Hänellä on myös sivusto, jolla on harvinaista materiaalia, kuvia yms. Katsokaa ihmeessä!
http://www.tapioheinonen.com
Suurin artisti ja taiteilija jumalan armosta.
4
401
Vastaukset
- paras
laulaja suomessa kautta aikojen!Ääni jumalaisen hieno ja laulujen tulkinta vailla vertaa!!Kunnioitettava artisti siksikin että piti linjansa,tulkitsi sitä musiikkia minkä tunsi omaksensa,eikä lähtenyt perinteiselle iskelmä/humppalinjalle.Mulla on muutamia hänen levyjään ja ei niitä voi kuunnella muutakuin ihaillen!Se äänen käyttö ja tulkinta,siitä saa moni nykyinen idols ottaa oppia ja tuskin sittenkään koskaan pääsevät samaan!Hän eli vaihderikkaan elämän nousuineen ja laskuineen ja ehkä juuri se toi lauluihin sen syvällisen tulkinnan josta hänet varmasti muistetaan vielä pitkään!Muistan hänet senkin takia koska hän oli Porvoon poikia kuten minäkin,joten kuunnellaan vaan Tapsaa!!
Ihan hieno, persoonallinen ja matalan miehekäs ääni Tapio Heinosella on , mutta kun tässä joulunaikaan kuulin muutaman kerran hänen tulkintansa " Sylvian joululaulusta" ,niin se ei oikein vakuuttanut.
Kuulosti vähän siltä ,kuin hän olisi vaan puhunut/lausunut sen laulun läpi.
Se itse sovituskin oli kyllä jotenkin outo. Tuli sellainen tunne ,että ihan kuin olisi ollut kova kiire johonki ,kun ei ollut mitään välisoittojakaan säkeistöjen välissä.- Kyllähän
Justiinax kirjoitti:
Ihan hieno, persoonallinen ja matalan miehekäs ääni Tapio Heinosella on , mutta kun tässä joulunaikaan kuulin muutaman kerran hänen tulkintansa " Sylvian joululaulusta" ,niin se ei oikein vakuuttanut.
Kuulosti vähän siltä ,kuin hän olisi vaan puhunut/lausunut sen laulun läpi.
Se itse sovituskin oli kyllä jotenkin outo. Tuli sellainen tunne ,että ihan kuin olisi ollut kova kiire johonki ,kun ei ollut mitään välisoittojakaan säkeistöjen välissä.niin on että huono sovitus tuhoaa hyvänkin artistin esityksen. Tapio Heinonen ei ehkä ollut, kyseistä kappaletta laulaessaan, aivan siinä kategoriassa mikä hänelle sopii parhaiten! Mitä välisoittoihin tulee, niin harvoissa vanhoissa joululauluissa sellainen on. Kyllä ne pakkaa olemaan aika suoraviivaista tavaraa, johinkin tosin on tehty jonkinlaiset introt ja välisoitot! Sinänsä Heinosen esitys on hyvä, lähinnä painotan äänen käyttöä sekä puhdasta sävelessä pysymistä, huonompiakin tekeleitä kyseisestä kappaleesta olen kuullut.
Kyllähän kirjoitti:
niin on että huono sovitus tuhoaa hyvänkin artistin esityksen. Tapio Heinonen ei ehkä ollut, kyseistä kappaletta laulaessaan, aivan siinä kategoriassa mikä hänelle sopii parhaiten! Mitä välisoittoihin tulee, niin harvoissa vanhoissa joululauluissa sellainen on. Kyllä ne pakkaa olemaan aika suoraviivaista tavaraa, johinkin tosin on tehty jonkinlaiset introt ja välisoitot! Sinänsä Heinosen esitys on hyvä, lähinnä painotan äänen käyttöä sekä puhdasta sävelessä pysymistä, huonompiakin tekeleitä kyseisestä kappaleesta olen kuullut.
Totta kyllä tuokin. Ei se Heinosen versio sieltä huonoimmasta päästä ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2457607IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2444643- 1711805
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)741690- 711184
- 1341142
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61087Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte128976Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy207951- 104925