maserati

228i biturbo

Käykö tällä palstalla ainuttakaan Maseratin omistavaa tai edes sellaisen tuntevaa? Tarttisin tietoa ja mahdollisesti kirjallisuutta jos löytyy. Kyseisestä autosta todella hankalaa saada mitään tietoa.

8

1742

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perään haikailet

osta oikea auto jolla voi ajaa ja jossa on oikea moottori.esimerkiksi jenkki40-70 luvulta.maseratit on homojen kalustoa.ethän vain sinä kuulu heihin

• joo...

Sinä taidat kuulua ,kun on kokoajan mielessä...
        Kaveri puhuu AUTOISTA ja sinä homoista.

• Jaqu

Yleensä toisten poikien seksuaalisesta taipumuksesta kiinnostuneet pojat ovat joko homoja tai noin 15- vuotiaita nulikoita, jotka ovat vielä ihan pikkiriikkisen epävarmoja omasta identiteetistään. Sinä kuulut aika selkeästi tuohon jälkimmäiseen ryhmään joten STFU.

• nuo kirjaimet
        Jaqu kirjoitti:

Yleensä toisten poikien seksuaalisesta taipumuksesta kiinnostuneet pojat ovat joko homoja tai noin 15- vuotiaita nulikoita, jotka ovat vielä ihan pikkiriikkisen epävarmoja omasta identiteetistään. Sinä kuulut aika selkeästi tuohon jälkimmäiseen ryhmään joten STFU.

stfu

• .=.
        nuo kirjaimet kirjoitti:

stfu

S H U T T H E F U C K UP

• biturbo
        .=. kirjoitti:

S H U T T H E F U C K UP

Kateus on kauhea kansantauti. Ei tää yksilö nykyisessä kunnossaan anna aihetta kateuteen. Noilla jenkkifaneilla ei tunnu olevan muuta korvien välissä kuin oma ego ja sen seurauksia saa sit muut lukea. Kyllähän auton merkki, maine,menestys yms. asiat tekevät siitä joko halutun tai hyljeksityn ja sitä yhtä ja oikeaa autoa ei varmaan ole olemassakaan. Milläs se jenkkimies ajelee, ehkäpä fordilla tai cadillacilla, sama se mut minä aion ajaa Maseratilla ja takaan et kyllä se jenkki ja bemarimiestenkin pää kääntyy eikä niskassa tunnu yhtään jäykkyyttä. Eikä tarvii mitään tuninkia.

• perään haikailee

jos joku pitää jalorotuista maseratia romuna, ei ainakaan kannata mennä tekemään sitä emämöhläystä, että vertaa niitä jenkkeihin.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe