Metallimusiikkivinkkejä?

Apina

Hoi!

Ent tiedä onko paras mahdollinen palsta kysellä tätä, jos on parempia foorumeja laita linkki.

Olen siis valaistunut ja alkanut kuunnella raskaampaa materiaalia.

Mikä iskee:
- Slayer
- Death
- Sepultura
- Stam1na
- King Diamond

Muutamia mainitakseni.

Ei iske:
-liiallinen ördäys, riippuu vähän bändistä, esim Deicide ja Obituary menee toisinaan ihan liiallisuuksiin, toisaalta taas esim. Death, Morbid Angel ja Opeth iskee.

Siis vinkkejä mitä kuunnella ja mistä levyistä aloittaa? Em. jo tuttuja. Samoin Slayer, Entombed, Soilwork jne...vinkkejä siis kiitos.

16

1833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iskeekö tollanen

      oikeen visuaalisuuden kaikilla osa-alueilla esitetty matsku. (eli musavideo) ite suosin forever kipaleta=)

    • .-.-.-.-.-.

      Hyviä bändejä on dimmu borgir, cradle of filth, in flames, old mans child ja catamenia. paras musiikkivideo on dimmu borgirin progenies of the great apocalypse.

      • Vaaria tästä neuvosta. Nuo kaikki bändit on todella huonoa metallimusaa.


      • Cruelty
        hell_patrol kirjoitti:

        Vaaria tästä neuvosta. Nuo kaikki bändit on todella huonoa metallimusaa.

        toiset tykkää toiset ei. esim. minä tykkään noista kaikista paitsi in flamesista. muut erittäin hyviä bändejä.


      • Hölle_Patrulle
        hell_patrol kirjoitti:

        Vaaria tästä neuvosta. Nuo kaikki bändit on todella huonoa metallimusaa.

        Mikään noista ei ole hyvää metallimusaa. Lue läpi nimim. hell_patrolin viestejä tältä foorumilta, sieltä löytyy totuus. Kaikki, mistä hän ei pidä, on merkityksetöntä epämusiikkia ja totaalista paskaa. Kyllä asia on näin!


      • Apina

        Sitten olikin melko älyllistä keskustelua. Pitänee etsiä joku muu kanava


      • Hölle_Patrulle
        Apina kirjoitti:

        Sitten olikin melko älyllistä keskustelua. Pitänee etsiä joku muu kanava

        Kannattaa toellakin yrittää etsiä joku älyllinen keskustelupalsta. Täällä saattaa saada joitakin asiallisiakin vinkkejä, mutta vimeistään nimimerkit hell_patrol ja Aggressor_Pervessor lopettavat järkevän keskustelun lyhyeen. He kun määräävät maailmassa mitä musiikkia saa kuunnella ja mitä ei.

        Jos löydät tasokkaampaa keskustelua jostakin, laita siitä vinkkiä tännekin. Siirryn oitis pois tältä roskapalstalta.


      • Apina kirjoitti:

        Sitten olikin melko älyllistä keskustelua. Pitänee etsiä joku muu kanava

        tänne http://www.finnish-metal-forum.tk niin saat keskustella hyvistä bändeistä. Ei nämä täällä osaa kuin provota ja vittuilla


      • Hölle_Patrulle kirjoitti:

        Mikään noista ei ole hyvää metallimusaa. Lue läpi nimim. hell_patrolin viestejä tältä foorumilta, sieltä löytyy totuus. Kaikki, mistä hän ei pidä, on merkityksetöntä epämusiikkia ja totaalista paskaa. Kyllä asia on näin!

        Kannattaa selata niitä viestejä jos haluaa kuunnella hyvää musiikkia.


      • Hölle_Patrulle
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        tänne http://www.finnish-metal-forum.tk niin saat keskustella hyvistä bändeistä. Ei nämä täällä osaa kuin provota ja vittuilla

        No sullahan on varaa tuosta vittuilemisesta sanoa...


      • Hölle_Patrulle kirjoitti:

        No sullahan on varaa tuosta vittuilemisesta sanoa...

        Mietitään että mistä täällä yleensä voi käyttäjille vittuilla, idiootti käyttäjiä.


      • Hölle_Patrulle
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        Mietitään että mistä täällä yleensä voi käyttäjille vittuilla, idiootti käyttäjiä.

        Typerille käyttäjille on hyvä vittuilla, mutta kun se typeryys on eräiden käyttäjien mielestä kiinni musiikkimausta...


    • soili vorkkeri

      scar symmetry...cold seed...disarmonia mundi...

    • Heartwork

      Jos nyt oikein ymmärrän, saisi olla melko suoraviivaista mättöä. Ei siis kovin melodista, saati tunnelmoivaa.

      Pari bändiä tuli mieleen:
      - Carcass
      - Pantera
      - Arch Enemy

      Ja pari melodisempaa, mutta silti aika raakaa:
      - In Flames
      - Dark Tranquillity

    • Notaras85

      Nuo mielipiteet Dimmu Borgirista muista aiemmin johtuivat varmaan siitä, että Dimmu kavereineen on suht ääripään öristelyblackmetallia. Itsekään en niistä pidä (paitsi mainituista In Flamesista, joka onkin melodisempaa Göteborg-metallia), ja tuskin pitäisit sinäkään jos ei "ördäys" nappaa. Diabloa kannattaa kokeilla, ja Mokomaa. Ihan vaan esimerkkinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe