vai onko vaan muuten sellainen "Mahtisonni" ??
Treenaako säämies Petri Takala
13
2734
Vastaukset
- valle-veikkaaja
luulenpa että keskivartaloa treenaa ainakin ja tekee keskikalja hauiskääntöäkin aina silloin tällöin. mene ja tiedä...
- asdrtggf
lihava mieshän se on. vähän kuin isäni, joka on iso (yli 100 kiloa) mutta pääasiassa vain rasvaa ja heikko, penkistä ei nouse edes 70 kiloa.
- kode
käy samalla salilla kuin minä ja nostaa paljon enemmän kuin sinä ja sukus yhteensä...
- niiinn
kode kirjoitti:
käy samalla salilla kuin minä ja nostaa paljon enemmän kuin sinä ja sukus yhteensä...
ja mun iskä on vahvempi ku sun iskä!
- meteorologi
on harrastanut/harrastaa aktiivisesti voimanostoa
- karvan verran yli
kahen saturaisen...
- kauaksi...
karvan verran yli kirjoitti:
kahen saturaisen...
... meni siis tuo veikkaus "lihavan miehen" 70 kg tuloksesta. Pitäisiköhän Petrin mennä esittämään säätietoja hihattomassa paidassa, etteivät teinit epäilisi mätisäkiksi.....
- hmm..
kauaksi... kirjoitti:
... meni siis tuo veikkaus "lihavan miehen" 70 kg tuloksesta. Pitäisiköhän Petrin mennä esittämään säätietoja hihattomassa paidassa, etteivät teinit epäilisi mätisäkiksi.....
mihis nämä tiedot perustuu? netissähän voi väittää mitä tahansa
- ¨ä'lökl.,m
karvan verran yli kirjoitti:
kahen saturaisen...
kyykky ja veto?
- Anonyymi
Morot tällekin palstalle
- Anonyymi
Haista paskat ja haistakaa persereikääni
- Anonyymi
Takala oli huippu meteorologi. Jonka säätiedotuksia oli kiva katsella silloin kun hän vielä juonsi maikkarin sääohjelmaa takanavuosina.
Ja pidin hänen tyylistä enemmän kuin Poudan, huolimatta siitä että katsojat kritisoivat Petrin tapaa kävellä pää kenossa kameraa kohti lähetyksen lopuksi.
Mikä itseäni ei haitannut ollenkaan.
Harmi että Petri Takala lopetti maikkarilla silloin 2011 koska Päivän Säästä on tullut sen jälkeen Poudan ohjelma.
Joka rupee olemaan lähes jokaisessa ohjelmassa mukana pyörimässä nykyään. Vaikka itselläni ole mitään Poutaa vastaan niin tuntuu hän keskittyvän muihin asioihin sään sijaan.
Kuten Huomenta Suomessa, jossa Pouta rupesi usein naureskelemaan kesken lähetyksen. Mikä meni yli!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446