Tänään kaikki te jotka pidätte vaikka porotaloudesta, sanokaa "ugalabugala" ja kääntäkää katseeenne kohti taivasta ja hymyilkää vino hymy.
Porofani!
Paimen
3
143
Vastaukset
Mut mun suu ja silmät menee ihan sekas kun mä en tiä mihin suuntaa niitä pitäis väännellä.
- Hartte-Vainaa
Tipahtaako minulle nyt taivaalta ikioma porotokka? Mitä minä porotokalla teen? Eihän täällä ole edes jäkälää!
Lienee parempi perua tuo äskeinen. Siispä lausun "alagubalagu", käännän katseeni kohti maata ja hymyilen vaakasuoran hymyn. Vai pitäisiköhän sen hymyn olla pystysuora...?
Hämmentävä dilemma! Mina sanoa "ugalabugala"!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824797- 1882128
- 1321802
- 1751425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171143- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3081013- 781003
- 53991