Niin.. aikani olen hämmästellyt ja kummastellut näitä juttuja täällä...
Toisinaan yllättynyt positiivisesti, toisinaan sitten en :)
Kiinnostaisi kovasti tietää, minkä ikäisiä ihmisiä näiden kirjavien mielipiteiden takana seisoo. Joten jos sopii, niin:
Ikä-/sukupuoligallup - Minkä ikäinen olet? M/N
Itse olen nainen, 29.
Minkäs ikäistä?
16
1477
Vastaukset
- mies-35v
se ikähaitari mene pääosin 12-60v.tekstin sisällöstä voi aika hyvin päätellä kirjoittajan iän.kaikki kiroilut , rumatsanat sekä toisten kirjoitusvirheisiin huomion kiinnittävät provoilijat ovat pääosin yläaste ikäisiä pahimmassa murrosiässä olevia nuoria.myönnetään toki kirjoitetun asiallisiakin juttuja nuorisolta
- ............
Olen 35/N
- NoJust
28 ja rapiat päälle, jos biologista ikää kyselet. Henkinen puoli onkin sitten juttu sinänsä, mittarista riippuen olen joko ikiteini (pukeutuminen ja ulkoasu yleisesti, paperit saan näyttää joka toinen kerta) tai sitten fakkiutunut keski-ikäinen (nettitestin mukaan, sauvakävelystä taisi tulla ne ratkaisevat pisteet).
Niin ja nainen olen ainakin muiden mielestä ollut tähän asti, myös nettitesti on samaa mieltä. Mutta sekin on vain biologinen näkökulma asiaan... (huomaattehan, että olen vihdoin rekisteröitynyt!)- dfghj
siinä se
- ..........
minä olen 24 ja 21-vuotiaana tehdyn henkinen ikä -nettitestin perusteella muistaakseni 63. mielestäni kylläkin nettitestejä huvikseen tekevä henkilö ei ihan 63v voi olla ja en minä niitä villasukkia käytä vanhuuden, vaan kylmien lattioiden takia!
- pahkura
elikkäs M niinkuin mies ja ikää on 33... ai! ette usko vai??? :):)
tiekkös muuten, nojust ettäs täällä on tapana tarjota kahvit,silloin kun on saanut hienon lipun peräänsä :):):)...mielellään vielä kaakkuakin :)- lissukka
*kantaa tarjotinta* Tässä on sinulle kakku kahvit, ole hyvä!:)
- pahkura
lissukka kirjoitti:
*kantaa tarjotinta* Tässä on sinulle kakku kahvit, ole hyvä!:)
huh! ehdin jo säikähtää että oisin jäänyt ilman kahvia :)
onpas hyvää kaakkua *mumisee posket pullollaan*
otanpas toisenkin palan ennenkus muut tulee syöpötteleen :):)
Mies tai Poika kuka mitenki tykkää. 23 kesää on tullu taaperrettua
mies 30 vuotta
...enpä kerrokaan, pidetään hullua jännityksessä.
- onpas
herra nokkela :D
Vai oon minä hullu.. nojoo, suattaapi olla:)
- xor
Mies ja 256/2-100 1 vuotta.
- Catariina
Olen minä
- pikkuinen nainen
jolla ikää 26V.
- syksyllä naisellisesti
42 vuotta! Eikä tunnu missään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504