Mua on jo viikkokausia vaivannut ihan uskomattoman helvetillinen kipu tuolla vasemman jalan jalkaholvissa. Kipu tuntuu oikeestaan koko ajan, ja kävellessä luonnollisesti pahenee. Alkaa mennä jo hermot.. Kipu on sellasta tosi pistävää, tuntuu joka askeleella ku puukolla survaistas.. Osaisko joku sanoa et mistä tollanen kipu johtuu?
V-mäinen kipu jalkaholvissa
3
2048
Vastaukset
- luupiikkikin
Niin voisikohan se olla luupiikki. Itselläni oli sellainen ja tuntui joka askeleella. Terveyskeskuslääkäri määräsi tulehduskipusalvaa ja käski ostaa kantapehmusteet apteekista, joita myydään ihan luupiikkivaivaan. Toisissa on sellainen aukko keskellä, jotta kipukohta ei tunnu askeltaessa. Itse tein sellaisen kuitenkin vaahtomuovista. Ostin pyöreää liikavarvaslaastaria, jossa on tuo reikä ja laitoin kipupaikan ympärille. Teetätin kengänpohjalliset ja enää ei ole vaivannut. Ehkä olisi hyvä käydä näyttämässä sitä lekurille, jos et ole varma vaivasta ja se jatkuu.
- Jousimies nainen
Hei,
mulla oli pitkään kipua molemmissa jalkakaarissa, onko se sama kun jalkaholvi. Vaivani helpottui, kun aloin myöskin sisällä pitämään kenkiä, tossuja, jotka tukivat jalkoja. Meillä on kovat lattiat ja minulla on korkea jalkakaari. Vaivat on hävinnyt kokonaan. - lämpöä
Kokeile auttaisko seuraava (itselläni samanlaista vaivaa ajoittain): Laita esim. 1,5 litran limpparipulloihin kuumaa vettä hanasta. Täytä pari pulloa ja istu niiden päälle. Ja yhden pullon voisit täyttää ja pitää säären etuosassa/pohkeen takaosassa.
Jostain syystä minulla auttoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315736- 363781
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833313- 122728
- 292202
- 122147
- 1621906
- 161484
- 1051362
- 1371174