Sodom, Destruction ja Kreator

germanthrasher

Sodom:

Omistan jo M-16 levyn, Lords of Depravity Pt.1 DVD ja Agent Orange on hankinnassa.
Mitä kannattaisi hankkia seuraavaksi?

Destruction:

Live Discharge löytyy hyllystä ja The Antichrist hankinnassa, mitä suosittelette sen jälkeen?

Kreator:

Enemy of Godin omistan, kova levy. Mutta minulla on myös 90-luvun best of-kokoelma Voices of Transgression, joka on aika paska. Täällä on kiistelty Kreatorin melodisemmista levyistä, enkä sano että melodisuus huonontaisi biisejä, mutta tämän kokoelman biisit eivät vaan toimi. Joten 90-luvun tuotoksista kannattaa pysyä kaukana?

5

479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa ehdottomasti Sodomilta ostaa myös Obsessed by cruelty ja Persecution mania sen Agent orangen lisäksi.

      Destructionilta kannattaa hankkia vaikka ihan järjestyksessä ensimmäisestä uusimpiin.

      No Kreatorilta onkin 90 luvulla tullut paljon kokeellisempia levyjä, mutta ensimmäisestä Coma of soulsiin on kunnon tykitystä. Varsinkin Ensimmäinen ja toinen levy. Ja sitte uudemmista on ihan hyviä Violent revolution ja juuri tuo Enemy of god.

      • thepileofbonesunited

        No heti M-16:n jälkeen suosittelisin Code Redia ja Persecution Maniaa.. tappokamaa kummatkin! Sodom on.


    • Bad Obsession

      Itse suosittelen coma of soul ja Extreme agression levyjä.

    • ...

      Osta Kreatorilta Pleasure to Kill & Extreme Aggression, ja Destructionilta Infernal Overkill.

      • KaamosMaster

        Siinä yksi kova levy Destructionilta.

        Kreatorilta suosittelen Extreme Aggressionia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      261
      6108
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      145
      3586
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2599
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2052
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1625
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1621
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1473
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1290
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      106
      1143
    Aihe