Laitetaanpa tämä kysymys miehille. Naisten puolella oli vastaava.
Ikäsi?
Onko naismakusi muuttunut
17
3639
Vastaukset
- hossi
Kyllä se muuttuu jatkuvasti kun ikää tulee lisää, alkaa kummasti keskittyyn enemmän niihin oikeisiin arvoihin eikä pelkästään ulkoiseen kuoreen ja muutenkin oppii ulkoisesti lukemaan toisia ihmisiä millaisia ovat !
Tuosta syystä ehkä nykyään katse kiinnittyy enemmän noihin oikeisiin ihmisiin eivätkä mitkään pepun keinuttajat enää kiinnosta. - ei enää nuori poika
Kun olin nuorempi, tärkeimpänä kriteerinä naisessa oli se, että hänellä oli pimppi jalkojen välissä.
Kaikki kävi: hoikat, lihavat, nuoret, vanhat, tummat, vaaleat. Kunhan se pimppi vaan löytyi.
Nyt pimpiltä on jo itseisarvo kadonnut, ja kriteerit ovat ihan toiselta planeetalta. Vain kauniit ja timmit kelpaa enää, muut eivät oikein sytytä.- Alkuperäinen kysyjääääN
Minkä ikäinen olet ja oletko muuten itse trimmisskunnossa?
Minkäikäistä seuraa etsit ja onko helppoa löytää kaunista trimmikuntoista naista? - ei enää nuori poika
Alkuperäinen kysyjääääN kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ja oletko muuten itse trimmisskunnossa?
Minkäikäistä seuraa etsit ja onko helppoa löytää kaunista trimmikuntoista naista?Ikää on kolmisenkymmentä, ja itse olen ihan katseenkestävässä kunnossa.
En ole ikärasisti, mutta mieluummin parikymppisiä kuin kolmikymppisiä hoitelen... Ei kauniita ja hoikkia naisia yhtään liikaa ole tässä maassa, joten ei niiden "löytäminen" helppoa ole. Toisaalta kauneus on aika suhteellinen käsite. Mitään kansikuvatyttöä en tarvitse, mutta kroppa pitää olla kiinteähkö.
- mies30v
10v sitten suunnilleen kaikki ikäiseni naiset olivat ihania. Nyt samoista kelpaa enää vain mukavat, eli aniharva.
- ukko nelkytkaks
No on sentään...
Enää en ole likikään niin kranttu iän suhteen kuin parikymppisenä... - -M38-
Maku ei ole muuttunut. Pidän edelleen samanlaisista naisista kuin nuorempanakin. En ole koskaan pitänyt ulkoisia avuja tärkeänä vaan luonne merkitsee eniten.
Vaikka maku ei ole muuttunut, olen pyrkinyt laskemaan rimaa kuitenkin koko ajan. Tiedä sitten olenko onistunut, kun sinkku olen ;) - M +30 vee
Aikaisemmin naisen piti olla tosi hyvännäköinen ennenkuin suhteeseen asti lähdin. Kai se tuo iän myötä tuoma elämänkokemus on opettanut että osaa arvostaa kyllä muita ominaisuuksia enemmän. Kaunis ulkokuori ja tyhjä pää ei enää kyllä kiinnosta, niitä on ollut ja niitä tuntuisi kyllä olevan nytkin tarjolla.
Kun olen nuorekas, niin nuori ja fiksu nainen kuulostaisi nyt hyvältä. Ulkonäkö ei siis niin oleelllinen, tärkeämpää millainen nainen on sisältä. Kun olen ollut ulkoa kauniiden ja sisältä tyhjien naisten kanssa niin olen kyllä nykyään sitä mieltä että sisäinen kauneus tekee naisesta kauniin ei ulkokuori.- Ap. kysyjä N
Hyviä perusteluja.
Lisäksi kysyisin sinulta, pystytkö nopeastikin havaitsemaan kenen naisen sisältä löytyy sitä luonnetta mitä kaipaat? Pitääkö aina päästä jutteluasteelle vai tunnustatko nämä naiset kadulla tai jopa valokuvasta. Kylläkän rumakin voi olla henkisesti puuttellinen tai kaunis voi olla henkisesti oikein sopiva kumppaniksi. - M +30 vee
Ap. kysyjä N kirjoitti:
Hyviä perusteluja.
Lisäksi kysyisin sinulta, pystytkö nopeastikin havaitsemaan kenen naisen sisältä löytyy sitä luonnetta mitä kaipaat? Pitääkö aina päästä jutteluasteelle vai tunnustatko nämä naiset kadulla tai jopa valokuvasta. Kylläkän rumakin voi olla henkisesti puuttellinen tai kaunis voi olla henkisesti oikein sopiva kumppaniksi.juttuasteelle pitää päästä. Ulkonäöstä sitä on tosiaan vaikea päätellä minkälainen toinen on sisältä, ilmeistä ja vaikka ylimielisestä käytöksestä voi kyllä jo jotain päätellä.
Juttuasteella jostain näkee aika nopeasti että ei, muuten vaatii kyllä vähän pitempääkin tapailua.. - Catariina
M +30 vee kirjoitti:
juttuasteelle pitää päästä. Ulkonäöstä sitä on tosiaan vaikea päätellä minkälainen toinen on sisältä, ilmeistä ja vaikka ylimielisestä käytöksestä voi kyllä jo jotain päätellä.
Juttuasteella jostain näkee aika nopeasti että ei, muuten vaatii kyllä vähän pitempääkin tapailua..sitten kertoo, että naisella on jotakin sisällä, tai siis mitä sieltä sisältä pitää löytyä?
- Rowen82
En ole huomannut, että se olisi ainakaan mitenkään merkittävästi muuttunut. Se kyllä on muuttunut, minkä ikäisiin naisiin mielenkiintoni kohdistuu, sillä olen aina ollut kiinnostunut suunnilleen itseni ikäisistä tai hieman nuoremmista tytöistä/naisista. Peruskoululaisena en katsellut 23-vuotaita naisia sillä silmällä, mutta nykyään kyllä katselen, ja esim. 13-vuotiaista tytöistä en ole kiinnostunut kuten joskus 13-15-vuotiaana olin. Mutta samoilla asioilla on aina ollut minulle naisessa merkitystä, ja pidän suurinpiirtein samantyyppisistä naisista kuin ennenkin.
- 41v.
Tykkäsin nuorena tod. hoikista ns. bailumimmeistä (heh heh), nykyisin viehättää fiksu raitis perheihminen, ulkoiset seikat ei ole niinkään oleellisia.
- timothy
Kyllä vaatimukset kasvavat iän myötä ja kun on enemmän rahaa käytettävissä. On selvää, että laadusta joutuu maksamaan ja sen tekee ihan mielellään, kun siihen ei mene enää kaikki rahat kuten nuorempana.
- miukua
Nyt on kyse ihmisistä, ei kauppatavarasta...
Edelleen pidän saman näköisistä naisista kuin kymmenen vuotta sittenkin. Muutokset naismaussa tapahtuneet lähinnä henkisellä puolella.
Ikää on kolmekymmentä.- kommee äijä 40v
juu naismaku muuttunut sikäli et oon uudella kierroksella eli eronnut ja nyt kiinnostaa kauniit ja timmis kunnossa olevat naiset mulla lapset jo tehtynä ja haluan vertaistani eli edustavannäköistä daamia talutella ja pyöritellä:))mitkään mätisäkit ei todella kiinnosta:((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663