lupauksia?

peppi

Meinaattekos tehdä uutena vuotena lupauksia? Perinteistä tipatonta tammikuuta tai pössyttelyn vähentämistä...vai lupaatko olla mukavampi kanssaihmisille, vai mitä?

Itte meinasin pitää sen tipattoman tammikuun ja samalla vähentää tupakkiakin...
Onko muita ”taistoon lähtijöitä”?

9

953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diipadaapaduu

      Lupaan jättää akkani ja lopettaa viinan ja huumeiden käytön

    • pari kk sitten

      itselleni että asun "uutena vuotena" omassa kämpässä. yksin.

      ja se lupaus on jo toteutunut =)

      • pois

        Savonlinnasta.


    • Lupaan huudattaa metallia ensi vuoden taas niin että kattopellit lentelee.

      Lupaan myös yrittää ymmärtää vähäosaisia kuten esim. lahtelaisia heidän turhissa provoyrityksissään saattaa Savonlinnapalsta taistelutantereeksi.

      Lupaan myös juoda viina vähemmän kuin tänä vuonna(sillä ehdolla että alko on jouluna auki)

      Lupaan tehdä kaikkeni sen eteen, että liito-oravien oikeuksia ei rikota. Jokaiselle pikkukurrelle täytyy löytyä pesäpuu ja sinne pähkinöitä ja muuta hyvää sapuskaa. Pesimäalue on sitten myös rajattu ja sinne on hämäläisiltä pääsy kielletty. Liitelemisiin!

      • peppi (ap)

        Sulla on loistavia lupauksia, SavoRULES !!!

        Yhdyn täydellisesti edelliseen mielip(uoleen)iteeseen...


      • peppi (ap) kirjoitti:

        Sulla on loistavia lupauksia, SavoRULES !!!

        Yhdyn täydellisesti edelliseen mielip(uoleen)iteeseen...

        Olen muutenkin todella erinomainen yksilö ja aivan mahtava äijä.

        Pidän lupaukseni 0,00001%varmuudella ja vaikka Alko olisi kiinni jouluna ei se mitään. Aion silti vetää lärvit uutena vuotena ja lähden kaupungille ilostuttamaan Savonlinnan naisia.

        Kaiken lisäksi saanhan minä loppuvuoden päivinä tehdä mitä huvittaa. Ei se vuosi 2006 ala vasta kun lauantain ja sunnuntain välisenä yönä.

        PS: Muistakaa hyvät Savon ihmiset, että liito-oravat ovat ystäviänne. Pähkinä silloin tällöin kurrelle pitää Olavi-Osccarin erossa kauniista toristamme.


      • sola"

        Hyvää Uuttavuotta Muru! (hämeestäKIN)

        ... ;)


    • pitäs tehhä

      Mie luppaan että ku 1.1.2006 eka kerran herään, laitan soittimeen soimaan Zen Cafeen "uudenvuodenpäivä" biisin ja se tiivistääkin kaikki ne miun luppaukset :)

    • Karkkilakko

      Nyt kun kinkku on syöty ja suklaatit heitetty huiviin, alkaa jommonenkin urakka vieroittua sokerihumalasta. Jatkukoon joulua ennen ollut elämänmeno.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe