Mikä neuvoksi? Scudo vm2002 aj 110 tkm,vaiva on, että jäähd,nesteet ei pysy sisällä. Termostaatin avauduttua, paisuntasäiliönkorkista ruiskauttaa nestettä ulos,sen verran että merkkivalopalaa. Lämmöt on ajossa ok. Olen ajanut n.35000km ko.vian aikana. Huollossa sanovat että kansi/tiiviste vaurioita ei olis ilmennyt.
Tänään jouduin lisäämään,nestettä..n,2L.,ajon jälkeen taas oli konehuone märkänä.
Scudo 2.0 JTD
5
1418
Vastaukset
- Jamppa1
on sen korkin laita?
- Scudo
korkki ja termostaatti on vaihdettu
- Jamppa1
Scudo kirjoitti:
korkki ja termostaatti on vaihdettu
no mites nestekierron laita, olisko joku tukos?
Entä kuluuko öljyä tai joutuuko sitä veden sekaan? Jamppa1 kirjoitti:
no mites nestekierron laita, olisko joku tukos?
Entä kuluuko öljyä tai joutuuko sitä veden sekaan?on varmasti se kolmen millin ilmanpoistoreikä?
- scudo
sitroen kirjoitti:
on varmasti se kolmen millin ilmanpoistoreikä?
Termostaatti on vakio..tarkastan ensitilassa onko ko.reikää.nesteet ja öljyt pysyy puhtaana ja auto toimii muutoin moitteettomasti.tänään soittelin pösö fiat huoltoihin,ihmettelivät että ei ollut aiemmin moista tapahtunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077108
- 594672
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434494- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171690
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431247