Minkäs ikäistä?

tipitii

Niin.. aikani olen hämmästellyt ja kummastellut näitä juttuja täällä...

Toisinaan yllättynyt positiivisesti, toisinaan sitten en :)

Kiinnostaisi kovasti tietää, minkä ikäisiä ihmisiä näiden kirjavien mielipiteiden takana seisoo. Joten jos sopii, niin:

Ikä-/sukupuoligallup - Minkä ikäinen olet? M/N

Itse olen nainen, 29.

16

1477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies-35v

      se ikähaitari mene pääosin 12-60v.tekstin sisällöstä voi aika hyvin päätellä kirjoittajan iän.kaikki kiroilut , rumatsanat sekä toisten kirjoitusvirheisiin huomion kiinnittävät provoilijat ovat pääosin yläaste ikäisiä pahimmassa murrosiässä olevia nuoria.myönnetään toki kirjoitetun asiallisiakin juttuja nuorisolta

    • ............

      Olen 35/N

    • NoJust

      28 ja rapiat päälle, jos biologista ikää kyselet. Henkinen puoli onkin sitten juttu sinänsä, mittarista riippuen olen joko ikiteini (pukeutuminen ja ulkoasu yleisesti, paperit saan näyttää joka toinen kerta) tai sitten fakkiutunut keski-ikäinen (nettitestin mukaan, sauvakävelystä taisi tulla ne ratkaisevat pisteet).

      Niin ja nainen olen ainakin muiden mielestä ollut tähän asti, myös nettitesti on samaa mieltä. Mutta sekin on vain biologinen näkökulma asiaan... (huomaattehan, että olen vihdoin rekisteröitynyt!)

      • dfghj

        siinä se


      • ..........

        minä olen 24 ja 21-vuotiaana tehdyn henkinen ikä -nettitestin perusteella muistaakseni 63. mielestäni kylläkin nettitestejä huvikseen tekevä henkilö ei ihan 63v voi olla ja en minä niitä villasukkia käytä vanhuuden, vaan kylmien lattioiden takia!


    • pahkura

      elikkäs M niinkuin mies ja ikää on 33... ai! ette usko vai??? :):)

      tiekkös muuten, nojust ettäs täällä on tapana tarjota kahvit,silloin kun on saanut hienon lipun peräänsä :):):)...mielellään vielä kaakkuakin :)

      • lissukka

        *kantaa tarjotinta* Tässä on sinulle kakku kahvit, ole hyvä!:)


      • pahkura
        lissukka kirjoitti:

        *kantaa tarjotinta* Tässä on sinulle kakku kahvit, ole hyvä!:)

        huh! ehdin jo säikähtää että oisin jäänyt ilman kahvia :)
        onpas hyvää kaakkua *mumisee posket pullollaan*
        otanpas toisenkin palan ennenkus muut tulee syöpötteleen :):)


    • Mies tai Poika kuka mitenki tykkää. 23 kesää on tullu taaperrettua

    • mies 30 vuotta

    • ...enpä kerrokaan, pidetään hullua jännityksessä.

      • onpas

        herra nokkela :D

        Vai oon minä hullu.. nojoo, suattaapi olla:)


    • xor

      Mies ja 256/2-100 1 vuotta.

    • Catariina

      Olen minä

    • pikkuinen nainen

      jolla ikää 26V.

    • syksyllä naisellisesti

      42 vuotta! Eikä tunnu missään..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe