi tuossa tapauksessa sitä autoa.
- olipa kerran...
kaukaisessa maassa autokauppias joka ajatti jo myytyjä.......... PERU PERU PERU !!! Ajettele, tehtaalla joku on saattanut istua sinun harvinaisessa autossasi !
Itse olen merkkiliikkeissä muutaman kerran halunnut koeajaa autoa, joka on jo myyty, koska vastaavaa ei ollut muuten pitkään aikaan saatavilla testattavaksi (Esim. tavallista isommalla moottorilla varustettu malli). Ei ole onnistunut kertaakaan, vaikka olisin heittänyt vain pari kierrosta autoliikkeen ympäri... Olisin saattanut ehkä koeajon perusteella jopa kyseisen mallin itsellenikin tilata, mutta piti kääntyä kilpailevan merkin puoleen, josta vastaavantehoista autoa löytyi koeajoon. Ihmetyttää vain, miksi nämä "myydyt" autot seisovat liikkeessä viikkotolkulla... sen kyllä ymmärrän, jos joku ostaa auton Joulukuussa, mutta haluaa siirtää rekisteröinnin Tammikuulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450