siis haiseeko sperma

kina..

täällä kinastellaan siitä haiseeko sperma. no haiseeko? jos haisee,niin mille

42

14236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tipsu-tyttö

      No onhan sillä se ominaishajunsa, en osaa sanoa että mille haisee, no spermallehan se. Esim. jos sitä on lakanassa tai vaikka sormissani seksin jälkeen, niin kyllä sen haistaa et siinä on spermaa.

      • haisee

        ihan sillille!


      • Nellu
        haisee kirjoitti:

        ihan sillille!

        Mun mielestä vanha haisee mädiltä munilta.


      • aivan tuoreelta herkkusieneltä
        Nellu kirjoitti:

        Mun mielestä vanha haisee mädiltä munilta.

        minun mielestäni


    • kina..

      joku täällä väitti että jos sperma haisee nii mies on muka sairas tai että se on oma emätin mikä haisee. sitä mäki että en voi olla ainoo jonka mielestä sperma haisee.

    • spermis

      Mun mielestä sperma kyllä haisee. En osaa sanoa mille, mutta mielestäni haju on ällöttävä.

      • jokin vialla?

        aina jos joudun haistamaan spermaa, tai jos vaikka joudun pyyhkimään sitä pois päältäni, multa meinaa tulla oksennus. alan yökkäämään siitä hajusta tai ees ajatuksesta miltä se haisee.


      • nalkak
        jokin vialla? kirjoitti:

        aina jos joudun haistamaan spermaa, tai jos vaikka joudun pyyhkimään sitä pois päältäni, multa meinaa tulla oksennus. alan yökkäämään siitä hajusta tai ees ajatuksesta miltä se haisee.

        Kaikesta te akat jaksattekin valittaa. Mitä jos joskus tekisitte jotain hyödyllistäkin ainaisen valittamisenne sijaan?


      • Anonyymi

        Niin on. En pystyisi ottaa suuhun enkä niellä. Hyi hitto.


    • Gicelle

      Selvähän se on että se haisee..Tuore oman miehen sperma haisee ihan hyvälle, spermalle, mutta muiden sperma ja etenkin vanhentunut... YÄK!

      • Anonyymi

        Jaa että vaikka sulla on oma mies niin tiedät että muiden soerma haisee pahalle, siinähän se kokenut puhuu asiaa.


      • Anonyymi

        Syö sinulle tarjottu perma tuoreena.


    • Hop

      No kyllä se haisee/tuoksuu.... Mun mielestä haju on semmonen kitkerä, kirpeä.... jotenkin sitruunainen.. Mutta kuitenkin suht' mieto kuten makukin. Ei paha. Voi toki riippua miehistäkin.... joillakin haju voi olla vahvempikin jopa paha. Mutta yleisesti aika mieto ja siedettävä.

    • hoitaja

      Ei haise, jos mies on terve. Ällöttävä haju tulee useimmiten siitä, että naisella on tulehdus.
      Voi johtu myös jommakumman sp-taudista.

      • väsyttää sun jutut

        jos mies mällää vaikka sanotaaan nyt mun käteen kun olen runkannu sitä ja se sperma haisee, niin mitenhän se haju voi johtua naisen tulehduksesta?? tai miten voi olla sp tauti jos on käyny testeissä joka vuosi??eikä pannu ilman kumia.. kyllä se sperma vaan haisee tai sitten hoitaja vois ottaa nenästään pois ne herneet niin hajuaisti toimis.


      • haju tulee muualta
        väsyttää sun jutut kirjoitti:

        jos mies mällää vaikka sanotaaan nyt mun käteen kun olen runkannu sitä ja se sperma haisee, niin mitenhän se haju voi johtua naisen tulehduksesta?? tai miten voi olla sp tauti jos on käyny testeissä joka vuosi??eikä pannu ilman kumia.. kyllä se sperma vaan haisee tai sitten hoitaja vois ottaa nenästään pois ne herneet niin hajuaisti toimis.

        Siinä tapauksessa haju tulee käsiisi siitä, että mies ei ole pessyt penistään kunnolla.
        Ole nmyös sitä mieltä, että sperma ei haise. Haju tulee huonosti hoidetusta hygieniasta.


    • Celduin

      Spermalla on sellainen ominainen imelä haju, joka yleensä mielletään pahaksi hajuksi (ainakin mun mielestä). Eli kyllä se aina enemmän tai vähemmän tuoksahtaa (ainakin jos läheltä haistaa). Älä usko näitä tulehdus-juttuja täällä, eivät ole totta. Jos naisella on joku tulehdus niin ei se ainakaan spermassa haise.. ihme höpöhöpöä.

      • vaginatarkkailija

        Akat ne lemuaa, kun eivät osaa pitää huolta edes ainoasta arvotavarastaan. Kaikki vaginat pitäisi huostaanottaa naisilta pois.


      • kaunein
        vaginatarkkailija kirjoitti:

        Akat ne lemuaa, kun eivät osaa pitää huolta edes ainoasta arvotavarastaan. Kaikki vaginat pitäisi huostaanottaa naisilta pois.

        Tuo oli kyllä hyvin komentoitu me naiset kun ollaan huonoja huolehtimaa alapää pesusta vaikka tänäpäivänä tulee puhtaat vetet raanasta mut voin sanoa kyllämmiehetkin haisee


      • Anonyymi
        kaunein kirjoitti:

        Tuo oli kyllä hyvin komentoitu me naiset kun ollaan huonoja huolehtimaa alapää pesusta vaikka tänäpäivänä tulee puhtaat vetet raanasta mut voin sanoa kyllämmiehetkin haisee

        Puhu ittestäs, äläkä käytä sanaa me .


      • Anonyymi
        vaginatarkkailija kirjoitti:

        Akat ne lemuaa, kun eivät osaa pitää huolta edes ainoasta arvotavarastaan. Kaikki vaginat pitäisi huostaanottaa naisilta pois.

        siis mitä helvettiä


    • eikä ole koskaan haissut

      Ei haise!

    • tero333

      mun mielest siit hajust tulee mielee uimahallin kloori vesi en tiiä miks:D

      • toimikaanuorina

        niin se tuoksuu sille.

        Nuorena sperma maistuu enemmän hedelmäiselle, vanhemmiten se suolastuu ja maku / koostumus on jauhomaista


      • Anonyymi

        Sama!


    • asdfadgfasfa

      Ainakin kaikkien miesteni sperma on mielestäni haissut ihan kloorille. Ei vahvasti kumminkaan, mutta sama haju. Eipä se minulle paha haju ole, aika neutraali.

      Koskaan en ole törmännyt muun hajuiseen spermaan :D ei ole haissut mitenkään pahalle tai imelälle kenelläkään.

      • Anonyymi

        Niin että kokemusta näyttää olevan eri tyypeistä


    • alkukertalinen

      iha tällee vaa pois itse asiasta
      että jos nainen imeisi nyt spermaa
      -> eihä siitä oo mahdollista tulla raskaaks
      EIHÄ???

      • alkukertalinen

        siis nielaisi


    • MHKL

      Kyllähän spermaankin erittyy erilaiset nautitut aineet kuten hikeenkin. Eli jos vaikka syö aina voimakkaasti maustettua ruokaa niin spermassakin se haisee. On miehiä (ja naisia) jotka tämän vuoksi syövät paljon esim. hedelmiä, jotta tuoksuisivat hyvälle.

    • pojuneniol

      mulla haisee välillä vähän kuin hiivamainen haju

    • "Tiedenainen"

      Sperman makuun ja hajuun vaikuttaa KAIKKI. Esim. Jos mies juo paljon kahvia ja polttaa tupakkaa, niin sperma maistuu äksymmälle. Jos mies syö paljon karkkia tai juo paljon limpparia niin ihan maalaisjärjellä ajateltuna mälli maistuu makeammalle. ;)

    • >xDDDD Luulen että tähän pätee ihan täysin samanlainen asia kun että millä tavalla aninen haistaa miehen hien hajun tai mies naisen. (Joskus tuli tällaisesta jokin dokumentti telkkarista ja satuin katselemaan) Pää ajatukseni on että jokainen ihminen voi haistaa saman hajun ihan eri tavalla. (Jokin nainen tunsi tosi paljon hikoilleen miehen hien todella hyvän tuoksuiseksi kun sitten taas toinen oli oksentaa hajun haistaessaan, eli viittaisin tällä sanontaan "makuasioista ei voi kiistellä".)

    • appelsiinibanaani

      Sperma haisee ja maistuu juuri sille mitä olet syönyt, suosittelen aamulla syömään Banaania ja appelsiiniä, niin se auttaa hajun muodostumisessa ja maussa, muutoma tunti ennen seksiäkin on ok.

    • mällitsissään

      Kyllä vanha mälli haisee.Haiseehan se siitepölykin ihan mädälle ,kun se lilluu rannassa.
      Mutta haistaako kukaan tuoretta siitepölyä?

      • seksinjälkeenpesu

        no haiseehan se ja aika väkevälle , jos jää pitempään kaluun


    • Miesjavaimo

      Vähä riippuu mitä syöt.. mutta haisee todellakin. Haisee kloriitelle tai korvasienikeitolle.

    • jgjgjgjgjj

      Asiaan vaikuttaa kaksi asiaa. Mies itse, sekä haistaja. Ruokavalio, terveys ym. vaikuttaa suoraan spermaan. Mutta myös maku- ja hajuaisteissa on suuria eroja. Eli maku- tai hajuasioista on vaikea kiistellä. Sekä perinnölliset että hankitut ominaisuudet vaikuttavat siihen, mitä haistamme ja maistamme. Hajuaistin eroavaisuudet ihmisten välillä ovat yllättävän suuria.

    • Anonyymi

      Oksettavalle.

    • Anonyymi

      haisee kloorille

    • Anonyymi

      Kloridille, sillepesuaineelle. Mitä käytetään jos pestään vessat tai on oksentanut nii se on vahvaa ainetta.

    • Jonkun haisemisesta jollekin on vaikea kiistellä, koska ihmiset haistavat asioita eri herkkyydellä. On monia ihmisiä, jotka eivät haistaisi edes hajupommia.

      Mutta koska asiasta keskustellaan aina, voitaisiin ensiksi määritellä jollain tavalla, että mitä haju ylipäätään on. Yleensä haju tulee siitä, että jostakin aineesta erittyy ilmaan molekyylejä, joihin ihmisen hajureseptorit nenässä reagoivat, ja joka saa aivot mieltämään reaktion tuoksuksi.

      Kuten jo tuli sanottua, kaikki ihmiset eivät haista asioita yhtä herkästi kuin jotkut, aivan samoin kuten kaikki eivät maista asioita yhtä herkästi.

      On olemassa erilaisia "tekoneniä", jotka mittaavat molekyylejä ilmasta, jolloin ne voivat kertoa, mikäli jokin "haju" on ilmassa. Tekonenätkään eivät kykene kertomaan, onko joku haju paha vaiko hyvä. Toki yleisiä rajoja voidaan vetää, kuten vaikkapa mädäntynyt liha tuskin tuoksuu yhdenkään haistamaan kykenevän ihmisen mielestä hyvälle. Rikki ja rikkiyhdisteet eivät nekään yleisesti ottaen tuoksu hyvälle, muistuttavat mätää kananmunaa, eivätkä myöskään ammoniakkia sisältävät yhdisteet, joille on ilmeistä voimakas virtsan tuoksu.

      Mitä tulee sperman taikka siemennesteen tuoksuun, on sillä epäilemättä sellainen. Sitä eivät kaikki tietysti kykene haistamaan, ja kaiken lisäksi oikeastaan jokaisen miehen siemennesteen tuoksu on yksilöllinen. Aivan samalla tavalla jokaisen ihmisen hien haju on yksilöllinen ja siihen hajuun vaikuttavat niin hygienia, syöty ravinto kuin terveydentilakin, mutta näiden lisäksi myös yksilölliset tekijät.

      Jopa äkkisältään niinkin tuttu tuoksu kuin ulosteen haju on jokseenkin joka ihmisellä yksilöllinen. Koira pystyisi erottamaan isäntänsä ulosteen tuhansien saman näköisten pökäleiden joukosta vaivattomasti.

      Siemenneste siis haisee, joskaan sitä hajua ei jokainen aina havaitse. Ja jos havaitsee, omat mieltymykset ratkaisevat, onko se tuoksua vaiko lemua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe